Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Spidee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 15.09.2009 14:59
Bydliště: Mělník - Neratovice

Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

Příspěvek od Spidee »

Zdravim, přítelkyně má problém, ráno příjde k autu a nechce chytit, ať to nechá nažhavit 5x nebo 20x žádný rozdíl, musí to dlouho točit, třeba i 10s. Žhavky vyměněny, čerpadlo sepne, čidlo teploty jsem odpojil a pořád stejné. VAG žádnou závadu nehlásí. Kontroloval jsem vstřiky, za studena nic moc (teď momentálně nevím jaká byla odchylka ale celkem dost, případně zjistím), za tepla cca 80° motor jsou hodnoty cca. 0,17, 0,17, -0,17. Co stím? Řešil jste někdo takový problém?

Jak zjistím jestli čerpadlo dává dostatek nafty?

Naftový filtr vyměním i když byl měněn před cca. 30tkm. Tankujeme pouze na benzine + sem tam lejeme aditiva do nafty.

:adr:

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

Příspěvek od C3 »

Čau,
než si vyřešíš tyhle super-drahý vstřiky atp.. jukni jestli ti jen nepadá nafta ;-) samozřejmě u těchhle motorů může být už víc problémů (pomalejší startér/horší kontakt...), ale to by se neprojevovalo tak zásadně (např. jen jedna/dvě otočky motoru navíc, než to chytí)

žhavičky to samé, v létě by ti to nemělo dělat zásadnější potíže ;)
hodnoty ze vstřiků ale nic nevypovídají o jejich stavu ;) - jedině vyndat a zjistit...

pokud nic nehlásí ani pumpa (chybu), hádám to na klasiku- padající naftu (nejčastěji prááávě přisává vzduch někde na filtru ;-) )
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Uživatelský avatar
Spidee
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 15.09.2009 14:59
Bydliště: Mělník - Neratovice

Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

Příspěvek od Spidee »

Dík za radu :-) ... ještě jsem zkusil vyměnit čidlo teploty a dneska zkusim vyměnit ten filtr a pak dám vědět :) ... no byl tam problem s kabelama furt se rozsvicelo ESP a nefungovala klima, elektrikář to dal dohromady. Už dýl mi ale příjde, že to musela déle točit ale nebylo to takovej extrém jako teď. Měnili jsme žhavky a ty kabeli k nim taky nevypadali nijak extra tak jestli nezlobí ještě ta lišta k nim .... Jinak lištu ke vstřikům sem vyměnil + sem sehnal už jetý vstřiky takže když ani filtr nepomůže asi je tam zkusim nandat. Nemáte návod na seštelování vstřiků? :idea:
C3 píše:Čau,
než si vyřešíš tyhle super-drahý vstřiky atp.. jukni jestli ti jen nepadá nafta ;-) samozřejmě u těchhle motorů může být už víc problémů (pomalejší startér/horší kontakt...), ale to by se neprojevovalo tak zásadně (např. jen jedna/dvě otočky motoru navíc, než to chytí)

žhavičky to samé, v létě by ti to nemělo dělat zásadnější potíže ;)
hodnoty ze vstřiků ale nic nevypovídají o jejich stavu ;) - jedině vyndat a zjistit...

pokud nic nehlásí ani pumpa (chybu), hádám to na klasiku- padající naftu (nejčastěji prááávě přisává vzduch někde na filtru ;-) )

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

Příspěvek od BigBang »

teď za tepla ani žhavit nemusíš a mělo by to chytit max na dvě otáčky...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 9N1 1.4 TDi 55kw - start

Příspěvek od C3 »

nemám...
výměna filtru neznamená řešení problému, osobně podle popisu problému to bude padáním nafty (navíc mi přijde šílené se rozhodnout měnit vstřiky, když jsem si neověřil, jestli tam vůbec jde nafta) - chce to postup od nejsnazší závady k nejnáročnější a né hned střílet okolo žhavení a vstřiků, když je venku teplo ;)
-pro info, když motor startuje BEZ nafty, točí se s nižším odporem, s naftou je slyšet rozdíl ;)
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“