Regulace topení
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Martin_S
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 13.08.2009 10:50
- Bydliště: Hlučín, okres Opava
- Kontaktovat uživatele:
Regulace topení
Zdravím,
vyskytl se další problém na mém pološovi. Kdyz chci pritopit a nastavim si na kolecku teplotu 22°C tak mi to po chvilce zacne topit na max a nejsem schopen regulovat teplotu.Nevíte čím to může být? Mám manuální klimu i topení. Ten samý problém je i u klimy buď chladí na max nebo hřeje na max
díky za rady
vyskytl se další problém na mém pološovi. Kdyz chci pritopit a nastavim si na kolecku teplotu 22°C tak mi to po chvilce zacne topit na max a nejsem schopen regulovat teplotu.Nevíte čím to může být? Mám manuální klimu i topení. Ten samý problém je i u klimy buď chladí na max nebo hřeje na max
díky za rady
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
Mám stejnej problém,bud to topí jako kráva a nebo jde studenej vzduch Nejde ovládat intenzita topení,klimu jsem nezkoušel,páč je kosa,ale asi to bude stejný jako píše kolega.
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace topení
mě se to teda občas taky stane
nemá třeba topení (Climatic) nějaký čídlo hlídající teplotu uvnitř v autě?...takže když auto vytopím třeba na 25°C a pak chci topení zmírnit na 22 začne foukat studenej aby tam bylo těch 22°C co nejrychleji a ne že začne foukat vlažnej tak jak by každej čekal? ....to je jen doměnka
nemá třeba topení (Climatic) nějaký čídlo hlídající teplotu uvnitř v autě?...takže když auto vytopím třeba na 25°C a pak chci topení zmírnit na 22 začne foukat studenej aby tam bylo těch 22°C co nejrychleji a ne že začne foukat vlažnej tak jak by každej čekal? ....to je jen doměnka
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- vitusmotuz
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 26.01.2009 11:06
- Bydliště: Stredné Slovensko
Re: Regulace topení
to bude teplotnou klapkou, ktora sposobuje takyto problem.Mam taku istu poruchu lenze venovat sa tomu budem az ked bude teplo.Vsak si spravte diagnostiku ci tam nebude neaka chyba ulozena.
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
Chybu to neukazovalo žádnou,navíc se to spravilo samo a už to zase funguje jak má
- vitusmotuz
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 26.01.2009 11:06
- Bydliště: Stredné Slovensko
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace topení
Havli, ještě bych nejásal. mě to také nedělá pořád, ale někdy jedu kus na max teplý vzduch a když ho přepnu na vlažnej jde hned ledovej, tak z kolečkem otočím na max studenej pak zase zpět atd. a rozchodí se to......někdy to jde úplně normálně
a naopak někdy při ízdě je slyšet jak se změní proudění vzduchu aniž bych na kolečko regulace sahal, tzn, klapka se sama pohne
na diagostice nic, kde je ta klapka přesně umístěná? je to tedy ovládané servomotorem ne třeba podtlakem jako třeba klapka vnitřní a venkovní cirkulace jako to bylo u 6n
a naopak někdy při ízdě je slyšet jak se změní proudění vzduchu aniž bych na kolečko regulace sahal, tzn, klapka se sama pohne
na diagostice nic, kde je ta klapka přesně umístěná? je to tedy ovládané servomotorem ne třeba podtlakem jako třeba klapka vnitřní a venkovní cirkulace jako to bylo u 6n
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
Jojo s tim počítám,že se to zase projeví Fíša mi ukazoval ten panel rozebranej,je tam tišták a potenciometry,či co to je za chujoviny ,holt čím víc elektroniky ,tim víc pakárny.
