Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
miras POLO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.08.2010 16:25
Bydliště: Mělník

Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

Příspěvek od miras POLO »

Dobrý den nevíte někdo jake jsou optymální otačky pro Polo 1.2 40kW rv.2005.Pokud to tu uš bylo tak se omlouvám ale nikde jsem to nenašel.Děkuji miras

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

Příspěvek od BigBang »

nvm jak myslíš optimální otáčky... já mám stejnej motor ve fabii a zdá se mi, žeideál je tak od 2500 až 3000 do těch 4000... když spadnou otáčky pod 2000, tak to akorát hrčí, vibruje a nejede

odřazuju vždycky kolem těch 3250 a padá to zhruba na těch 2250 :wink:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

miras POLO
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.08.2010 16:25
Bydliště: Mělník

Re: Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

Příspěvek od miras POLO »

Zrovna tohle jsem měl na mysli diky moc přesne tohle jsem poteřeboval vědět.Hnet zítra to vyskouším.Diky miras

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

Příspěvek od BigBang »

nedávno jsem narazil na výkonostní křivku 1.2htp 40kW sice se to týká chiptuningu, ale pro vytvoření náhledu kdy je ideální řadit to stačí :wink:
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
vitusmotuz
Řidič
Řidič
Příspěvky: 154
Registrován: 26.01.2009 11:06
Bydliště: Stredné Slovensko

Re: Optimálni otáčky 1.2.3.4.5.

Příspěvek od vitusmotuz »

Volnobezne otacky su 960/1000 ot/min pri studenom motore a pri zahriatom 650 ot/min
ObrázekObrázek Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“