Problém s polem 1,4- částečně vyřešen

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
xxsonicxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 06.05.2008 09:32

Problém s polem 1,4- částečně vyřešen

Příspěvek od xxsonicxx »

Nazdárek. V květnu jsem koupil nový VW Polo a můj problém je tento. Při studeném motoru auto nemá výkon, je líné, netáhne,prostě néjde za plynem a přitom občas jemně cuká , otáčky nekolísají. Když se auto trošku zahřeje, tak jede jak má.V servise vyměnili teplotní čidlo a udělali diagnostiku, která žádnou vadu neukázala, ale závada přetrvává. Teď mi tvrdí, že to prostě 1,4 16V dělají, že je to v rámci splnění emisí euro4 a že je to v pořádku, ale měl jsem možnost projet studené Polo 1,2 a studeného Golfa 1,6 16V a tam žádný pokles výkonu není patrný. Už z toho začínám být zoufalý a proto Vás prosím o nějaký tip na možnou závadu.
Takže pro ty co mají podobný problém: problém byl v zadní lambda sondě. Přestože na diagnostice bylo vše OK, tak jsem je nakonec dohnal k tomu, že ji zkusili vyměnit a světe div se, je po problému!
Zajímavé ale ješte je, že do první návštěvy servisu jsem měl vždy spotřebu podle vlastního výpočtu 6.2...6,4...6,3...max.6,5. Poté co auto přišlo ze servisu tak jezdím za 6,9...7,2...7,3...6,8...atd. Prostě zhruba o 0,7l na 100. V servise se dušujou ,že kromě diagnostiky a výměny teplotního čidla s autem nic víc nedělali. Já už jsem z toho jelen.
Teď po dvou měsících mi už dlouhodobá spotřeba vzrostla z původních 6,5/100 před první náštěvou v servise na zatím konečných 7,5/100. Podle technika se ale při první kontrole dělala pouze diagnostika a zjišťovali zda je tan aktuální soft. Mohlo pouze toto zapříčinit správnou funkčnost ŘJ ??. Popřípadě co by mohlo mít vliv na zvýšené dávkovaní paliva v poměru k sešlapnutému pedálu?? Pokud totiž plyn pouze lechtám a jezdím s hodně lehkou nohou, max.2500 ot. tak to tak nežere, ale pokud jezdím svým stylem ,tak je to oproti dřívějšku HNUS. Za možné nápady díky.
Naposledy upravil(a) xxsonicxx dne 03.12.2008 09:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od Toxyz »

tohle normální nebude....sice máme starší polo 1,4 16v a to jede normálně hned, to samý můj golf

nevim co maj s normama EURO4, jestli jako žádnej "sytič" nebo co....podle mě výmluva

výkon to má 55 nebo 74KW?
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

xxsonicxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 06.05.2008 09:32

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od xxsonicxx »

Tak dneska konečně přiznali, že problém existuje a po dotazu na pražskou ústřednu co s tím ,prý dostali odpověď, že už byl zaznamenán případ, kdy ve výrobě došlo ke špatné montáži rozvoďáku a k pootočení váčky nebo tak něco a mělo to pak podobné příznaky. Takže zítra na to mrknou a uvidí. Zítra dám vědět.

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od Toxyz »

xxsonicxx píše:Tak dneska konečně přiznali, že problém existuje a po dotazu na pražskou ústřednu co s tím ,prý dostali odpověď, že už byl zaznamenán případ, kdy ve výrobě došlo ke špatné montáži rozvoďáku a k pootočení váčky nebo tak něco a mělo to pak podobné příznaky. Takže zítra na to mrknou a uvidí. Zítra dám vědět.
no prosim, tak držíme palce a dej vědět
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

xxsonicxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 06.05.2008 09:32

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od xxsonicxx »

Takže mi dnes volali,že kontrolovali ty rozvody a všechno je v pořádku :cry: . Takže jsem zase na začátku. Pozoruje ještě někdo u svého pola, že při studeném motoru mu auto netáhne, je líné nebo něco podobného????? Já myslím ,že by mělo mít prakticky stéjný tah jako auto zahřáté. Od toho tam přeci ten režim sytiče je. Nebo ne?? Za vaše příspěvky moc děkuji.

Uživatelský avatar
funu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 345
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: střed

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od funu »

no tak já abych pravdu řekl tak nic nepozoruju...a přikloním setedy jen na stranu tech co si myslí že s tim něco nejni fpořádku...nisméně nemám tucha co by s tim být mohlo...zkoušel to i někdo jinej rozjíždět aby posoudil...?...

xxsonicxx
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 06.05.2008 09:32

Re: Problém s polem 1,4

Příspěvek od xxsonicxx »

Zatím to projížděli pouze soudruzi z VW. Teď se chystám vyzkoušet borce ze škodovky. Zajímavé ale ješte je, že do první návštěvy servisu jsem měl vždy spotřebu podle vlastního výpočtu 6.2...6,4...6,3...max.6,5. Poté co auto přišlo ze servisu tak jezdím za 6,9...7,2...7,3...6,8...atd. Prostě zhruba o 0,7l na 100. V servise se dušujou ,že kromě diagnostiky a výměny teplotního čidla s autem nic víc nedělali. Já už jsem z toho jelen.

Chongoo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 11.11.2008 17:12
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s polem 1,4- částečně vyřešen

Příspěvek od Chongoo »

Zdarek. Mám POLO 6N 16V 74KW a takový problémy nemám. Jen po lehkym sešlápnutí plynu následuje sekundové cuknutí. Rozvody mám čerstvě po výměně (pumpu jsem neměnil). Spotřebu nějak nepočítám. Od kud jsi?

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“