Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak jako nevím kde se stala chyba, ale Políí začalo žrát olej jak prokopnutý:(( A na svíčkách je to dost znát. Začarovanej motor? Čím by to mohlo bejt? Někdo s nějakou zkušeností?
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak halava dole, jeden vejfukáč mírne podfukuje a vodítka s guferem taky snad ok. Na prvním válci je to nejvíc patrný, takže nejspíš pístní kroužky
V4 - V-max, W8 - Passat
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Chce se mi napsat hoď to ze skály. Protože za takovou krátkou dobu už podruhý není jen tak...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Ano kdybych to věděl, tak sem se na to vyprdnul. Jenže už jsem měl hotovej podvozek včetně brzd tak jsem to chtěl dodělat, ale tohle podruhé mě dost....
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak kdo tohle vymejšlel, dva písty by šli vytáhnout bez vyndání kliky třetí nikoliv:(
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Nevíte náhodou někdo kde sehnat utahovací momenty na ojnice a klikovku?
V4 - V-max, W8 - Passat
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Dílenská příručka mlčí Ty bloky byly z výroby předepnutý. To v servise nedokážeš zreplikovat, tudíž se prodávaly polomotory (blok, klika, ojnice, písty složený) jako náhradní díl... Takže pochybuju, že bys ty momenty dokázal někde dohledat.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Přesně tak mlčí jak s ojnicema tak s klikou:(( Tak ale zase nejsem snad první ani poslední co to takhle repásne ne? To bude zase pátračka:(((
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak prý by měly bejt data v TecAlliance nebo v TecRMI. Zná to někdo? Nebo má někdo přístup?
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak dohledat to nepůjde. Ani lidi přímo ze Škodovky to neví a okazujou na nerozebíratelnost polomotoru. Jako díl se kupuje celej spodek, takže k tomu není žádné info. Hold poraď si sám:(
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak možná je to taky proto, že jsou ojnice při výrobě lámaný jak u kompresorů...
V4 - V-max, W8 - Passat
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Ojnice jsou lámaný prakticky na všech dnešních motorech, z důvodu lepšího ustavení ve správné pozici To s (ne)rozebiratelností bloku nesouvisí. Opravu to je tím, že bloky jsou ztenčovány co to jde a v provozu se kroutí. Tím, že komplet klik. ložiska jsou v jednom kusu přidáš bloku hromadu tuhosti. Při motnáži se blok upne, předepne a přišroubuje klika. Jde o to, že je pak zajištěný nižší opotřebení klik. ložisek - lepší souosost
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
No a pak chceš vyměnit kroužky a to aby jsi se z toho... No nějak to dám dohromady a bude na kliku zkusím cca 50Nm a uvidíme...
V4 - V-max, W8 - Passat