MOTOR - jde na 3 válce
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: Motor, 1.9 77kw jde na 3 válce
ahoj ...
dělalo ti to i před výměnou palivového filtru nebo si jej měnil jen preventivně ...
podle toho co píšeš mi to připadá jako by to přisávalo vzduch přes palivák nebo nějaké jiné přívodní hadičky ...
Na VAGu ti to ukáže dávku paliva na jednotlivých válcích a zjistíš který vstřik je slabší ...
Nebo jak píšeš ti padá nafta a to je vlastně taky netěsnost palivové soustavy ...
dělalo ti to i před výměnou palivového filtru nebo si jej měnil jen preventivně ...
podle toho co píšeš mi to připadá jako by to přisávalo vzduch přes palivák nebo nějaké jiné přívodní hadičky ...
Na VAGu ti to ukáže dávku paliva na jednotlivých válcích a zjistíš který vstřik je slabší ...
Nebo jak píšeš ti padá nafta a to je vlastně taky netěsnost palivové soustavy ...
- pan tovarnik
- Jezdec
- Příspěvky: 243
- Registrován: 17.11.2009 20:59
- Bydliště: Kerkonoše
Re: Motor, 1.9 77kw jde na 3 válce
dělalo to už před výměnou pal.filtru na vagu za měsíc užívání ani chyba, vidím to na to čerpadlo v nádrži že asi nebude řádně utěsněno a padá v něm nafta to asi vag neukáže.alesino píše:ahoj ...
dělalo ti to i před výměnou palivového filtru nebo si jej měnil jen preventivně ...
podle toho co píšeš mi to připadá jako by to přisávalo vzduch přes palivák nebo nějaké jiné přívodní hadičky ...
Na VAGu ti to ukáže dávku paliva na jednotlivých válcích a zjistíš který vstřik je slabší ...
Nebo jak píšeš ti padá nafta a to je vlastně taky netěsnost palivové soustavy ...
Občas zazlobí ... ale jinak super autíčko jak říká můj mladší synek, Tujánek.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29.01.2010 20:23
Re: občas nestartuje
Mám podobrý problém - při startu jde na 3 válce, pak jede normálně ale to je jen otázka času než začne dělat to samé. Mám vydřenou vačku a hydrostavy. V práci řeším stejný problém na Fábii se stejným motorem - taky vačkapan tovarnik píše:takže otevřu tento topic abych nezakládal zbytečně nový, občas mi to po ránu nechce nastartovat nebo když to stají třeba 10 hodin někdy prostě přijdu otočím klíčem a začnu startovat a nic nechytne pak točím třeba 2x po 5 vteřinách až pak to chytí zvuk při startování není naprázdno ale je slyšet jako když už chytá ale nechytne jako kdyby tam šlo málo nafty. vyměněna, baterie, repase starteru, nafta. filtr, na vagu žádná závada asi to bude naftový čerpadlo asi padá nafta nevíte kolik takový čerpadlo stojí, a nebo tzv. tandemový čerpadlo cena?? motor 1.9 tdi 77 kw rv. 2004. díky
- pan tovarnik
- Jezdec
- Příspěvky: 243
- Registrován: 17.11.2009 20:59
- Bydliště: Kerkonoše
Re: občas nestartuje
u mě 3 válce byla řídící jednotka a tu jsem vyměnil a cajk tohle startování je jiná závada.PavelS píše:Mám podobrý problém - při startu jde na 3 válce, pak jede normálně ale to je jen otázka času než začne dělat to samé. Mám vydřenou vačku a hydrostavy. V práci řeším stejný problém na Fábii se stejným motorem - taky vačkapan tovarnik píše:takže otevřu tento topic abych nezakládal zbytečně nový, občas mi to po ránu nechce nastartovat nebo když to stají třeba 10 hodin někdy prostě přijdu otočím klíčem a začnu startovat a nic nechytne pak točím třeba 2x po 5 vteřinách až pak to chytí zvuk při startování není naprázdno ale je slyšet jako když už chytá ale nechytne jako kdyby tam šlo málo nafty. vyměněna, baterie, repase starteru, nafta. filtr, na vagu žádná závada asi to bude naftový čerpadlo asi padá nafta nevíte kolik takový čerpadlo stojí, a nebo tzv. tandemový čerpadlo cena?? motor 1.9 tdi 77 kw rv. 2004. díky
Občas zazlobí ... ale jinak super autíčko jak říká můj mladší synek, Tujánek.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 30.11.2010 17:27
Re: Motor, 1.9 77kw jde na 3 válce
Mám taky podobný problém. Má Tourana 2.0 103KW 190000Km dva měsíce a bez problému. Najednou po nastartování motor začal klepat, zkusil jsem s tím jet a asi po 3km se chytnul. Na VAGu chyba na 3. válci. Pak se mi to opět objevilo a zase se chytlo. Ujel jsem s tím 100km bez problému. Druhý den znovu, v servisu vyměnili lištu s kabeláží. Chvilku přestalo, ujel jsem 10km a znovu. Teď nevím co dál. Jestli to může být vstřik nebo něco jiného.
