Ahoj, kolega si pořídil VW POLO s motorem 1.2 HTP 40 KW s kodovým označení AWY ve vynikajícím autobazaru AAA.Po několika stovkách km se ukázalo, že motor má enormní spotřebu oleje a to 1 l na zhruba 150 km ! Reklamační řízení dospělo k závěru, že pojištovna je ochotná zaplatit 10 tis.Vyjádření autorizovaného servisu je takové, že je potřeba vyměnit short motor + katalyzátor a oprava by vyšla na 90 000 Kč což je samozřejmě hodně peněz.
Nevíte kde bych mohl v Ústeckém kraji popř 100 km v okolí sehnat jiný motor + katalyzátor?
Díky za odpovědi.
Motor 1.2 HTP AWY
- DOLLYm
- Člen klubu
- Příspěvky: 593
- Registrován: 16.12.2008 22:44
- Bydliště: Blovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Být tebou, tak novej motor nesháním a auto jim prostě vrátím.. Tohle je jasná skrytá vada, to je bez debat..
- pajice
- Moderátor
- Příspěvky: 1702
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sevwerní Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Skodovka prodava opravne kity, je to konstrukcni vada. Kazde htp kolem 100 tis.odejde. Diky blizko usazenemu katu se podpaluji ventily a i odchazi vedeni ventilu hlavne vyfukovych. Ten kit ve skodovce vychazi max.na 13 tis. Je v tom kat, vsechny ventily, vedeni ventilu, tesneni pod skebly atd atd... Jen sikovneho mechanika. Bezne se rika kolem 2500 za praci.
Odesláno z mého LT18i pomocí Tapatalk 2
Odesláno z mého LT18i pomocí Tapatalk 2
NÁHRADNÍ DÍLY A TUNING DÍLY, DOPLŇKY:
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
WEB: VWSHOP.CZ, TATECHNIX.CZ, SERVISDECIN.CZ - http://www.vwshop.cz, http://www.tatechnix.cz, http://www.servisdecin.cz
MAIL: servis@autokluby.cz
TEL: 735 09 09 79
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Je to sice rok starý téma,ale právě mám za sebou opravu HTP.Je pravda,že spodek motoru se dodává jako celek.Ale jde to rozebrat,jde to překroužkovat . Což servis včetně MB tvrdí,že nelze.
Škodovka dodává jinej kat.
Měnil jsem kroužky,rozvody,dělala se hlava.Motor bez spotřeby oleje,před opravou 2L na 1000km.
Škodovka dodává jinej kat.
Měnil jsem kroužky,rozvody,dělala se hlava.Motor bez spotřeby oleje,před opravou 2L na 1000km.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
koukám, že jsem měl asi výjimku - motor vrněl, co jsem oleje nalil, to jsem vypustil a tlaky včechny dobrý
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Olej měněn co 10000km.Přesto kroužky zapečený,na prostředním válci o 3 bary míň.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
U mě byla výměna po roce, tzn. cca 7-10t km. Motor jsem rozebranej neměl, ale lil jsem Millers 5w50 a auto jezdilo jak dráha
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Já dělal HTP co má teď aktuálně okolo 60tkm a dělal sem GO hlavy předloni.
Spodek je naštěstí OK a rozvody sem měnil při jednom.
Motor byl teda neskutečně zakarbonovaný a docela fuška byla ho vyčistit.
A olej se mění 1x ročně přičemž se najede ani ne 10tkm.
Prostě malý obsah oleje, ten se přílišně namáhá tepelně (přepaluje se to pak to karbonuje na stěnách klikové skříně a všude v motoru).
Pravidelně měnit olej a lít tam něco rozumného né z Tesca za 70,- litr..
Spodek je naštěstí OK a rozvody sem měnil při jednom.
Motor byl teda neskutečně zakarbonovaný a docela fuška byla ho vyčistit.
A olej se mění 1x ročně přičemž se najede ani ne 10tkm.
Prostě malý obsah oleje, ten se přílišně namáhá tepelně (přepaluje se to pak to karbonuje na stěnách klikové skříně a všude v motoru).
Pravidelně měnit olej a lít tam něco rozumného né z Tesca za 70,- litr..
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.2 HTP AWY
Jak píšeš.Celej blok ,dekly rozvodů,vana atd zajebaný 1-2mm bordelu.To samý sání,klapka.