PŘEVODOVKA - Vymena manzety u DSG prevodovky -popis

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
Uživatelský avatar
supsak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

PŘEVODOVKA - Vymena manzety u DSG prevodovky -popis

Příspěvek od supsak »

Ahojte.
Ak by niekto potreboval popis, navod, na vymenu poskodenej vnutornej manzety u dsg prevodovky tourana tak tu ho mate, vcera som to robil:
manzetu kupite napr tu:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... erb-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

je to origo, komplet s mazacim tukom a sponami

1/demontovat koleso z soferovej strany, demotovat vnutorny plast baltnika, tam vas prekvapy tak ako aj mna urcite kopa blata a spiny ktora sa tam hromadi z odtokoveho vrchneho kanala.
2/odpojit cep riadenia od tehlice, na spodnom cape povolit tri sruby a odpojit rameno, odpojit cep od stabilizatora
3/ostane nam cely tlmic komplet z nabojkou, ktory sa otaca na vrchnom lozisku
4/rozpojit sponky na manzete vnutornu-velku , malu na polooske a stiahnut manzetu dole
5/tam je uz vidiet creva vnutorneho klbu, povytiahnut celu tlmicovu cast smerom vonku a vytocit ju do strany k lepsej manipulacii.
6/dat dole zavlacku z prednej strany co drzi tie tri lozizka na tisihrane a stiahnut dole celu vnutornu cast klbu.Dokladne to vsetko vycistit, nasunut na poloos novu manzetu.
7/nasunut vnutro klbu na tisichran, zaistit zavlackou a namazat to vsetko prilozenym tukom z tuby, nasunut to vsetko spolu do vonkajsej casti co ostala na prevodovke,takisto namazat aj vnutro vonkajsej casti klbu, ktore ostalo prisrubovane na prevodovke, natiahnut manzetu, sponky zaistit a poskladat to spätne , tak ako sa to demontovalo.

v prilohe mate aj nejake foto, tak hodne zdaru
Jaro
Přílohy
00.jpg
001.jpg
01.jpg
002.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg

Uživatelský avatar
supsak
Řidič
Řidič
Příspěvky: 100
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vymena vnutornej manzety u DSG prevodovky -popis

Příspěvek od supsak »

dalsie foto
Přílohy
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motor“