Cross Polo 2010
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- filda2003
- Závodník
- Příspěvky: 540
- Registrován: 13.10.2007 18:40
- Bydliště: Valašské Meziříčí / Zlín
Re: Cross Polo 2010
Bude to 4Motion ?
Jestli ne, tak to ztrácí smysl.
Jestli ne, tak to ztrácí smysl.
VW Polo 6N 1.0i > VW Bora 1.9TDI > Audi A6 C5 Quattro 2.5TDI S-LINE > Škoda Octavia I 1.9TDI > Škoda Octavia I 1.6i SR > VW Jetta 1.9TDI CL > VW Touran 1T3 2.0TDI LIFE
-
- Jezdec
- Příspěvky: 425
- Registrován: 03.10.2009 13:06
- Bydliště: Kojetín
Re: Cross Polo 2010
Bohužel ne.Až pro platformu pro 2013 se chystá 4x4.
- filda2003
- Závodník
- Příspěvky: 540
- Registrován: 13.10.2007 18:40
- Bydliště: Valašské Meziříčí / Zlín
Re: Cross Polo 2010
Hmm takže další MPV/offroad co není offroad.
To je to samý jak ten oplastovaný scénic
To je to samý jak ten oplastovaný scénic
VW Polo 6N 1.0i > VW Bora 1.9TDI > Audi A6 C5 Quattro 2.5TDI S-LINE > Škoda Octavia I 1.9TDI > Škoda Octavia I 1.6i SR > VW Jetta 1.9TDI CL > VW Touran 1T3 2.0TDI LIFE
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cross Polo 2010
aji kdyby to bylo 4motion, tak to je tak na polňačku ... ale na zimu dobrý ...prostě jeep je jeep
tim scenicem jsi myslel starýho RX4??? ale ani nvm, že by byl novej scenic "mimo silnici"
tim scenicem jsi myslel starýho RX4??? ale ani nvm, že by byl novej scenic "mimo silnici"
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- filda2003
- Závodník
- Příspěvky: 540
- Registrován: 13.10.2007 18:40
- Bydliště: Valašské Meziříčí / Zlín
Re: Cross Polo 2010
Je mi jasný že to auto není určené pro jízdu v terénu ... ale v zimě by to s 4x4 nějaké brázdění po poli musí snést ... to 4x4 mi prostě chybí ...
Myslím ten starší oplastovaný scénic ...
Myslím ten starší oplastovaný scénic ...
VW Polo 6N 1.0i > VW Bora 1.9TDI > Audi A6 C5 Quattro 2.5TDI S-LINE > Škoda Octavia I 1.9TDI > Škoda Octavia I 1.6i SR > VW Jetta 1.9TDI CL > VW Touran 1T3 2.0TDI LIFE
-
- Jezdec
- Příspěvky: 425
- Registrován: 03.10.2009 13:06
- Bydliště: Kojetín
Re: Cross Polo 2010
http://www.periskop.cz/cz/clanky/druha- ... utosalonu/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkswagen.cz/zajimavosti/no ... -2/?id=446" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkswagen.cz/zajimavosti/no ... -2/?id=446" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 425
- Registrován: 03.10.2009 13:06
- Bydliště: Kojetín
Re: Cross Polo 2010
České ceny: http://www.volkswagen.cz/pdf_gen/polo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkswagen.cz/modely/nove_po ... crosspolo/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volkswagen.cz/modely/nove_po ... crosspolo/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ELJEFE
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cross Polo 2010
Jo jo Cross Polo se mě vždycky líbilo.Kdyby to bylo 4x4, tak by to bylo hned vo nečem jiným a taky by jich nebylo jak šafránu.Ted je to spíš takový individuální auto pro nadšence nebo pro toho kdo chce mít něco jinýho.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 01.10.2007 08:55
- Bydliště: Prague
Re: Cross Polo 2010
Kdyby to bylo 4x4, tak by to nikdo nezaplatil.
- Tompasat
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 14.06.2010 19:11
Re: Cross Polo 2010
Tak tohohle malého krasavce jsem si objednal v barevném provedení - oranžová "manga". Pokud má na něj někdo taky zálusk, tak jen pro informaci upozorňuji že se vyrábí pouze v Africe (předpokládám že v Tunisku). Dodací lhůty jsou cca 2,5 měsíce výroba a pak 10 týdnů doprava.
