porucha motoru
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.04.2015 13:15
porucha motoru
Dobrý den jsem tu nový a potřebuji poradit.Mam Polo 1.2 40Kv kod motoru 9N r.2004.Známí mi radi abych vysipal př.aostranil katalizator zduvodu velkych teplot pusobycich na blok motoru a tim padem caste praskani ventylu.Dekuji miras.
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: porucha motoru
To není moc řešení.... Lepší je zkrátit lhůty pro výměnu oleje na 10 000km.....
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
nebo ještě líp na 7500-8000 a zbytečně auto nehonit
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22.08.2012 22:57
Re: porucha motoru
Ahoj,
zde máš info okolo motoru:
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Jinak jak je již napsáno měnit olej kolem 7k - 8k km. Ja například měním olej při 7000 a zatím vše bez problému. Bohužel katalyzátor je nešťastně umístěn a mohou uvnitř vznikat špony, které si motor nasaje
zde máš info okolo motoru:
http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
Jinak jak je již napsáno měnit olej kolem 7k - 8k km. Ja například měním olej při 7000 a zatím vše bez problému. Bohužel katalyzátor je nešťastně umístěn a mohou uvnitř vznikat špony, které si motor nasaje
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 13.04.2015 13:15
Re: porucha motoru
Dekuji za rady ale nastal problem rosvitila se kontrolka zavada motoru pripojeni na VAG vadna lamda sonda tak jsem vymenil lamdu a po tydnu se zavada obevila znovu.Poradi nekdo.Dekuji miras
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
jsou tam dvě, vyměnili jste tu správnou?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.10.2015 12:13
Re: chyba zapalování druhého válce 1,2 40kw
Zdravím!Mám 1,2 40kw r.v.2005.Motor má najeto 95 000km.Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru,píše to chybu zapalování druhého válce.Vyměnili svíčky,všechny cívky nové,tlaky kolem 10 baru.Tento problém nemám jenom já.Chybu to píše stále stejnou.Poradí mi někdo zkušený co s tím.Ojetý motor se mi kupovat nechce to by bylo z bláta do louže.Viděla bych to na GO motoru.Děkuji za rady.Jindřiška
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.06.2013 10:21
- Bydliště: Nový Bor
Re: porucha motoru
Zdravím. S manželky Polem HTP 1,2 40KW máme taky takové trable. Nechal jsem udělat celý vršek (hlavu, ventily, kaťák). Tak 5tis. to bylo dobrý a rozsvítilo se mazání. Na vagu to ukazuje špatný tlak oleje, a po rozebrání je prý nějaká špatná klikovka a píst v krajním válci má vychýlení. Po té první opravě se totiž značně ztrácel olej. Má s tou klikou někdo zkušenosti? Je stejná na 40kw a 51kw? Blok by snad měl být stejný akorát hlava s 12V. Ne?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: porucha motoru
Spodek stejnej. Před opravou se olej neztrácel? Asi taky, protože by to jinak nebylo možný... Že by byl klikovej čep špatně naúhlovanej a tím pádem by nechodil píst souose s válcem? Je to možný, poznal bys to podle toho, že píst bude z jedný strany lesklej, ošoupanej a z druhý bude zakarbonovanej, černej.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club