chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Závodník
- Příspěvky: 522
- Registrován: 10.04.2008 19:41
- Bydliště: Skuteč
chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Ahoj, mám 1,2 40kW v polu 9N,r.v.2004. Auto mám od novoty,najeto 110000km, začíná se mi rozvěcet ten žlutý kohout na emise. Diagnostika píše chyba zapalování druhý válec. Zkusil jsem přehodit cívky zda se chyba přestěhuje a pořád stejný, svíčky krásně cihlový, přehodil jsem i ty. Podle VISU by to mohl dělat i malý tlak ve válci, myslíte,že by mohli být v háji ventily? Ještě zkusím přehodit vstřik. Máte ještě nějaký jiný nápad? Díky moc
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14720
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
podpálené ventily, klasický problém HTP
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
-
- Závodník
- Příspěvky: 522
- Registrován: 10.04.2008 19:41
- Bydliště: Skuteč
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Já si to myslel,ale přišlo mi to při tak malém km nájezdu dost brzo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.04.2013 02:33
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Ted me to pripada, ze jsem jeden z tech co rika "hele, ja mam uplne ten stejny problem".........hmm. Ale myslim si ze prave proto forum existuje. Takze muj pribeh.
Mam 2006 Polo najeto 70000km a silne podezreni na podpalene ventily. Po kazde kdyz zastavim a auto bezi na volnobeh, tak za nekolik minut se me rozsviti kontrolka katalyzatoru/emisi a motor
zacne pajdat a cukat. Kolikrat se to dusi ze se ani nemohu rozjet. Tak to vypnu, pockam chvili. nastartuji a zas to jede. Kamarad me nekolikrat precetl chybove kody z motoru.
Pokazde valec 2, chyba zapalovani. Uz jsem zkusil prohodit svicky, civky a vstrikovace, chyby vymazeme ale stejna chyba se objevi. Takze podezreni na podpalene ventily.
Mate nekdo zkusenost s opravou, napriklad kolik si servis uctoval a jake dily vymenili? A kolik km najeto?
A co s prodlouzenou zarukou na konkretni zavady? Vim ze to existuje napr na automaticke prevodovky ci katalyzatory.
Diky za poznamky.
Mam 2006 Polo najeto 70000km a silne podezreni na podpalene ventily. Po kazde kdyz zastavim a auto bezi na volnobeh, tak za nekolik minut se me rozsviti kontrolka katalyzatoru/emisi a motor
zacne pajdat a cukat. Kolikrat se to dusi ze se ani nemohu rozjet. Tak to vypnu, pockam chvili. nastartuji a zas to jede. Kamarad me nekolikrat precetl chybove kody z motoru.
Pokazde valec 2, chyba zapalovani. Uz jsem zkusil prohodit svicky, civky a vstrikovace, chyby vymazeme ale stejna chyba se objevi. Takze podezreni na podpalene ventily.
Mate nekdo zkusenost s opravou, napriklad kolik si servis uctoval a jake dily vymenili? A kolik km najeto?
A co s prodlouzenou zarukou na konkretni zavady? Vim ze to existuje napr na automaticke prevodovky ci katalyzatory.
Diky za poznamky.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
nechci strašit, ale mám ten dojem, že se mění komplet hlava... já bych měl mít výměnu hlavy za sebou (podle faktur) díky předchozímu majiteli a to při cca 27t km
jinak 110t km už je u neudržovanýho HTPčka ppoměrně dost, rozuměj olej pořádně neměněnej atd. atd., tím ale nechci říct, že je to tvuj případ (třeba je na tom podepsanej předchozí majitel )
jinak 110t km už je u neudržovanýho HTPčka ppoměrně dost, rozuměj olej pořádně neměněnej atd. atd., tím ale nechci říct, že je to tvuj případ (třeba je na tom podepsanej předchozí majitel )
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Ještě změřit tlaky ve válcích než začnete něco rozdělávat. Ale tohle opravdu vypadá na podpálený ventily....
-
- Závodník
- Příspěvky: 522
- Registrován: 10.04.2008 19:41
- Bydliště: Skuteč
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Jj,dnes tlaky změřeny a jsou 6,5,6. U nového motoru mají být myslím kolem 13
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.04.2013 02:33
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Takhle spatny motor naposledy pamatuji u Skody 120, kde se po 120000km delala mala ci velka generalka. I 1.3l ve Feliciich byla velice uspesna (pomynu ty nestastne tesneni pod hlavou, coz ale bylo tenkrat velice a velice levna oprava). Myslim ze tohle VW pekne po... Ja se taky ted chystam do servisu na zmereni komprese a uniku tlaku ve valcich. Auto jsem koupil kolem 60tis kilometru, ale ted
najezdim velice malo. Takze vymena oleje zhruba kazdych 12-15 mesicu. Myslel jsem si ze to auto vydrzi daleko vice bez znacnych nakladu.
Pak dam vedet co me zjisti.
najezdim velice malo. Takze vymena oleje zhruba kazdych 12-15 mesicu. Myslel jsem si ze to auto vydrzi daleko vice bez znacnych nakladu.
Pak dam vedet co me zjisti.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
nepotěším tě, ale tenhle motor posrali inženýři ze Škodovky ne z VW to je tim, když se vymejšlí vymyšlený... jestli si to nepletu, tak snad nejsou tvrzený sedla ventilů
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.04.2013 02:33
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Vysledek komprese z VW servisu.
