Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

rv. 2008-2018

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
VW Golfáč
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 30.08.2011 10:47

Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od VW Golfáč »

Zdar borci! Potřeboval bych poradit, zvažuji koupit drahé manželce nové VW Polo 1,2 TSI 66Kw jen mě jaksi odrazují komentáře na netu, že to má nekulturní spotřebu a neustále se na tom něco séře! Prý turbo,řetězy a bůch ví co ještě! Nemáte prosím doma někdo tuto motorizaci? A jak šlape? Moc děkuji za info!

Da9iel
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 18.01.2013 16:54
Bydliště: Kladno

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od Da9iel »

Ahoj, mám VW POLO 6R 1,2 TSI 66kW a jsem sním dost spokojený.Mám ho od října 2012, najeto 9000 km a bez problémů. Průměrnou spotřebu mám 7 litrů, ale dost na to šlapu. Myslím, že se dá jezdit i o litr méně. Jezdím dost po dálnici a tam si to vezme dost :-)))

VW Golfáč
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 30.08.2011 10:47

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od VW Golfáč »

Děkuji za info! Ať slouží mazel! Prodejce doporučuje jednoznačně TSI, prý se toho nemám vůbec obávat! 150000km asi ještě nikdo nenajel co?

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od BigBang »

a to bys jako chtěl kupovat HTPčko?? :D pola asi ne, ale třeba fabie, jako služební auta, by ten nájezd pomalu mohly atakovat ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

VW Golfáč
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 30.08.2011 10:47

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od VW Golfáč »

Uvedené informace o nespolehlivosti Tsi jsem získal právě ze škoda fora. Jen do Fábie nedávají zatím motor 66kw ale 63,77kw. Nevím jestli zrovna tato motorizace, co se týče vylepšení retězů rozvodu je na tom o něco lépe? Uvažoval jsem raději o atmosféráku 1,4. Žádné turbo,žádnej řetěz,menší tlaky :roll:

Sova
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 27.12.2012 21:11

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od Sova »

Ahoj, problém s řetězem se týkal všech TSI. VW i škoda na to měli svolávačku, kde vyměňovali řetěz za novější, silnější. VW hodil vinu na dodavatele řetězů, jestli to tak doopravdy bylo, to se už asi nedozvíme. Nicméně, když se na to přišlo, tak začali do TSI motorů dávat lepši řetězy, které by už měly vydržet, takže obavy bych měl spíš, pokud bych kupoval ojeté.

Jinak, mám Polo s TSI 66kW, co jsem se díval, tak jsem neviděl, že by se dával do jiných aut než do Pola. Měl by být stejný jako ten 77kW, jen jinak čipnutý na menší výkon. Ten 63kW, co se ale do Pola nedává už má podle všeho užší sací potrubí a slabší obložení spojky. (Předchozí info berte s rezervou, píšu jen to, co jsem vyčetl na jiných fórech). Motory 1,2TSI se vyrábějí v Mladé Boleslavi, větší v Chemnitzi v Německu.

Jsem s ním spokojený, do malého auta je to podle mě motor tak akorát. Je na něm hodně cítit turbo efekt na 1500ot/s. Jakmile jsi nad nimi, tak ale táhne hodně dobře. Pokud jedeš do kopce a musíš zpomalit kvůli autu před tebou, tak ale asi budeš přeřazovat častěji než s větším atmosferickým motorem, protože při poklesu pod 1500rpm se v kopci začíná hned dusit.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od BigBang »

nedá mi nerejpnout - to mi chceš říct, že atmosféra se pod 1500 ot. nedusí?? :lol: ekorally do kopce na 1200 otáček fakt nefunguje ani u nafty :rofl: ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Sova
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 27.12.2012 21:11

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od Sova »

Akorát mě taháš za slovíčko, o žádné jízdě do kopce na 1200 tu nebyla řeč. Jen říkám, že přechod mezi tím, kde už se to dusí a kde ne, je u atmosféry plynulejší, a že větší atmosféra snese ve stejném autě nižší otáčky, než menší přeplňovaný motor.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od BigBang »

jak jsem řekl - nedali mi to nerejpnout si :D ;) ale stejně je lepší benzín točit, protože stejně pojede za míň než ho podtáčet...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

ognartasilo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 18.03.2012 19:22

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od ognartasilo »

Já mám Polo 1,2 TSI(66kW) od 1/2012 (tudíž s novým řetězem...) a mám takřka od nova problém s občasným, víceméně mžitkovým (cca 1.vteřina) zarachtáním rozvodového řetězu. Je to velmi specifické, dost mě to otravuje, ale nejpodařilo se mě to nasimulovat tak, aby to servisáci na přání slyšeli, protože jinak se tváří, že ani netuší o čem je řeč. Kdyby někdo věděl, tak poraďte. Jinak ale s autíčkem velká spokojenost (výkon, hlučnost, spotřeba, pohodlí,ovladatelnost,vybavení...).