Budu na něj čekat pomalu půl roku.
Budu na něj čekat pomalu půl roku.
PoloCross 1.2 TSI, manuál 6ti - stupeň, oranžová manga
- Tompasat
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 14.06.2010 19:11
Re: Cross Polo 2010
Jelikož jsem se stal po dlouhém čekání majitelem toho krásného oranžového kousku, dovolil bych si zde napsat mé vlastní postřehy, klady, zápory a zkušenosti, které jsem nasbíral během prvních 4 měsíců. Pouze podotýkám, že nejsem žádný technický kutil automobilového průmyslu, ale pouhý „řidič uživatel“ a mé technické znalosti začínají u výměny žárovek, dolití oleje a končí u výměny kol.
Protože nedokáži porovnat Polo Cross s autem stejné třídy jiné značky nebo VW Polem staršího ročníku, možná mé dojmy nebudou přesné. Jediné vjemové srovnání mohu učinit s mým předchozím autem VW passat rv. 2000. Ano, srovnávám nesrovnatelné, ale nic naplat.
Předchozí automobil:
VW passat r.v. 2000, motor 1,9 TDI 85kW, cimatronic, 5 rychlostí
Nynější automobil:
VW Polo Cross, r.v 2010, motor 1,2 TSI 77kW, manuální klima, 6 rychlostí
První dojem
První dojem – malá oranžová nádhera, která vybočuje z klasiky. Pokud chcete auto, které jen tak nepotkáte na silnici, Polo Cross je k tomu ideální. Kombinace oranžové s černým platovým lemováním prahů a blatníků je pro mne emotivní kombinace. Navíc vše podtrhují pětipaprkové 17“ kola obutá do pneu 225/40. Díky těmto prvkům mi auto připadá jako zmenšenina Audi Allroad nebo Octavia Scout. Na bývalém passatu jsem jezdil s koly R15 205/60, byla to klasika, která mi vyhovovala – nebyl jsem nějaký šílenec do velkých naleštěných hliníků. Ale když vidím tohle Polo obuté do nádherných 17“ šedostříbrných kol, už bych tam nic jiného nechtěl. Když jsem na chvíli obul zimní gumy R15 195/60, nebylo to Polo Cross, ale jen obyčejné Polo.
Co se týká interiéru, tak se ještě pořád uskromňuji své ego z větší prostornosti v passatu, ale to s tím jsem musel počítat. Opět kombinace oranžové s černou krásně ladí. Volant potažený perforovanou kůží obšitý oranžovou nití je pro mne nový prvek, který jsem v předchozích autech neměl. Spestření, které se nádherně svírá v rukou. Sportovně laděné sedačky jsou pro mou střední postavu přesně tvarované, Větší hromotluk bude mít asi trochu nepohodlí. Absence dostatečného prostur malého poznám na řadící páce a elektrickém ovládání oken. U passat jsem se musel malinko rukou natáhnout dopředu, v Polu musím loket tlačit kostrbatě dozadu abych otevřel tlačítkem okno. Možná popisuji jasnou malichernost malého auta, ale člověk co 6 let jezdil v autě o dvě třídy vyšší si toho prostě všimne a ne a ne si zvyknout. Při nastupování občas ještě zakopávám nohou o práh, neb je tento vyšší než u bývalého passatu. Plasty palubovky slušné, nemám jim co vytknout, žádné nepříjemné vrzání jsem nezpozoroval. Jediné negativum je pro vnitřní zpětné zrcátko, které mám přesně v úrovni očí a brání tak lepší výhledu. Musím se trochu přikrčit, abych viděl na pravo. Prostor na zadních sedadlech moc neřeším, jezdím většinou sám a vzadu jsem seděl jen jednou. Na delší cestování vzadu je to trochu nepohodlnější.
Celkově vzhled Pola Cross nebo i klasického Pola 2010 je pro mne zajímavější než Golf stejného ročníku. Překvapení pro mne ještě bylo, že na pátých dveřích není nápis 1,2 TSI ani POLO CROSS. Pouze logoVW přes které se otevírá kufr. Lidé neznalí aut VW mají tedy problém zezadu poznat jestli jde o Golf, Polo, či jinou úpravu
Jak to šlape, jak to žere ....