- cada12
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lipník nad Bečvou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor, 1.9 77kw jde na 3 válce
S tím startováním, zkus to přes vag jestli to nemuze byt zhavič, ale to jsi se asi koukal ze?
jinak bych zkusil treba zvisit davku predvstriku o 15% a uvidis jedno rano jestli chytne, jestli jo tak nech davku, jestli ne, tak ji vrat.
me to spatne strtovalo za tepla, tak jsem zvysil davku, hodne se o tom psalo na foru, jinak procti golf V, nebo passat 3C, jsou to stejne motory.
jinak bych zkusil treba zvisit davku predvstriku o 15% a uvidis jedno rano jestli chytne, jestli jo tak nech davku, jestli ne, tak ji vrat.
me to spatne strtovalo za tepla, tak jsem zvysil davku, hodne se o tom psalo na foru, jinak procti golf V, nebo passat 3C, jsou to stejne motory.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 29.11.2010 20:12
Re: Motor, 1.9 77kw jde na 3 válce
Zdar člověče sundej víko ventilu a vyčisti všechny svorkovnice s elektrikou,už jsem to řešil na dvouch Pumpach 77kw a 74kw,ale jestli tam maš něco sjetyho tak to bude jeho konec. nekvalitní olej
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR - jde na 3 válce
čaute klucí.
Tak ta moje vwiagra začala děsivě klepat. Ale skutečně děsivě až jsem si myslel že každou chvílí vylítne blokem ojnice nebo tak. Následně jsem to přehodnotil na K.O. setrvačník. Klepání se objevovalo nepravidelně, většinou po nastartování a někdy klepalo vteřinu a někdy to neustalo vůbec. Klepání mělo vliv na průběh otáček a auto "čoudilo". Nu odvezl jsem vůz k mechanikům s tím že chci vyměnit setrvák. Ty po poslechu zvuku usoudili, že totok setrvačník není a ani by se tak brutálně neprojevoval. Nechali si auto, nastartovali ho a poslouchali, klepání údajně slyšeli ze zadní strany motoru jakoby od sání (jako možné varianty mi předložili špatný vstřik a nebo podpálený ventil) ... nechali ho zahřát a ejhle? Hluk z ničehož nic přestal. To auto už je na dílně 3 dny a od té doby se klepání neozvalo. Nicméně při volnoběhu slyší z motoru jemné "šustění" kterého by si běžný laik jako já nevšiml. K mé smůle mají teď diagnostiku na aktualizaci, takže na ní čekáme. Máte s tím někdo zkušenost, nebo jim mohu doporučit kontrolu kabeláží atp. viz výše.... Jen doplním, že se jedná o 1,9 Tdi, 77kw, 2005, najeto 165tis km, olej kvalitní castrol longlife - přímo z vw (měněn po 15tis km). Mechanici jsou šikovní a v okolí vyhlášení, tyto koncernové motory dělají krom jiných 3 do týdne... ale mým typem "klepání" se ještě nesetkali díky...
