Mamutik píše:Nauč sa najprv jazdiť na dízlu...
Pri pomalom rozbehu,cúvaní vždy pridaj plyn a rýchlosť reguluj spojkou!
Hlavne ho nedusiť pri akejkolvek zaradenej rýchlosti bez plynu,nedovol klesnúť otačky pod 1500 a menej radšej podrad alebo vyrad rýchlosť !
A pod 1000 ot. pri zaradenej rýchlosti sa zanášajú klapky a veľmi trpí motor. pri pomalej jazde na jednotke to platí dvojnasob,pozor na pustenie plynu pri 1 ,a prudké spomalenie auta ,teda prudký pokles otáčok z napríklad 2000 na 1000ot a menej!!!
A štartuj motor bez spojky...teda z neutrálu,a pri 50-60 tke v obci to chce 3-jku hluk nehluk,nad 60 už 4-ku
A dve až tri nádrže po sebe mu dopraj tej drahšej lepšiej odsirnenej nafty.
Casom sa ten zvuk úplne zmierni až stratí .....
Neuraz sa, ale si sa trošku netrafil ty odborník na jazdenie....Pokiaľ si s toho čo som napísal usúdil, že sa mám naučiť jazdiť ešte do konca na dízli, asi by si mal prestať brať....
Prečítaj si ten môj príspevok ešte raz, 2x-3x skus ho pochopiť, prespi sa a potom si vstúp do svedomia.