1.valec 10.3 baru, 2.valec 8.5, 3.valec 10.8
Oprava u VW dealera s vymenou hlavy 22tis korun, pokud budou menit I katalyzator (ktery je pry pricinou ???????? nejaky nazor???) tak to bude 32tis.korun
To se me zda absolutne silene na tak male auto s tak malym poctem km.
Tak to asi dopadne tak, ze si to spravim sam s pomoci nejakeho mechanika.
Myslite ze se da hlava zachranit pokud vymenime jen zdvihatka a ventily?
Take nejake doporuceni na OEM nahradni dily v CR? Vim, ze se daji sehnat za skoro 50% ceny od dealera. Urcite se daji dobre sehnat v Nemecku.
Muj kamarad zijici v Kanade muze VW OEM dily sehnat za tech asi 50% ceny, ale ne na tento motor, ktery se tam nedovazi.
Take zkusim Skoda forum, kde je tech 1.2 HTP daleko vice nez ve VW.
Dikes za vsechny komentare a rady.
1.valec 10.3 baru, 2.valec 8.5, 3.valec 10.8
Oprava u VW dealera s vymenou hlavy 22tis korun, pokud budou menit I katalyzator (ktery je pry pricinou ???????? nejaky nazor???) tak to bude 32tis.korun
To se me zda absolutne silene na tak male auto s tak malym poctem km.
Tak to asi dopadne tak, ze si to spravim sam s pomoci nejakeho mechanika.
Myslite ze se da hlava zachranit pokud vymenime jen zdvihatka a ventily?
Take nejake doporuceni na OEM nahradni dily v CR? Vim, ze se daji sehnat za skoro 50% ceny od dealera. Urcite se daji dobre sehnat v Nemecku.
Muj kamarad zijici v Kanade muze VW OEM dily sehnat za tech asi 50% ceny, ale ne na tento motor, ktery se tam nedovazi.
Take zkusim Skoda forum, kde je tech 1.2 HTP daleko vice nez ve VW.
Dikes za vsechny komentare a rady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 07.04.2013 02:33
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Jo a jeste jedna prosba.
Kde na netu stahnout dilenskou prirucku? Nejaky napad? Hlavne se mi jedna o rozvody.
Diky
Kde na netu stahnout dilenskou prirucku? Nejaky napad? Hlavne se mi jedna o rozvody.
Diky
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
ten katalyzátor je příčinou, protože se zbytky z něj (teď ti neřeknu co) dostávaj zpátky k hlavě - další genialita umístění toho katu - a v hlavě ti dosedáním ventilů vydíraj sedla...
jinak příručka na fabii je na škoda-foru
jinak příručka na fabii je na škoda-foru
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.04.2013 09:50
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kW
Zdravím,
jak tak čtu tak na tom nejsem sám Mám polo 2005, 1,2HTP se kterým jezdí přítelkyně.
První závady cca při 110tis. km :
- Auto na volnoběh cukalo
- Vyskakovala signalizace na palubovce a většinou se motor přepnul do úsporného dvouválcového režimu
- Vždy pomohl restart motoru.
- Problém spálené cívky (postupně jsem měnil všechny)
Další závada byla při 115tis. km:
- Opět na volnoběhu vyskakovala signalizace na palubovce
- Autu odešel ventil.
- Oprava cca 6000kč
Poslední závada se stala asi před 14dny, auto má najeté 138tis. km:
- Dle slov servisáka přicpaný katalizátor a odešel mě komplet motor
- Tlaky na válcích hodně špatný.
- Auto na volnoběh cukalo a po chvilce vypadl válec a následně další válec.....restart a pak to bylo Ok
- Problém byl v tom, že když člověk stál v koloně tak furt musel držet motor v otáčkách nebo si pohrávat se zařazenou rychlostí.
Oprava:
Motor z bouračky, 34tis Km naběháno 11500Kč
katalizátor co byl u tohoto motoru 3500Kč
Nějaké těsnění, novej olej atd. 2000Kč
Práce 4000Kč
Po opravě to auto jezdí jak nové otázkou jak dlouho :D
jak tak čtu tak na tom nejsem sám Mám polo 2005, 1,2HTP se kterým jezdí přítelkyně.
První závady cca při 110tis. km :
- Auto na volnoběh cukalo
- Vyskakovala signalizace na palubovce a většinou se motor přepnul do úsporného dvouválcového režimu
- Vždy pomohl restart motoru.
- Problém spálené cívky (postupně jsem měnil všechny)
Další závada byla při 115tis. km:
- Opět na volnoběhu vyskakovala signalizace na palubovce
- Autu odešel ventil.
- Oprava cca 6000kč
Poslední závada se stala asi před 14dny, auto má najeté 138tis. km:
- Dle slov servisáka přicpaný katalizátor a odešel mě komplet motor
- Tlaky na válcích hodně špatný.
- Auto na volnoběh cukalo a po chvilce vypadl válec a následně další válec.....restart a pak to bylo Ok
- Problém byl v tom, že když člověk stál v koloně tak furt musel držet motor v otáčkách nebo si pohrávat se zařazenou rychlostí.
Oprava:
Motor z bouračky, 34tis Km naběháno 11500Kč
katalizátor co byl u tohoto motoru 3500Kč
Nějaké těsnění, novej olej atd. 2000Kč
Práce 4000Kč
Po opravě to auto jezdí jak nové otázkou jak dlouho :D