1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Zdravím, mám problém s motorem 1.4 TDI 55 kw. Padá do nouzáku, nejčastěji když jedu do kopce na pětku kolem 100 km/h. Když motor vypnu a zase nastartuju, vše je ok... na chvíli. Diagnostika píše něco o tom, že hodnota tlaku nedosažena. S mechanikem jsem vyměnili turbo a všechny hadičky, ale dělá to stále.
Nemá někdo z vás nápad, od čeho bych se mohl odrazit?
Díky všem...
Nemá někdo z vás nápad, od čeho bych se mohl odrazit?
Díky všem...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
ještě bych mohl doplnit, že to píše chybu: regulace plnícího tlaku - mez regulace nedosažena.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
co ventil N75?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Zkusím ho někde sehnat na zkoušku a uvidím, díky za pomoc...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Tak ventil N75 jsem vyměnil a bohužel to stále padá do nouzáku. Zajímavé je, že to padne do nouze jen na pětku v kopci v momentě, kdy přidám plyn. Měli jsme to napojeno na Vag i za jízdy. Když jedu na plno, tlak je v pořádku, ale když jedu na půl plynu, tlak je na spodní hranici a najednou tlak klesne = nouzák = chyba - regulace plnícího tlaku - mez regulace nedosažena.
Takže rekapitulace: turbo vyměněno, hadice vyměněny, EGR zaslepen, intercooler v pořádku, ventil N75 vyměněn, zbývá snad už jen takové to čidlo na sání (nevím jak se mu říká) - je sice vyčištěný, ale ne vyměněný... myslíte, že by to tím mohlo být? Nebo máte někdo ještě nějaký nápad? Díky všem za případné rady.
Takže rekapitulace: turbo vyměněno, hadice vyměněny, EGR zaslepen, intercooler v pořádku, ventil N75 vyměněn, zbývá snad už jen takové to čidlo na sání (nevím jak se mu říká) - je sice vyčištěný, ale ne vyměněný... myslíte, že by to tím mohlo být? Nebo máte někdo ještě nějaký nápad? Díky všem za případné rady.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Kdyz uz jsem si toto vlakno zalozil a jelikoz jsem temer jediny kdo sem prizpiva, tak si vlakno take uzavru a zdelim vam... pratele, rebus vyresen. Byl spatny soft. Zkratka nekdo pozmenil hodnoty, takze pozadovany tlak byl v nizsich a strednich otackach nastaven zbytecne vysoko. Nyni uz je vsechno v poradku. Prisli na to v Camp Performance v Praze, takze jim velke diky.
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.12.2010 17:24
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
moji drahe polovicce se dneska stalo neco podobneho
v "dlouhem tahlem" cca pri 100km/h chtela pridat a najednou jako by dosel tlak
plyn na podlaze a nejelo to
kdyz jsme si to pak vzal, s nicim takovym jsem se nesetkal(osobni pocit, ze je to naopak zivejsi a mozna trochu vic "huci")
jenom mi rekni, kdo ti behem pouzivani mohl pozmenit soft????
v "dlouhem tahlem" cca pri 100km/h chtela pridat a najednou jako by dosel tlak
plyn na podlaze a nejelo to
kdyz jsme si to pak vzal, s nicim takovym jsem se nesetkal(osobni pocit, ze je to naopak zivejsi a mozna trochu vic "huci")
jenom mi rekni, kdo ti behem pouzivani mohl pozmenit soft????
- Achy28
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 02.02.2013 22:18
- Bydliště: Chomutov
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
To by mne taky zajímalo??? A jestli ti někdo dělal chip tak at se na to radsi vys...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 08.08.2013 11:31
Re: 1.4 TDI 55 kw padá do nouzáku
Tím někdo byl myšlen předchozí majitel, takže se omlouvám za nedorozumění. Auto jsem už s tímto problémem koupil, ale všichni to šacovali na turbo...