Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 21.06.2015 11:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2014

Příspěvky:

4

Nemáte prosím někdo fotku egru,kod motoru cfhc.Děkuju


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 21.06.2015 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.01.2008

Příspěvky:

237

Bydliště:

Spišská Nová Ves Slovensko

tam už len vymena

_________________
[color=#FF0000]Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk[/color]

_________________
Všetko, na čom sa dá jazdiť,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 17.09.2015 21:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.03.2011

Příspěvky:

153

Bydliště:

Olomouc

Ahoj, potřebuji poradit...rozsvítila se mi konrolka motoru a display hlásí "emise do dílny". Na VAG to píše chybu "P0401", (nízký průtok zpětných výf.plynů). EGR ventil je mastný od oleje. Poradí mi někdo možnou závadu? EGR nebo nějaký el.ventil kolem? Díky.

_________________
Touran 77kW, BKC.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 17.09.2015 22:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.01.2008

Příspěvky:

237

Bydliště:

Spišská Nová Ves Slovensko

99 percent EGR

_________________
[color=#FF0000]Diagnostika, opravy vozidiel, chip tuning, diagnostika osciloskopom, meranie kompresných tlakov, autoelektrika . na ine veci kludne PM. http://www.powerdiesel.sk[/color]

_________________
Všetko, na čom sa dá jazdiť,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 26.04.2016 21:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.03.2011

Příspěvky:

153

Bydliště:

Olomouc

Ahoj, když chci zaslepit EGR kde ho zaslepit? Kam přesně vložit ten plíšek jak píšete? Děkuji.

_________________
Touran 77kW, BKC.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 21.08.2016 12:47 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

09.03.2015

Příspěvky:

50

Bydliště:

Vrbno pod Pradědem

Ahoj, rozebral jsem take egr u pašíka 2.0 b6 variant, byl také mastný ale nebyl skoro vůbec zanesený karbonem. Zaslepil jsem plíškem vývod a zamontoval. Při jízdě žádná změna a při akceleraci motor do nouzáku a hláška do dílny s blikající kontrolkou žhavení. Když vymažu chyby přestane to házet do nouzáku?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 04.03.2017 10:45 
Offline
Člen klubu

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.01.2017

Příspěvky:

7

Bydliště:

Loukov okr. Kroměříž

Nevím, jestli to sem patří, ale taky se mi rozsvítila kontrolka motoru a nápis"emise - do dílny".
Auto mám měsíc, od kamaráda, tak jsem jel na diagnostiku, páč se nehrabu v tom, čemu nerozumím.
(Jinak je to úžasný stroj - 2 litrový motor, 100 kW, prostor jak v cirkuse.)
Zjistili vadnou škrtící klapku a za 6 tis.Kč ji vyměnili.
Chci se zeptat co s tou starou, má smysl ji čistit a renovovat? Auto má najeto 135 tis.km - je to opakující se závada?
Souvisí to nějak s tím, že nemám filtr pevných částic?

_________________
technik


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 26.05.2017 21:51 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

21.01.2017

Příspěvky:

24

Pánové, taky jsem měl hlášku "emise-do dílny". Provedl jsem vyčištění EGR, byl docela zanesený, (170tkm) leč se hláška objevila znova. Dneska jsem vyměnil EGR za nový a motor se chová dost zajímavě... nejde do otáček pod zatížením, kolem 2000 tak pokuckává... víc jak 3000 se mu nechce točit.Co jsem udělal špatně? Mám vrátit původní a zkusit, jestli to bude v pořádku nebo má někdo nějaký nápad? Auto je nasoftěné, asi 4000km. Dík za každý podnět :-.)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 16.07.2017 19:29 
Offline
Profík
Profík

Hodnost:

Profík

Registrován:

15.07.2017

Příspěvky:

2

Bydliště:

