MOTOR typ BLS - Zadření
- groove
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlavwsko
MOTOR typ BLS - Zadření
Zdravím. Podařilo se někomu motor 1,9 TDI PD typu BLS zadřít?
Motor je mrtev, zadřen na klice.
Olej mi smrdí po naftě, nic na palubce nehlásilo chybu.
Jen jsem neměl žádný úbytek oleje..
Motor je mrtev, zadřen na klice.
Olej mi smrdí po naftě, nic na palubce nehlásilo chybu.
Jen jsem neměl žádný úbytek oleje..
Naposledy upravil(a) groove dne 09.03.2012 14:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 15.02.2010 01:51
Re: MOTOR - Zadření
No tos toho moc nenapsal...co máš za auto, motor typ ...? Jedeto, nebo už ne...co to dělá?
- groove
- Řidič
- Příspěvky: 118
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Jihlavwsko
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Takže abych doplnil mezeru o stavu mého mrtvého motoru.
Zadřel jsem, páč mi prosakovala nafta přes vstřiky do oleje. Bohužel se hladina oleje nijak neměnila (přirozený úbytek), měnila se jeho mazací schopnost.
Teklo to tam, páč nějakej štoura co měl auto přede mnou měl vstřiky venku a při montáži zpět nedal novou těsnící sadu.O-kroužky byly stržený a netěsnily...
Zadřel jsem, páč mi prosakovala nafta přes vstřiky do oleje. Bohužel se hladina oleje nijak neměnila (přirozený úbytek), měnila se jeho mazací schopnost.
Teklo to tam, páč nějakej štoura co měl auto přede mnou měl vstřiky venku a při montáži zpět nedal novou těsnící sadu.O-kroužky byly stržený a netěsnily...
- M3maniac
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
To je to BLS doopravdy tak zlej motor jak se někde píše? Komu od Vás tady udělal pápá?
Slyšel jsem , že šlo o auta z roku 2007-2008
Slyšel jsem , že šlo o auta z roku 2007-2008
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
do Téčka se montoval od 06/05 do 05/10 ...
špatný asi nebude ikdyž je s DPF ... je to parametrově klasická 1,9 BKC / BXE s DPF , záleží taky co do motoru leješ a jak se k němu chováš ...
pro DPF s normou 507.00 ...
špatný asi nebude ikdyž je s DPF ... je to parametrově klasická 1,9 BKC / BXE s DPF , záleží taky co do motoru leješ a jak se k němu chováš ...
pro DPF s normou 507.00 ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- M3maniac
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Já měl na mysli ,že se údajně nepovedly série z roku 07-08. Já osobně mám tuto 1,9ku za držák , tak mě zajímalo kolika lidem klekla. neboj,na oleji nešetřím. LL 507.00 a jde ven po cca 15tkm
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
MOTOR typ BLS - Zadření
Ja mam BLS v passatu 2007 najeto cca. 180 a pohoda...casem jen vymenit turbo a setrvak.
- M3maniac
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Ten náš turanek ma taky tak a jede jak hodinky zatím a pevně mu věŕím, tak snad se nepletu
- jasan
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 26.08.2013 17:18
- Bydliště: LnS
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Zdravim, nebudu zakladat nove vlakno, tyka se to asi vsech typu. Jak tohle procitam, tak jsem zpocenej az na prdeli . Momentalne 222xxx km najeto, typ BXE. Je to 2/2008 v provozu od poloviny cervence. Jeste jsem takovy, ze slysim zvuky snad ktery ani nejsou a po procitani toho odkazu mi to na duvere neprida.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
bohužel na forech známá věc - přetažené šrouby na ojnici , v autorizáku Škoda se k tomu stavějí tak , že o ničem nevědí na nic takového není svolávačka mr. 2007 až 2008 , BXE OII - osobní zkušenost ...
raději to řešit při výměně NElong 505.01 oleje zaráz , koupit 8 nových šroubů , tmel a je po starostech ...
když něco povolí tak vím , že na šroubech ojnice ...
Za měsíc mě to čeká na tatíkové zmiňované OII ...
raději to řešit při výměně NElong 505.01 oleje zaráz , koupit 8 nových šroubů , tmel a je po starostech ...
když něco povolí tak vím , že na šroubech ojnice ...
Za měsíc mě to čeká na tatíkové zmiňované OII ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- jasan
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 26.08.2013 17:18
- Bydliště: LnS
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
kurna tohle si precist minuly mesic tak to udelam, presne pred mesicem jsem mel dole vanu a mrklo se jen na saly na 3. valci. Zadna znamka opotrebeni tam nebyla. Takze ted sem z toho vseho akorat pekne kyselej
Co jsem z toho pochopil, tak se to tyka asi vsech BXE nejen u Skody?
Co jsem z toho pochopil, tak se to tyka asi vsech BXE nejen u Skody?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.12.2010 20:33
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Na BLS co mám v Tourankovi je natočeno téměř již 250 000 km a nemohu na něj říci ani ň. Olej měním co 15 000 ( Shell Helix Ultra Extra ), zároveň všechny filtry. Spíš se s ním mazlím, než že bych jej honil jak nadmutou kozu. Když jsem byl na poslední
STK, tak při absolvování emisí jsem málem brečel jak s tím motorem zacházeli . To již nikdy nedovolím
STK, tak při absolvování emisí jsem málem brečel jak s tím motorem zacházeli . To již nikdy nedovolím
- jasan
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 26.08.2013 17:18
- Bydliště: LnS
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
BXE je motor pro celý koncern ... víš to ono to je spíše pro klid duše , ty fotky a zkušenosti na DP jsou odstrašující ... tak to máš do max. 1500 vyměněné ...
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR typ BLS - Zadření
Když odpovídaš na příspěvek nad tebou klikni pls na ODPOVĚDĚT a ne CITACE ... zbytečně se tím natahuje vlákno ... diky
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun