Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30.08.2011 10:47
Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Zdar borci! Potřeboval bych poradit, zvažuji koupit drahé manželce nové VW Polo 1,2 TSI 66Kw jen mě jaksi odrazují komentáře na netu, že to má nekulturní spotřebu a neustále se na tom něco séře! Prý turbo,řetězy a bůch ví co ještě! Nemáte prosím doma někdo tuto motorizaci? A jak šlape? Moc děkuji za info!
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.01.2013 16:54
- Bydliště: Kladno
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Ahoj, mám VW POLO 6R 1,2 TSI 66kW a jsem sním dost spokojený.Mám ho od října 2012, najeto 9000 km a bez problémů. Průměrnou spotřebu mám 7 litrů, ale dost na to šlapu. Myslím, že se dá jezdit i o litr méně. Jezdím dost po dálnici a tam si to vezme dost ))
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30.08.2011 10:47
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Děkuji za info! Ať slouží mazel! Prodejce doporučuje jednoznačně TSI, prý se toho nemám vůbec obávat! 150000km asi ještě nikdo nenajel co?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
a to bys jako chtěl kupovat HTPčko?? pola asi ne, ale třeba fabie, jako služební auta, by ten nájezd pomalu mohly atakovat
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 30.08.2011 10:47
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Uvedené informace o nespolehlivosti Tsi jsem získal právě ze škoda fora. Jen do Fábie nedávají zatím motor 66kw ale 63,77kw. Nevím jestli zrovna tato motorizace, co se týče vylepšení retězů rozvodu je na tom o něco lépe? Uvažoval jsem raději o atmosféráku 1,4. Žádné turbo,žádnej řetěz,menší tlaky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:11
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Ahoj, problém s řetězem se týkal všech TSI. VW i škoda na to měli svolávačku, kde vyměňovali řetěz za novější, silnější. VW hodil vinu na dodavatele řetězů, jestli to tak doopravdy bylo, to se už asi nedozvíme. Nicméně, když se na to přišlo, tak začali do TSI motorů dávat lepši řetězy, které by už měly vydržet, takže obavy bych měl spíš, pokud bych kupoval ojeté.
Jinak, mám Polo s TSI 66kW, co jsem se díval, tak jsem neviděl, že by se dával do jiných aut než do Pola. Měl by být stejný jako ten 77kW, jen jinak čipnutý na menší výkon. Ten 63kW, co se ale do Pola nedává už má podle všeho užší sací potrubí a slabší obložení spojky. (Předchozí info berte s rezervou, píšu jen to, co jsem vyčetl na jiných fórech). Motory 1,2TSI se vyrábějí v Mladé Boleslavi, větší v Chemnitzi v Německu.
Jsem s ním spokojený, do malého auta je to podle mě motor tak akorát. Je na něm hodně cítit turbo efekt na 1500ot/s. Jakmile jsi nad nimi, tak ale táhne hodně dobře. Pokud jedeš do kopce a musíš zpomalit kvůli autu před tebou, tak ale asi budeš přeřazovat častěji než s větším atmosferickým motorem, protože při poklesu pod 1500rpm se v kopci začíná hned dusit.
Jinak, mám Polo s TSI 66kW, co jsem se díval, tak jsem neviděl, že by se dával do jiných aut než do Pola. Měl by být stejný jako ten 77kW, jen jinak čipnutý na menší výkon. Ten 63kW, co se ale do Pola nedává už má podle všeho užší sací potrubí a slabší obložení spojky. (Předchozí info berte s rezervou, píšu jen to, co jsem vyčetl na jiných fórech). Motory 1,2TSI se vyrábějí v Mladé Boleslavi, větší v Chemnitzi v Německu.
Jsem s ním spokojený, do malého auta je to podle mě motor tak akorát. Je na něm hodně cítit turbo efekt na 1500ot/s. Jakmile jsi nad nimi, tak ale táhne hodně dobře. Pokud jedeš do kopce a musíš zpomalit kvůli autu před tebou, tak ale asi budeš přeřazovat častěji než s větším atmosferickým motorem, protože při poklesu pod 1500rpm se v kopci začíná hned dusit.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
nedá mi nerejpnout - to mi chceš říct, že atmosféra se pod 1500 ot. nedusí?? ekorally do kopce na 1200 otáček fakt nefunguje ani u nafty
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:11
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Akorát mě taháš za slovíčko, o žádné jízdě do kopce na 1200 tu nebyla řeč. Jen říkám, že přechod mezi tím, kde už se to dusí a kde ne, je u atmosféry plynulejší, a že větší atmosféra snese ve stejném autě nižší otáčky, než menší přeplňovaný motor.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
jak jsem řekl - nedali mi to nerejpnout si ale stejně je lepší benzín točit, protože stejně pojede za míň než ho podtáčet...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18.03.2012 19:22
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Já mám Polo 1,2 TSI(66kW) od 1/2012 (tudíž s novým řetězem...) a mám takřka od nova problém s občasným, víceméně mžitkovým (cca 1.vteřina) zarachtáním rozvodového řetězu. Je to velmi specifické, dost mě to otravuje, ale nejpodařilo se mě to nasimulovat tak, aby to servisáci na přání slyšeli, protože jinak se tváří, že ani netuší o čem je řeč. Kdyby někdo věděl, tak poraďte. Jinak ale s autíčkem velká spokojenost (výkon, hlučnost, spotřeba, pohodlí,ovladatelnost,vybavení...).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 27.12.2012 21:11
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Podle čeho poznáš, že jde o řetěz?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.02.2013 13:45
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
pre ognartasila, ahoj, ohľadom problémov s ozubenými reťazami resp, s napínacími kladkami bolo popísané veľa....kúpil som vw 1.2 TSI 66 kW 10/2012...spoliehal som sa na to, že problém je vyriešený a že už nebudú žiadne problémy....ale mám také isté problémy ako ty, pri studenom štartovaní nastane krátke chrastenie, naozaj neviem čo dalej, ísť do servisu kde pravdepodobne nebudú nič počuť...???
