Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak jako nevím kde se stala chyba, ale Políí začalo žrát olej jak prokopnutý:(( A na svíčkách je to dost znát. Začarovanej motor? Čím by to mohlo bejt? Někdo s nějakou zkušeností?
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak halava dole, jeden vejfukáč mírne podfukuje a vodítka s guferem taky snad ok. Na prvním válci je to nejvíc patrný, takže nejspíš pístní kroužky :roll:
Přílohy
olej válec.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Chce se mi napsat hoď to ze skály. Protože za takovou krátkou dobu už podruhý není jen tak...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Ano kdybych to věděl, tak sem se na to vyprdnul. Jenže už jsem měl hotovej podvozek včetně brzd tak jsem to chtěl dodělat, ale tohle podruhé mě dost....
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak motor opět venku. Naposledy... :roll:
Přílohy
Motor.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak kdo tohle vymejšlel, dva písty by šli vytáhnout bez vyndání kliky třetí nikoliv:(
Přílohy
Spodek.JPG
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak klika venku
Přílohy
Klika.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Nevíte náhodou někdo kde sehnat utahovací momenty na ojnice a klikovku?
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Dílenská příručka mlčí :? Ty bloky byly z výroby předepnutý. To v servise nedokážeš zreplikovat, tudíž se prodávaly polomotory (blok, klika, ojnice, písty složený) jako náhradní díl... Takže pochybuju, že bys ty momenty dokázal někde dohledat.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Přesně tak mlčí jak s ojnicema tak s klikou:(( Tak ale zase nejsem snad první ani poslední co to takhle repásne ne? To bude zase pátračka:(((
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak prý by měly bejt data v TecAlliance nebo v TecRMI. Zná to někdo? Nebo má někdo přístup?
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak dohledat to nepůjde. Ani lidi přímo ze Škodovky to neví a okazujou na nerozebíratelnost polomotoru. Jako díl se kupuje celej spodek, takže k tomu není žádné info. Hold poraď si sám:(
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak možná je to taky proto, že jsou ojnice při výrobě lámaný jak u kompresorů... :roll:
Přílohy
Ojnice.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Ojnice jsou lámaný prakticky na všech dnešních motorech, z důvodu lepšího ustavení ve správné pozici ;) To s (ne)rozebiratelností bloku nesouvisí. Opravu to je tím, že bloky jsou ztenčovány co to jde a v provozu se kroutí. Tím, že komplet klik. ložiska jsou v jednom kusu přidáš bloku hromadu tuhosti. Při motnáži se blok upne, předepne a přišroubuje klika. Jde o to, že je pak zajištěný nižší opotřebení klik. ložisek - lepší souosost ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

No a pak chceš vyměnit kroužky a to aby jsi se z toho... No nějak to dám dohromady a bude na kliku zkusím cca 50Nm a uvidíme...
V4 - V-max, W8 - Passat

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“