Ahoj, nevite co by mohlo byt spatne na mem Touranu? V zime v pekne kose tocim docela delsi dobu a motor jde hodne ztuha, ale jakmile chytne, tak krasne drzi lajnu (zasmrdi nespalena nafta, zakouri, ale zhavice jsou jeden den stare)... Horsi ovsem je, ze po takovemto drnsnem startui mi zacne blikat kontrolka chladici kapaliny a na polodotu mi napiste "zkontrolujte chladici kapalinu a navod k obsluze"... Mnozstvi kapaliny jsem kontroloval a je stabilne na max... Pokud ihned motor vypnu a nastartuji znova, tak se chyba neobjevi... jakoby melo na to vliv nejake cidlo chladici kapaliny v zavislosti na pokles napeti pri startu ?? Resili jste to jiz nekdy?
diky Jirka
MOTOR - pipne kontrola chl.kapaliny
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.03.2009 09:51
- Allbacore
- Pilot
- Příspěvky: 754
- Registrován: 13.01.2008 00:08
- Kontaktovat uživatele:
2.0TDi 16V BKD po startu pipne kontrola chl.kapaliny
Olej v choadiacej kvapaline...
LED autožárovky do interiéru, exteriéru s dvou letou zárukou!
http://www.autoledky.cz/
Nakupujte so slevami zde
http://www.autoledky.cz/
Nakupujte so slevami zde
- ROBIINU
- Profík
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 09.02.2009 17:24
- Bydliště: Olomouc
Re: 2.0TDi 16V BKD po startu pipne kontrola chl.kapaliny
Ahoj mám ten samej motor a dělá mi to taky... Byl jsem ve VW a dělá to čidlo. prý u VWček je to naprosto normální. Mám Tourana už 4 rok a dělá to od koupě. Jak říkáš. nechám ho ohřát chcípnu ho nastartuju a vše oka ......
TOURAN 131 kW / 401 Nm chip by TDIFUN …
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26.03.2009 09:51
Re: 2.0TDi 16V BKD po startu pipne kontrola chl.kapaliny
Jojo apresne tak, ani ho nemusim nechavat ohrat, staci hned po nastartovani vypnout a znovu nastartovat a je klid... Nevis, jak se to cidlo jmenuje?
ted jsem prozil 2 hodiny hruzy a trnuti, co vse budu muset resit kvuli foukle hlave ... uf jeste ted mi neni dobre
ted jsem prozil 2 hodiny hruzy a trnuti, co vse budu muset resit kvuli foukle hlave ... uf jeste ted mi neni dobre
- ROBIINU
- Profík
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 09.02.2009 17:24
- Bydliště: Olomouc
Re: 2.0TDi 16V BKD po startu pipne kontrola chl.kapaliny
Ahoj to nevím... jak se jmenuje, ale bylo mi řečené ve VW, že stejný problém řešlily na Passatu daly čidlo nové a dělalo to pořád. a ohřátej bejt nemusí máš recht... Ale mohl bys dojet na srazík třeba
TOURAN 131 kW / 401 Nm chip by TDIFUN …
- Mamutik
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 04.10.2009 12:46
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR - pipne kontrola chl.kapaliny
Nie je to ani tak čidlo ale v nádobke chlad. kvapaliny sa pozrieš kolmo zblízka zhora tak uvidíš dve kovové elektrody ktoré spájajú obvod v chlad kvapaline...a tieto kovové "tyčinky" sa časom obalia takým hlienom teda podobným ako sa zanáša do hneda aj nádoba chladiacej kvapaliny.A pri nízkych teplotách tento hlien na elektrodach vlastne odpojí vodivý obvod a signalizuje poruchu -skontrolovať,doplniť chlad.kvapalinu ....
...stačí použiť dlhší šrobovák a zlahka s ním prejsť po týchto elektrodach v nádobke chlad.kvapaliny a teda narušiť vrstvu usadenín hlienu na týchto kovových pásikoch ....je medzi nimi rozostup cca 1-2 cm....
je to oprava tak na jednu minútu
...stačí použiť dlhší šrobovák a zlahka s ním prejsť po týchto elektrodach v nádobke chlad.kvapaliny a teda narušiť vrstvu usadenín hlienu na týchto kovových pásikoch ....je medzi nimi rozostup cca 1-2 cm....
je to oprava tak na jednu minútu
Touran 1.9 TDI ,77kw,2007
http://www.abload.de/img/vw-touran-rc10a1bqpa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.abload.de/img/vw-touran-rc10a1bqpa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- xbendys
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25.08.2010 16:09
- Bydliště: Jihlava
Re: MOTOR - pipne kontrola chl.kapaliny
Mamutik píše:Nie je to ani tak čidlo ale v nádobke chlad. kvapaliny sa pozrieš kolmo zblízka zhora tak uvidíš dve kovové elektrody ktoré spájajú obvod v chlad kvapaline...a tieto kovové "tyčinky" sa časom obalia takým hlienom teda podobným ako sa zanáša do hneda aj nádoba chladiacej kvapaliny.A pri nízkych teplotách tento hlien na elektrodach vlastne odpojí vodivý obvod a signalizuje poruchu -skontrolovať,doplniť chlad.kvapalinu ....
...stačí použiť dlhší šrobovák a zlahka s ním prejsť po týchto elektrodach v nádobke chlad.kvapaliny a teda narušiť vrstvu usadenín hlienu na týchto kovových pásikoch ....je medzi nimi rozostup cca 1-2 cm....
je to oprava tak na jednu minútu
Povrzuji, tento postup funguje.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 15.02.2010 01:51
Re: MOTOR - pipne kontrola chl.kapaliny
Supr postřeh...jak jednoduché když člověk umí a ví a jak složité, když neumí a neví