Zdravim, přítelkyně má problém, ráno příjde k autu a nechce chytit, ať to nechá nažhavit 5x nebo 20x žádný rozdíl, musí to dlouho točit, třeba i 10s. Žhavky vyměněny, čerpadlo sepne, čidlo teploty jsem odpojil a pořád stejné. VAG žádnou závadu nehlásí. Kontroloval jsem vstřiky, za studena nic moc (teď momentálně nevím jaká byla odchylka ale celkem dost, případně zjistím), za tepla cca 80° motor jsou hodnoty cca. 0,17, 0,17, -0,17. Co stím? Řešil jste někdo takový problém?
Jak zjistím jestli čerpadlo dává dostatek nafty?
Naftový filtr vyměním i když byl měněn před cca. 30tkm. Tankujeme pouze na benzine + sem tam lejeme aditiva do nafty.
Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Spidee
- Jezdec
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15.09.2009 14:59
- Bydliště: Mělník - Neratovice
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start
Čau,
než si vyřešíš tyhle super-drahý vstřiky atp.. jukni jestli ti jen nepadá nafta samozřejmě u těchhle motorů může být už víc problémů (pomalejší startér/horší kontakt...), ale to by se neprojevovalo tak zásadně (např. jen jedna/dvě otočky motoru navíc, než to chytí)
žhavičky to samé, v létě by ti to nemělo dělat zásadnější potíže
hodnoty ze vstřiků ale nic nevypovídají o jejich stavu - jedině vyndat a zjistit...
pokud nic nehlásí ani pumpa (chybu), hádám to na klasiku- padající naftu (nejčastěji prááávě přisává vzduch někde na filtru )
než si vyřešíš tyhle super-drahý vstřiky atp.. jukni jestli ti jen nepadá nafta samozřejmě u těchhle motorů může být už víc problémů (pomalejší startér/horší kontakt...), ale to by se neprojevovalo tak zásadně (např. jen jedna/dvě otočky motoru navíc, než to chytí)
žhavičky to samé, v létě by ti to nemělo dělat zásadnější potíže
hodnoty ze vstřiků ale nic nevypovídají o jejich stavu - jedině vyndat a zjistit...
pokud nic nehlásí ani pumpa (chybu), hádám to na klasiku- padající naftu (nejčastěji prááávě přisává vzduch někde na filtru )
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- Spidee
- Jezdec
- Příspěvky: 223
- Registrován: 15.09.2009 14:59
- Bydliště: Mělník - Neratovice
Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start
Dík za radu ... ještě jsem zkusil vyměnit čidlo teploty a dneska zkusim vyměnit ten filtr a pak dám vědět ... no byl tam problem s kabelama furt se rozsvicelo ESP a nefungovala klima, elektrikář to dal dohromady. Už dýl mi ale příjde, že to musela déle točit ale nebylo to takovej extrém jako teď. Měnili jsme žhavky a ty kabeli k nim taky nevypadali nijak extra tak jestli nezlobí ještě ta lišta k nim .... Jinak lištu ke vstřikům sem vyměnil + sem sehnal už jetý vstřiky takže když ani filtr nepomůže asi je tam zkusim nandat. Nemáte návod na seštelování vstřiků?
C3 píše:Čau,
než si vyřešíš tyhle super-drahý vstřiky atp.. jukni jestli ti jen nepadá nafta samozřejmě u těchhle motorů může být už víc problémů (pomalejší startér/horší kontakt...), ale to by se neprojevovalo tak zásadně (např. jen jedna/dvě otočky motoru navíc, než to chytí)
žhavičky to samé, v létě by ti to nemělo dělat zásadnější potíže
hodnoty ze vstřiků ale nic nevypovídají o jejich stavu - jedině vyndat a zjistit...
pokud nic nehlásí ani pumpa (chybu), hádám to na klasiku- padající naftu (nejčastěji prááávě přisává vzduch někde na filtru )
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start
teď za tepla ani žhavit nemusíš a mělo by to chytit max na dvě otáčky...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start
nemám...
výměna filtru neznamená řešení problému, osobně podle popisu problému to bude padáním nafty (navíc mi přijde šílené se rozhodnout měnit vstřiky, když jsem si neověřil, jestli tam vůbec jde nafta) - chce to postup od nejsnazší závady k nejnáročnější a né hned střílet okolo žhavení a vstřiků, když je venku teplo
-pro info, když motor startuje BEZ nafty, točí se s nižším odporem, s naftou je slyšet rozdíl
výměna filtru neznamená řešení problému, osobně podle popisu problému to bude padáním nafty (navíc mi přijde šílené se rozhodnout měnit vstřiky, když jsem si neověřil, jestli tam vůbec jde nafta) - chce to postup od nejsnazší závady k nejnáročnější a né hned střílet okolo žhavení a vstřiků, když je venku teplo
-pro info, když motor startuje BEZ nafty, točí se s nižším odporem, s naftou je slyšet rozdíl
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!