Sova
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 27.12.2012 21:11

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od Sova »

Podle čeho poznáš, že jde o řetěz?

Boris50
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 13.02.2013 13:45

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od Boris50 »

pre ognartasila, ahoj, ohľadom problémov s ozubenými reťazami resp, s napínacími kladkami bolo popísané veľa....kúpil som vw 1.2 TSI 66 kW 10/2012...spoliehal som sa na to, že problém je vyriešený a že už nebudú žiadne problémy....ale mám také isté problémy ako ty, pri studenom štartovaní nastane krátke chrastenie, naozaj neviem čo dalej, ísť do servisu kde pravdepodobne nebudú nič počuť...???
Dochádza k poškodzovaniu reťaze alebo kladiek..?? mám čakať kým sa ventily stretnú s piestami...????
VW Polo Premium Comfort line 1.2 TSI 66 kw

VWshop.cz
Člen klubu
Příspěvky: 671
Registrován: 05.04.2012 19:00

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od VWshop.cz »

Já mohu motory TSI jen doporučit. Zvedla se panika s řetězy ale není to tak horké. Většinou se pokazí v záruce a nebo ho vymění rovnou.

Jízdní vlastnosti motoru jsou úžasné. Při normální jízdě mezi 1700-3000 otáčkami se mi ani při opravdu tvrdé jízdě nepodařilo na delší trase dostat nad 6,6 litru (63kW). Je to motor do města a na vesnici / mezi město. Na dálnici žere a nejlíp se cítí v 60-70 km /h
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?

hexplor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 12.04.2012 19:39

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od hexplor »

ognartasilo píše:Já mám Polo 1,2 TSI(66kW) od 1/2012 (tudíž s novým řetězem...) a mám takřka od nova problém s občasným, víceméně mžitkovým (cca 1.vteřina) zarachtáním rozvodového řetězu. Je to velmi specifické, dost mě to otravuje, ale nejpodařilo se mě to nasimulovat tak, aby to servisáci na přání slyšeli, protože jinak se tváří, že ani netuší o čem je řeč. Kdyby někdo věděl, tak poraďte. Jinak ale s autíčkem velká spokojenost (výkon, hlučnost, spotřeba, pohodlí,ovladatelnost,vybavení...).
Ahoj, stávalo se mi úplně to samé co tu popisuješ..Nepříjmné zarachtání rozvodového řetězu pří startování.. Vlastním 1,2 TSi 77Kw rv.2011 a tento problém se stupňoval tuto zimu..Vzal jsem telefon a jednou se mi to podařilo nahrát..Přivezl jsem auto do servisu, pustil jim nahrávku a v rámci záruky pak vyměnili jak řetěz tak i napínací kladky..Podle jejich komentáře to bylo čístě z preventivních důvodu, vzhledem k tomu, že i tak po detailní prohlídce auta "nic nenašli".Nicméně od té doby auto naprosto bez problémů a problém s diskutovaným řetězem vyřešen snad i do budoucna.. Jinak hoši mi také říkali, že to dělají takřka u všech vozidel v záruce - jakmile si majitel stežuje na tento problém tak jde řetěz do výměny.
Co se obecně týče tak mám v tuto chvíli najeto cca 43 tis. a s autem jsem stále naprosto spokojený..

hexplor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 12.04.2012 19:39

Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw

Příspěvek od hexplor »

Boris50 píše:pre ognartasila, ahoj, ohľadom problémov s ozubenými reťazami resp, s napínacími kladkami bolo popísané veľa....kúpil som vw 1.2 TSI 66 kW 10/2012...spoliehal som sa na to, že problém je vyriešený a že už nebudú žiadne problémy....ale mám také isté problémy ako ty, pri studenom štartovaní nastane krátke chrastenie, naozaj neviem čo dalej, ísť do servisu kde pravdepodobne nebudú nič počuť...???
Dochádza k poškodzovaniu reťaze alebo kladiek..?? mám čakať kým sa ventily stretnú s piestami...????
Rozhodně servis,jak to tu popisuji, už jsem to také řešil..viz koment č.1.

Odpovědět

Zpět na „Polo 6R / 6C“