Polo 1,2 HTP 40kW
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.06.2013 10:21
- Bydliště: Nový Bor
Polo 1,2 HTP 40kW
Ahoj. Chtěl bych se zeptat co dle vašeho názoru v případě podpálených ventilů je lepší udělat. Jestli generálku nebo koupit celý staro-nový motor? Když nechám udělat generálku ventilů, tak to je cca. 15tis. a za to by se už dal nechat sehnat i slušnější motor s rozumným nájezdem, ale tam zas není úplná jistota toho nájezdu atd. Po generálce ventilů respektive zřejmě celá nová hlava by to asi chtělo i generálku válců. Cena kompletní generálky celého htpéčka vyjde dle mého zjištění na 30-50tis. což je polovina hodnoty celého auta. No nevím.
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
naposled sem tento motor resil , dva valce bez komprese , rocnik 2008 fabie , najeto 59tis tak si udelej obrazek , co je lepsi , jestli kupit motor u ktereho nevis kdy chcipne a stejne se pod 15 shani blbe , nebo udelat go ...
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.06.2013 10:21
- Bydliště: Nový Bor
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Ahoj. Tak jsem sehnal přímo repas a šlape jak hodinky, akorát malá kosmetická vada. Borec ze Zlína co jsem ho od něj vzal, tak měl asi tři repasovaný na skladě, ale všechny Fabia a na něj nepasuje ten původní volkswagen horní kryt motoru. Nemáte někdo doma popř. nevíte kde sehnat ten horní kryt z fabie? Vím, že to nemá vliv na funkci, ale když otevřu halpnu, tak na mě čuměj cívky a nevypadá to vábně... Díky moc za tip.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 23.06.2013 10:21
- Bydliště: Nový Bor
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Ahoj. Tak teď máme další problém s rozsvěcováním kontrolky engine. Diagnostika hlásí nízkou učinnost katu, ale u původního motoru to nedělalo. Nemá někdo prosím zkušenost s použitím čističe OXICAT? Jestli je u toho nějaký výsledek nebo jestli to není jen další tahák na prachy.
- amavet
- VWexpert
- Příspěvky: 4166
- Registrován: 11.02.2008 07:50
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
kontrola tesnosti vyfuku , praskly vlnovec ci neco ci vadna druha sonda
VW golf 2 GTI 16V 95kw , odtah pastika variant B5.5 2.8 V6 4motion 777539977 , Golf 4 2,8 V6 4motion , Honda CBR 600 F3
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Kluci nevím proč, ale vždy po udělání podpálených ventilů u HTP se toto stane, myslím tu závadu slabší učinnost katalyzátoru, (kolegum v dilně už na 3 autech) když se to dělávalo ve škodovce, byla na to dotovaná sada i s katalyzátorem, dnes už ji nedávají. A kryt motoru zvrchu bych nedával, novější ho neměly protože se všem verzím přehříval olej v motoru, (původní katalyzátor je totiž blízko bloku kde je hlavní mazací kanál. (naměřili tam teploty oleje jako u závodních aut)
- naideen
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.09.2017 09:09
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Zdravím, mám taky problém s Polem v této motorizaci. V podstatě od koupě před necelým rokem mi svítí kontrolka motoru. Měnilo se kvůli tomu už kde co, počínaje lambdou (nevím teda kterou), svíčky, čistila se škrtící klapka, atd. Nyní po výměně oleje a filtrů (k tomu tedy dělány svíčky, čistily se nějaké elektro spoje kvůli oxidaci, měněno jedno kolečko pohánějící klíňák-drhlo, měněn a vařen vlnovec) auto táhne odspodu, ale ve vyšších otáčkách začne lehce pocukávat,jako by lapalo po dechu. Na zkoušku vyměněna klapka, ale žádný větší efekt nevidím. Nemáte někdo nějaký nápad,čím by to mohlo být? Jsem z toho už nešťastná. Auto nemám ani rok,už jsem do něj nacpala tak 20K a furt s tim s*áčem něco je...
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Změn mechanika a dej to někomu kdo tomu rozumí.....
- naideen
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.09.2017 09:09
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
Tak tohle je rada nad zlato vystridala jsem uz 4 servisy.V jednom vymenili lambdu,ve druhym mi chteli vymenit snad celej motor,ve tretim vycistili skrtici klapku a ve ctvrtym ty svicky.Timhle tempem mi bude za chvili nas region malej a troufam si tvrdit,ze nikde to auto nebylo a nejakyho bridila.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW
jestli se to dusí při zatížení v otáčkách, zkus vyměnit palivovej filtr
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club