Tak ta moje vwiagra začala děsivě klepat. Ale skutečně děsivě až jsem si myslel že každou chvílí vylítne blokem ojnice nebo tak. Následně jsem to přehodnotil na K.O. setrvačník. Klepání se objevovalo nepravidelně, většinou po nastartování a někdy klepalo vteřinu a někdy to neustalo vůbec. Klepání mělo vliv na průběh otáček a auto "čoudilo". Nu odvezl jsem vůz k mechanikům s tím že chci vyměnit setrvák. Ty po poslechu zvuku usoudili, že totok setrvačník není a ani by se tak brutálně neprojevoval. Nechali si auto, nastartovali ho a poslouchali, klepání údajně slyšeli ze zadní strany motoru jakoby od sání (jako možné varianty mi předložili špatný vstřik a nebo podpálený ventil) ... nechali ho zahřát a ejhle? Hluk z ničehož nic přestal. To auto už je na dílně 3 dny a od té doby se klepání neozvalo. Nicméně při volnoběhu slyší z motoru jemné "šustění" kterého by si běžný laik jako já nevšiml. K mé smůle mají teď diagnostiku na aktualizaci, takže na ní čekáme. Máte s tím někdo zkušenost, nebo jim mohu doporučit kontrolu kabeláží atp. viz výše.... Jen doplním, že se jedná o 1,9 Tdi, 77kw, 2005, najeto 165tis km, olej kvalitní castrol longlife - přímo z vw (měněn po 15tis km). Mechanici jsou šikovní a v okolí vyhlášení, tyto koncernové motory dělají krom jiných 3 do týdne... ale mým typem "klepání" se ještě nesetkali díky...
- Stepix
- VWjunior
- Příspěvky: 1726
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: C.Budejovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR - jde na 3 válce
takže závada odstraněna.
příčina: jeden hydrošel se prošoupal uprostřed jakoby do obrovskýho dolíku, takže vačka do něj zaplouvala hloubš, tudíž to druhý vejce na vstřik ho přimačkávalo když nemělo. Takže ve finále: Vačka KO, hydroštely KO, a skorem i papula KO, ale tu zahcránili... jak se to tam prej nějak mrnilo, tak to vrtělo i se vstřikama a ty si vytlačili v hlavě jakoby drážku... Tak držte pěsti ať je to teď už v pohodě... jinak koukněte takhle dopadla vačka a onen hydroštel (upozorňuji, že takhle vypadal pouze jeden jediný!). Hydroštěly slyšet nebyly, olej měněn pravidelně, pouze kvalitní značky... motor má natočíno poctivých 168tis km.
příčina: jeden hydrošel se prošoupal uprostřed jakoby do obrovskýho dolíku, takže vačka do něj zaplouvala hloubš, tudíž to druhý vejce na vstřik ho přimačkávalo když nemělo. Takže ve finále: Vačka KO, hydroštely KO, a skorem i papula KO, ale tu zahcránili... jak se to tam prej nějak mrnilo, tak to vrtělo i se vstřikama a ty si vytlačili v hlavě jakoby drážku... Tak držte pěsti ať je to teď už v pohodě... jinak koukněte takhle dopadla vačka a onen hydroštel (upozorňuji, že takhle vypadal pouze jeden jediný!). Hydroštěly slyšet nebyly, olej měněn pravidelně, pouze kvalitní značky... motor má natočíno poctivých 168tis km.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.06.2020 13:02
Re: MOTOR - jde na 3 válce
Čau kluci mam passata b6 z motorem 1.9tdi 77kw rv 2008 z najezdem 330 xx a také mi při 1.5 tisic otaček jde na 3 válce jinak tahne nezadrhava ani nekouři ma stim někdo zkušenost děkuji