Motor1.2 TSI 77kW – 6-ti stupňová manuální převodovka. Když jsem otevřel kapotu a viděl ten „motůter“ byl jsem mírně rozpačitý. Mé oči byly navyklé na monstroznější zaplastovený nafťák 1,9TDI. TSI je celé „holé“ bez krycího plastu. Zjistil jsem, že mezera mezi kapotou a přední plastovou maskou není dobře utěsněna a při jízdě v dešti se prody vody tlakem dostávají na motor. Tohle by měli pánové z koncernu VW doladit trochu lépe. Po zimě jsem měl některé části motoru špinavé od stékající vody. Tenhle natlakovaný motor malého objemu s velkým výkonem určitě nebude na divokou jízdu 18-ti letého puberťáka. Předpokládám, že se s ním musí jezdit o stupeň citlivěji. Čas ukáže jak 1,2TSI obstojí.
Co se týká 6-ti stupňové převodovky, tady jsem byl mírně zklamán. Ono 6-ti stupňová rychlost v motoru 1,2TSI je v podstatě stejná jako 5-ti stupňová rychlost 1,4 benzínového motoru. Akorát že musíte více řadit. 6 rychlost na rovince zařazuji od 75km/hod. Poslední 6 rychlost tam je asi jen proto, aby snížila spotřebu benzínu. Co se však výkonu 77 kW týká, jsem spokojen. Dokáže velice dobře dohánět i 1,9TDI 85kW v passatu. Turbo efekt skoro jako u dieslu. Ovšem musím jet pochopitelně sám, každá osoba navíc si vybírá daň na výkonu a nutné přišlápnutí na plyn.
Spotřeba bezínu......
První jízdy 6,2 l. Po ujetí 4 500 km se krásně dostávám na hodnotu 5,2l při klasické jízdě do vzdálenosti 30 km(z toho 10 km město) a průměrné rychlosti 70-80 km/hod . Pokud chci jet úsporněji, dokáži se dostat i na hodnotu 4,7 l. Nesmím však překročit rychlost 90 km/hod a otáčky držet na hodnotě 1400 – 1500 ot./min. Jízda rychlejší značně zvyšuje spotřebu. Např. po dálnici 120 km/hod jedu za 5,6-6 l .
Spotřeba uváděná výrobcem 7l – město, 5,5l – kombinovaná spotřeba , 4,6l – mimo město
Brzdy
Nevím, zda-li je to u všech Pol nebo jen můj špatný vjem, ale zdá se mi,¨že brzdy nebrzdí tak jak by měly. Pedál jde sice lehce a už při jemném přišlápnutí začne brzdit, ale pokud jej sešlápnu pořádně, tak je jsou brzdy trochu líné. Už jsem se několikrát zpotil, když jsem musel nenadále zabrzdit a ono to pořád jelo dál. Ještě více je to umocněno, když jsem ve čtyřech. Nové brzdy vs. lehké auto - tady by měly být brzdné vlastnosti perfektní, ale pro mne nejsou. S porovnáním se služební fábií (rv 2005), nebo berlingem, jsou u nich brzdy daleko účinější.
Podvozek, tlumiče
První jízda v Polu po nerovnostech byla velmi znát na mé zadnici. Hrboly a výtluky které jsem přejel s passatem byly celkem slušně eliminovány oproti Polu. Nevím jestli je to tvrdšími tlumiči, ale nemalou příčinu bych hledal i u nízkoprofilových gumách, které nebudou nárazy nikterak tlumit. Tak že taková tvrdší "sportovní" jízda.
Moje celkové hodnocení
+
nevšední vzhled
zpracovaný interiér s koženými a hliníkovými doplňky
spotřeba
pojistka
-
trochu vyšší cena
vnitřní zpětné zrcátko ve výhledu
protékající voda pod kapotou motoru
tvrdší podvozek
slabší brzdy
Několik fotek "pomeranče"
Protože nedokáži porovnat Polo Cross s autem stejné třídy jiné značky nebo VW Polem staršího ročníku, možná mé dojmy nebudou přesné. Jediné vjemové srovnání mohu učinit s mým předchozím autem VW passat rv. 2000. Ano, srovnávám nesrovnatelné, ale nic naplat.