Jindřichův Hradec

Zdravím
Mám Touran rv.2011 103 kw,párkrát se mi stalo,že při rozjezdu při cca 2000 ot. mi to hodilo chybu,auto netáhlo,vypnul jsem motor,zase nahodil a vpohodě dalších 1000 km,nedavno se mi to stalo znovu,na diagnostice,že prej EGR,že bud' novej,nebo vyřadit,nevíte náhodou někdo,kdo by ho vyřadil,Jindřichův Hradec a okolí(Č.Budějovice) díky.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 09.09.2017 23:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

31.10.2012

Příspěvky:

162

Bydliště:

Plzeň

ahoj. mám 1.6 fsi BAG. JAK u toho nejjednodušeji zavřít egr? napadlo mi několik možností.
1. plech
2.vyndat konektor
3. vyndat ozubené kolečko aby s tím motor nemohl točit ale aby se pak motorek netocil pořád a nespalil se..
4. zavřít přes VAG... jde to?

_________________
VW Passat Variant 3C - Highline, 2.0TDI
VW Touran 1.6FSI


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 13.09.2017 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.10.2010

Příspěvky:

54

Bydliště:

Hodonín

chlapy potřebuji poradit,hlášku emise do dílny jsem měl taky,dali mě novy egr ,po14 dnech znovu hláška ,tak nevím.Pry vyměnit nějakou řidicí jednotku tlaků ,která na tourana stoji 8000.tak nevim .prosím je nějaka rada ?

_________________
Touran 1.9 tdi 7.mist 2006

_________________
vw touran 1.9 TDi 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 21.07.2018 14:13 
Offline
Řidič
Řidič

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2018

Příspěvky:

16

Bydliště:

Prostějov

Chlapi prosím o radu.

Koupil jsem Tourana 6/2009 1,9 BLS - jistili jsme při diagnostice že nefunguje EGR - Je stále na 101% Auto tahá jako steklý spotřeba 5,3L jezdí dle technika naprosto normálně, nikde žádná chyba ba dokonce ani auto nehlásí chybu egru!

Jde teĎ o to je ten Egr odpojený? Nebo zadřený?

Bude na STK problém? (DPF funguje dle diagnostiky a dle čistého výfuku 100%)

Řešit neřešit? :mrgreen:

Předem díky za názory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 30.07.2018 20:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

734

Bydliště:

Brno

my meli po uprave (SW (mapy)) velmi omezenou funkcnost EGR a na emisich nerekli ani "fn"... na aute byl namontovany Polar FIS AP a podle nej se zanaseni filtru s "vypnutym" EGR spise zmensilo, nicmene snizily se trochu teploty pred vypalovanim filtru... behem vypalovani byly teploty pred a za filtrem temer stejne, jako predtim

_________________
1T2, 1,9TDi, 77kW, BLS, 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 20.08.2018 23:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2013

Příspěvky:

17

Bydliště:

okres Tachov

Mám Tourana 1.9 74kw,2004. Rozsvítili se mi emise do dílny. Vyměnili jsme egr ventil a čídlo na otáčkoměru motoru. Po týdnu kdy mi nic neukazovalo se znovu ukázali emise do dílny.Když je auto studené tak jede normálně než se zahřeje.Pokud auto stojí dva dny tak dojede normálně ještě dál. Na diagnostice to ukazuje,že do egr ventilu jde více proudu a do čidla otáčkoměru nejde žádný proud. Mysleli jsme,že budu spojené dráty,ale bohužel nejsou. Poradími někdo co s tím může být ?

_________________
Skladník


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR,EGR ventil - Zaslepení, opravy apod.
PříspěvekNapsal: 21.09.2018 14:40 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.03.2015

Příspěvky:

18

Ahoj, zkusím se zeptat tady, nikde jsem podobný případ nenašel. Mám 2.0 TDi, 16v, BKD, rok 2006.. Zasunu klíček do zapalování, otočím (ještě nenastartuju) a z motoru se začne ozývat takové bzučení, nebo cvakání a jde to nejspíš z EGR ventilu. Když nastartuju, je to slyšet pořád. Jízda normální, auto pěkně táhne, počítač mi žádnou chybu nehlásí.. Má s tím někdo nějakou zkušenost? Díky..


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group