Dochádza k poškodzovaniu reťaze alebo kladiek..?? mám čakať kým sa ventily stretnú s piestami...????
Dochádza k poškodzovaniu reťaze alebo kladiek..?? mám čakať kým sa ventily stretnú s piestami...????
VW Polo Premium Comfort line 1.2 TSI 66 kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 671
- Registrován: 05.04.2012 19:00
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Já mohu motory TSI jen doporučit. Zvedla se panika s řetězy ale není to tak horké. Většinou se pokazí v záruce a nebo ho vymění rovnou.
Jízdní vlastnosti motoru jsou úžasné. Při normální jízdě mezi 1700-3000 otáčkami se mi ani při opravdu tvrdé jízdě nepodařilo na delší trase dostat nad 6,6 litru (63kW). Je to motor do města a na vesnici / mezi město. Na dálnici žere a nejlíp se cítí v 60-70 km /h
Jízdní vlastnosti motoru jsou úžasné. Při normální jízdě mezi 1700-3000 otáčkami se mi ani při opravdu tvrdé jízdě nepodařilo na delší trase dostat nad 6,6 litru (63kW). Je to motor do města a na vesnici / mezi město. Na dálnici žere a nejlíp se cítí v 60-70 km /h
Jezdíš ve VW a neznáš VWshop.cz?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.04.2012 19:39
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Ahoj, stávalo se mi úplně to samé co tu popisuješ..Nepříjmné zarachtání rozvodového řetězu pří startování.. Vlastním 1,2 TSi 77Kw rv.2011 a tento problém se stupňoval tuto zimu..Vzal jsem telefon a jednou se mi to podařilo nahrát..Přivezl jsem auto do servisu, pustil jim nahrávku a v rámci záruky pak vyměnili jak řetěz tak i napínací kladky..Podle jejich komentáře to bylo čístě z preventivních důvodu, vzhledem k tomu, že i tak po detailní prohlídce auta "nic nenašli".Nicméně od té doby auto naprosto bez problémů a problém s diskutovaným řetězem vyřešen snad i do budoucna.. Jinak hoši mi také říkali, že to dělají takřka u všech vozidel v záruce - jakmile si majitel stežuje na tento problém tak jde řetěz do výměny.ognartasilo píše:Já mám Polo 1,2 TSI(66kW) od 1/2012 (tudíž s novým řetězem...) a mám takřka od nova problém s občasným, víceméně mžitkovým (cca 1.vteřina) zarachtáním rozvodového řetězu. Je to velmi specifické, dost mě to otravuje, ale nejpodařilo se mě to nasimulovat tak, aby to servisáci na přání slyšeli, protože jinak se tváří, že ani netuší o čem je řeč. Kdyby někdo věděl, tak poraďte. Jinak ale s autíčkem velká spokojenost (výkon, hlučnost, spotřeba, pohodlí,ovladatelnost,vybavení...).
Co se obecně týče tak mám v tuto chvíli najeto cca 43 tis. a s autem jsem stále naprosto spokojený..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12.04.2012 19:39
Re: Nové Polo 1,2 Tsi 66Kw
Rozhodně servis,jak to tu popisuji, už jsem to také řešil..viz koment č.1.Boris50 píše:pre ognartasila, ahoj, ohľadom problémov s ozubenými reťazami resp, s napínacími kladkami bolo popísané veľa....kúpil som vw 1.2 TSI 66 kW 10/2012...spoliehal som sa na to, že problém je vyriešený a že už nebudú žiadne problémy....ale mám také isté problémy ako ty, pri studenom štartovaní nastane krátke chrastenie, naozaj neviem čo dalej, ísť do servisu kde pravdepodobne nebudú nič počuť...???
Dochádza k poškodzovaniu reťaze alebo kladiek..?? mám čakať kým sa ventily stretnú s piestami...????