Předchozí automobil:
VW passat r.v. 2000, motor 1,9 TDI 85kW, cimatronic, 5 rychlostí
Nynější automobil:
VW Polo Cross, r.v 2010, motor 1,2 TSI 77kW, manuální klima, 6 rychlostí
První dojem
První dojem – malá oranžová nádhera, která vybočuje z klasiky. Pokud chcete auto, které jen tak nepotkáte na silnici, Polo Cross je k tomu ideální. Kombinace oranžové s černým platovým lemováním prahů a blatníků je pro mne emotivní kombinace. Navíc vše podtrhují pětipaprkové 17“ kola obutá do pneu 225/40. Díky těmto prvkům mi auto připadá jako zmenšenina Audi Allroad nebo Octavia Scout. Na bývalém passatu jsem jezdil s koly R15 205/60, byla to klasika, která mi vyhovovala – nebyl jsem nějaký šílenec do velkých naleštěných hliníků. Ale když vidím tohle Polo obuté do nádherných 17“ šedostříbrných kol, už bych tam nic jiného nechtěl. Když jsem na chvíli obul zimní gumy R15 195/60, nebylo to Polo Cross, ale jen obyčejné Polo.
Co se týká interiéru, tak se ještě pořád uskromňuji své ego z větší prostornosti v passatu, ale to s tím jsem musel počítat. Opět kombinace oranžové s černou krásně ladí. Volant potažený perforovanou kůží obšitý oranžovou nití je pro mne nový prvek, který jsem v předchozích autech neměl. Spestření, které se nádherně svírá v rukou. Sportovně laděné sedačky jsou pro mou střední postavu přesně tvarované, Větší hromotluk bude mít asi trochu nepohodlí. Absence dostatečného prostur malého poznám na řadící páce a elektrickém ovládání oken. U passat jsem se musel malinko rukou natáhnout dopředu, v Polu musím loket tlačit kostrbatě dozadu abych otevřel tlačítkem okno. Možná popisuji jasnou malichernost malého auta, ale člověk co 6 let jezdil v autě o dvě třídy vyšší si toho prostě všimne a ne a ne si zvyknout. Při nastupování občas ještě zakopávám nohou o práh, neb je tento vyšší než u bývalého passatu. Plasty palubovky slušné, nemám jim co vytknout, žádné nepříjemné vrzání jsem nezpozoroval. Jediné negativum je pro vnitřní zpětné zrcátko, které mám přesně v úrovni očí a brání tak lepší výhledu. Musím se trochu přikrčit, abych viděl na pravo. Prostor na zadních sedadlech moc neřeším, jezdím většinou sám a vzadu jsem seděl jen jednou. Na delší cestování vzadu je to trochu nepohodlnější.
Celkově vzhled Pola Cross nebo i klasického Pola 2010 je pro mne zajímavější než Golf stejného ročníku. Překvapení pro mne ještě bylo, že na pátých dveřích není nápis 1,2 TSI ani POLO CROSS. Pouze logoVW přes které se otevírá kufr. Lidé neznalí aut VW mají tedy problém zezadu poznat jestli jde o Golf, Polo, či jinou úpravu
Jak to šlape, jak to žere ....
Motor1.2 TSI 77kW – 6-ti stupňová manuální převodovka. Když jsem otevřel kapotu a viděl ten „motůter“ byl jsem mírně rozpačitý. Mé oči byly navyklé na monstroznější zaplastovený nafťák 1,9TDI. TSI je celé „holé“ bez krycího plastu. Zjistil jsem, že mezera mezi kapotou a přední plastovou maskou není dobře utěsněna a při jízdě v dešti se prody vody tlakem dostávají na motor. Tohle by měli pánové z koncernu VW doladit trochu lépe. Po zimě jsem měl některé části motoru špinavé od stékající vody. Tenhle natlakovaný motor malého objemu s velkým výkonem určitě nebude na divokou jízdu 18-ti letého puberťáka. Předpokládám, že se s ním musí jezdit o stupeň citlivěji. Čas ukáže jak 1,2TSI obstojí.
Co se týká 6-ti stupňové převodovky, tady jsem byl mírně zklamán. Ono 6-ti stupňová rychlost v motoru 1,2TSI je v podstatě stejná jako 5-ti stupňová rychlost 1,4 benzínového motoru. Akorát že musíte více řadit. 6 rychlost na rovince zařazuji od 75km/hod. Poslední 6 rychlost tam je asi jen proto, aby snížila spotřebu benzínu. Co se však výkonu 77 kW týká, jsem spokojen. Dokáže velice dobře dohánět i 1,9TDI 85kW v passatu. Turbo efekt skoro jako u dieslu. Ovšem musím jet pochopitelně sám, každá osoba navíc si vybírá daň na výkonu a nutné přišlápnutí na plyn.
