Jak je to se zárukou?

rv. 2008-2018

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Caanigia
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 31.12.2013 15:59

Jak je to se zárukou?

Příspěvek od Caanigia »

Zdravím všechny,
jsem zdejší nováček ale VW fandím už dost dlouho.
Měl jsem Polo 9N z roku 2003 a slušně zachovalý, najeto jen 95tis km, ale už to chtělo něco novějšího.
Rozhodování bylo těžký ale nakonec jsem nemohl odolat novému Polu 6R.
Nakonec jsem koupil teda VW Polo 6R rok výroby 06/2011, najeto mělo 16tis (aktuálně 18tis).
Bohužel autům až tak nerozumím.
V prodejně říkali že se na něj vztahuje Long Life záruka, tedy prý tři roky. ALE, jde o to že prý je to po paní, který s ním pro nemoc rok nejezdila, takže podle servisní knihy tam není žádný záznam.
No mám v tom celkem hokej, na jednu stranu bych rád tu záruku, i když jestli to dobře chápu tak by stejně trvala jen půl roku, na druhou stranu nechci jezdit do aut. servisu a vyhazovat xtisic za něco za co nemusím.

Rád bych se tedy zkušenějších zeptal na jejich postřehy?!
Informace můžu všechny dodat, které chybí, prosím poraďte.
Navíc na palubce se mi zobrazují tyto informace, kterým nerozumím
Přílohy
obrázek 2.JPG
obrázek.JPG
Naposledy upravil(a) Caanigia dne 01.01.2014 19:12, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak je to se zárukou?

Příspěvek od BigBang »

řekl bych, že si auto žádá výměnu oleje ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
buraccio
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jižní Morava

Re: Jak je to se zárukou?

Příspěvek od buraccio »