Takže pro ty co mají podobný problém: problém byl v zadní lambda sondě. Přestože na diagnostice bylo vše OK, tak jsem je nakonec dohnal k tomu, že ji zkusili vyměnit a světe div se, je po problému!Nazdárek. V květnu jsem koupil nový VW Polo a můj problém je tento. Při studeném motoru auto nemá výkon, je líné, netáhne,prostě néjde za plynem a přitom občas jemně cuká , otáčky nekolísají. Když se auto trošku zahřeje, tak jede jak má.V servise vyměnili teplotní čidlo a udělali diagnostiku, která žádnou vadu neukázala, ale závada přetrvává. Teď mi tvrdí, že to prostě 1,4 16V dělají, že je to v rámci splnění emisí euro4 a že je to v pořádku, ale měl jsem možnost projet studené Polo 1,2 a studeného Golfa 1,6 16V a tam žádný pokles výkonu není patrný. Už z toho začínám být zoufalý a proto Vás prosím o nějaký tip na možnou závadu.
Teď po dvou měsících mi už dlouhodobá spotřeba vzrostla z původních 6,5/100 před první náštěvou v servise na zatím konečných 7,5/100. Podle technika se ale při první kontrole dělala pouze diagnostika a zjišťovali zda je tan aktuální soft. Mohlo pouze toto zapříčinit správnou funkčnost ŘJ ??. Popřípadě co by mohlo mít vliv na zvýšené dávkovaní paliva v poměru k sešlapnutému pedálu?? Pokud totiž plyn pouze lechtám a jezdím s hodně lehkou nohou, max.2500 ot. tak to tak nežere, ale pokud jezdím svým stylem ,tak je to oproti dřívějšku HNUS. Za možné nápady díky.Zajímavé ale ješte je, že do první návštěvy servisu jsem měl vždy spotřebu podle vlastního výpočtu 6.2...6,4...6,3...max.6,5. Poté co auto přišlo ze servisu tak jezdím za 6,9...7,2...7,3...6,8...atd. Prostě zhruba o 0,7l na 100. V servise se dušujou ,že kromě diagnostiky a výměny teplotního čidla s autem nic víc nedělali. Já už jsem z toho jelen.