Spotřeba bezínu......
První jízdy 6,2 l. Po ujetí 4 500 km se krásně dostávám na hodnotu 5,2l při klasické jízdě do vzdálenosti 30 km(z toho 10 km město) a průměrné rychlosti 70-80 km/hod . Pokud chci jet úsporněji, dokáži se dostat i na hodnotu 4,7 l. Nesmím však překročit rychlost 90 km/hod a otáčky držet na hodnotě 1400 – 1500 ot./min. Jízda rychlejší značně zvyšuje spotřebu. Např. po dálnici 120 km/hod jedu za 5,6-6 l .
Spotřeba uváděná výrobcem 7l – město, 5,5l – kombinovaná spotřeba , 4,6l – mimo město
Brzdy
Nevím, zda-li je to u všech Pol nebo jen můj špatný vjem, ale zdá se mi,¨že brzdy nebrzdí tak jak by měly. Pedál jde sice lehce a už při jemném přišlápnutí začne brzdit, ale pokud jej sešlápnu pořádně, tak je jsou brzdy trochu líné. Už jsem se několikrát zpotil, když jsem musel nenadále zabrzdit a ono to pořád jelo dál. Ještě více je to umocněno, když jsem ve čtyřech. Nové brzdy vs. lehké auto - tady by měly být brzdné vlastnosti perfektní, ale pro mne nejsou. S porovnáním se služební fábií (rv 2005), nebo berlingem, jsou u nich brzdy daleko účinější.
Podvozek, tlumiče
První jízda v Polu po nerovnostech byla velmi znát na mé zadnici. Hrboly a výtluky které jsem přejel s passatem byly celkem slušně eliminovány oproti Polu. Nevím jestli je to tvrdšími tlumiči, ale nemalou příčinu bych hledal i u nízkoprofilových gumách, které nebudou nárazy nikterak tlumit. Tak že taková tvrdší "sportovní" jízda.
Moje celkové hodnocení
+
nevšední vzhled
zpracovaný interiér s koženými a hliníkovými doplňky
spotřeba
pojistka
-
trochu vyšší cena
vnitřní zpětné zrcátko ve výhledu
protékající voda pod kapotou motoru
tvrdší podvozek
slabší brzdy
Několik fotek "pomeranče"
Naposledy upravil(a) Tompasat dne 23.05.2011 20:04, celkem upraveno 1 x.
PoloCross 1.2 TSI, manuál 6ti - stupeň, oranžová manga
-
- Řidič
- Příspěvky: 146
- Registrován: 14.09.2010 14:32
Re: Cross Polo 2010
Čéče už dlouho jsem si tak nepočet. To už stačí vydat a prodávat jako knihu POSTŘEHY A ZAJÍMAVOSTI U CROSS POLA 2010.
Né ted vážně jsem rád že si můžu přečíst i názory ostatních zvlášt když mám POLO 2010.
Né ted vážně jsem rád že si můžu přečíst i názory ostatních zvlášt když mám POLO 2010.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.02.2010 19:09
Re: Cross Polo 2010
Ahoj, nevím jak vy, co již nějaké polo máte, ale mně to přijde jako děsný auto. Mám passata v servisu a cross polo mi dali jako náhradní vůz. Mám 1.2 v benzínu. Je to malinký, že vzadu nemůže nikdo sedět, vůbec to nejede a je to v té zelenožluté i ošklivý nekamenujte mi hned, jen říkám, že to není nic moc. Jinam než na solidní polní cestu to podle mě stejně nevyjede, takže nevím, proč to dělají. To už bych raději to polo GTI
Volkswagen Passat 3C Highline 2.0 TDI 103kw BKP
Volkswagen Golf VI Match 1.6 TDI 77kw CAYC
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 110kw R-Line
Volkswagen Golf VI Match 1.6 TDI 77kw CAYC
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 110kw R-Line
-
- Řidič
- Příspěvky: 146
- Registrován: 14.09.2010 14:32
Re: Cross Polo 2010
Člověk se rád odlišuje od ostatních asi proto si to lidé kupují. 1.2 je možná pomalá ale 1.4 co mám já už jede a co se týče místa uvnitř tak chápu že ten co jezdí passatem tak se mu to zdá malé ale já si nestěžuji.