Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Zdravím všeci,
chtěl bych se zeptat, zda je možné že po kompletní go hlavy + nový kat., rozvody atd po najetí cca 14t.km mi mechanik řekl že nejsou na valcích téměř žádné tlaky. Hádám že to budou zase výfukové vetily, ale po 14t. km? Je to vůbec možné?? Nebo čím by to mohlo být?
chtěl bych se zeptat, zda je možné že po kompletní go hlavy + nový kat., rozvody atd po najetí cca 14t.km mi mechanik řekl že nejsou na valcích téměř žádné tlaky. Hádám že to budou zase výfukové vetily, ale po 14t. km? Je to vůbec možné?? Nebo čím by to mohlo být?
V4 - V-max, W8 - Passat
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Nic není nemožné To jste po tý generálce tlaky neměřili? Neztrácí se ti i olej?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak záhada trochu poodhalena a to větší škuba na katu. Jestli to tedy bylo tím. Po sundání hlavy byli válce plné karbonu je možné že to bylo tím katem, nebo čím by to mohlo být?
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Tak se přidali sedla i ventily sou poďobaný jak... pytle proč?
V4 - V-max, W8 - Passat
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Výf. ventily? Podpálený? Napadá mě, jestli byly správně zabroušený sedla. Jako u HTP nic není nemožný, ale jsi si jistý, že byla doopravdy udělaná ta hlava?
Jakým způsobem s tím autem jezdíš? V jakých otáčkách jezdíš, jak to točíš, jezdíš spíš město/mimo/dálnici. To by taky mohlo dost rozklíčovat
Jakým způsobem s tím autem jezdíš? V jakých otáčkách jezdíš, jak to točíš, jezdíš spíš město/mimo/dálnici. To by taky mohlo dost rozklíčovat
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
To co popisuješ bylo dělaný. Halvu jsem tam dával osobně. Teď po rozebrání omačkaný sedla i ventily tuším že to bylo od toho bordelu co jsem našel ve válcích. Ale celkově se nezdá že by byly podpálený.
Jinak auto se moc nešetří takže spíš střední až vyšší otáčky. Město/mimo - 50/50
A ano nic není nemožný, ale vím jistě že tohle je naposledy.
Jinak auto se moc nešetří takže spíš střední až vyšší otáčky. Město/mimo - 50/50
A ano nic není nemožný, ale vím jistě že tohle je naposledy.
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Neví náhodou někdo kolik mají mít tlaky na valcích?
V4 - V-max, W8 - Passat
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
10-15 bar, minimum je při opotřebení je 7 bar.
- Přílohy
-
- Polo9N.pdf
- (321.77 KiB) Staženo 133 x
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Dík za infoMartin. D píše:10-15 bar, minimum je při opotřebení je 7 bar.
pdfko šikovný a dá se sehnat něco podobnýho na Passata 5.5??
V4 - V-max, W8 - Passat
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Hezký. Jen tě obdivuju, že jsi byl ochotnej do takovýho motoru dát toliko peněz...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- NOTA
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 29.09.2017 09:47
- Bydliště: České Budějovice
Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky
Ono si moc nevyberu jestli bych kupoval jinej motor, nebo jiný auto. Taky by mě to mohlo potkat to samé. Sice u HTP jistota, ale ted to snad dá na nějakej rok pokoj:)
A finančně to nebyla zase taková katastrofa...
A finančně to nebyla zase taková katastrofa...
V4 - V-max, W8 - Passat