Ale může to bejt i tou klapkou,jak píšeš,což bude asi ten servomotorek,nebo elektrickej problem u těch ovladačů A ty stojej 4500,-
Ale může to bejt i tou klapkou,jak píšeš,což bude asi ten servomotorek,nebo elektrickej problem u těch ovladačů A ty stojej 4500,-
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace topení
tak jsem pohledal na škoda foru, u fábíí se tohle stává velmi často a dělaj to servomotorky u klapek, jeden je u regulace (teplá/studená) druhej u přepínání (vnitřní/venkovní vzduch).....ten druhej je v pohodě přístupnej, ten první se musí celá palubka ale někdo to zmáknul i bez, jen s demontáží plastů pod volantem a něco navíc...nevim jestli u pola to bude nemlich to samý
bohužel ten motorek stojí opravdu 4k novej, ale dá se sehnat od bosche za 1200, nebo ho vyčistit
.....každopádně je to hnus, a do opravy se mi vůbec nechce
bohužel ten motorek stojí opravdu 4k novej, ale dá se sehnat od bosche za 1200, nebo ho vyčistit
.....každopádně je to hnus, a do opravy se mi vůbec nechce
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
Toxyz>přesně tak ,v tomhle počasu jsem rád že to topí a řešit se to bude až na jaře
- vitusmotuz
- Řidič
- Příspěvky: 154
- Registrován: 26.01.2009 11:06
- Bydliště: Stredné Slovensko
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace topení
tak jsem se pustil do opravy, zatím mám jen servomotorek ovládání venkovní/vnitřní vzduch...chlapy, taky se vám přepne vzduch na vnitřní když dáte zpátečku a pak se zase vypne po vyřazení zpátečky?? ....to mi hlava nebere proč to tak je
EDIT: ku******va, to bylo nejčastější sloo co jsme použil při rozdělávání druhýho motorku, již ho asi někdo někdy rozdělal....a taky to tam malinko poničil, něco sem zas poničil já....prstě horší přístup být nemohl, navíc ty plasty jsou neskutečně křehké, a stejně mi to podle vagu nejde na 100%, prostě to nechodí tak jak by mělo ani pro pročistění
navíc je mi divné že oba motorky jsou stejné, když ve fabiích je každej jinej, protože jeden je otevřenej nebo zavřenej a druhej by měl chodit krokově
EDIT: ku******va, to bylo nejčastější sloo co jsme použil při rozdělávání druhýho motorku, již ho asi někdo někdy rozdělal....a taky to tam malinko poničil, něco sem zas poničil já....prstě horší přístup být nemohl, navíc ty plasty jsou neskutečně křehké, a stejně mi to podle vagu nejde na 100%, prostě to nechodí tak jak by mělo ani pro pročistění
navíc je mi divné že oba motorky jsou stejné, když ve fabiích je každej jinej, protože jeden je otevřenej nebo zavřenej a druhej by měl chodit krokově
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
Toxyz> tak to je nářez,sem čekal že to bude pakárna. Jinak je to logický,co píšeš. První klapka by měla bejt na dvě polohy O/Z a ta druhá kroková podle toho jak nastavíš teplotu. Prase aby se v tom vyznalo
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulace topení
no úplně jednoduchý to není, je to malinko gymnastika...ale rozebrat a složit sem to dokázal, takže to určitě doáže každej.....a fakt mám zato že u ě už to někdo měnil (bylo to jasně vidět) a dal tam jinej motorek, takže mám topení jen na max teplo nebo studeno
ještě mi řekněte jestli se někomu při zařazení zpátečky otevře klapka vnitřní cirkulace...je to dobře slyšet když je větrák naplno jak se změní proudění vzduchu (kontrolka se nerozsvítí)
ještě mi řekněte jestli se někomu při zařazení zpátečky otevře klapka vnitřní cirkulace...je to dobře slyšet když je větrák naplno jak se změní proudění vzduchu (kontrolka se nerozsvítí)
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Havli
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 28.02.2010 16:40
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Regulace topení
zejtra na to mrknu.Dám ti vědět,ale možný to je