Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
fanda 46
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 28.01.2015 17:53

Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od fanda 46 »

Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?
Díky
VW Touran 2.0Tdi 103Kw

Uživatelský avatar
Kwapo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1368
Registrován: 26.07.2008 22:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od Kwapo »

Mně motor "cuká" jen na volnoběh (850-900 ot.) a když je studený.
Otáčky nehoupou a jakmile se zvedne ručička teploměru tak pohoda.
Aktuálně to řeším. Podle diag. je vše v pořádku - vstřiky, dávka paliva ...
Zatím jsem vyměnil pal. filtr a všechny ostatní filtry a nechal vyčistit
pal. soustavu. Uvidím jak se to bude chovat nadále. Ještě zkusím přidat
aditiva do nafty, ale stejně už jsem rozhodnutý pro jistotu zkusit vyměnit
i gumičky pod vstřiky a znovu nastavit rozvody.

Jinak motor mám 2.0 TDI, 125 Kw, BMN

Uživatelský avatar
Kwapo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1368
Registrován: 26.07.2008 22:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od Kwapo »

Zkus to pročíst tady -> http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=258&t=152180" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lipa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 504
Registrován: 26.07.2010 12:10
Bydliště: Třebíč

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od lipa »

:arrow: fanda 46
Jestli máš PDčko, tak zahřátej motor pod 1.500ot/min-1 nejede, duní a dost mu to "nevyhovuje". Tedy alespoň mě tak motor pracuje.
Je to dáno naladěním motoru.Protože CR motory jedou už od cca 1.200ot/min-1. Řeč je o VW motorech.

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od CentriFUGA »

lipa-> no tak je pravda že u tourana (PD 100kW) motor pod 1500 duní, ale že by nejel bych neřekl, mám tam chip a už od 1400 se to pěkně sbírá :-) takže nevím jak série, ale když vezmu passata 96kW PD tak ten ani při 1500 neduní a řekl bych že mu to i celkem vyhovuje, když nepotřebuješ předjíždět ...

je pravda že sousedova caddy 103kW CR jezdí v klidu od těch 1200ot ... takže v tom souhlasim.

Uživatelský avatar
jasan
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 355
Registrován: 26.08.2013 17:18
Bydliště: LnS

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od jasan »

ja myslim ze vseobecne by se nemely motory ,,podtacet". At ten ,,sajrajt" lita ven. Ja jsem zastancem toho, ze to musi motat min 1500, nejlip okolo 2000.
Obrázek Touran 2008, 1.9 BXE 77kw

Uživatelský avatar
lipa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 504
Registrován: 26.07.2010 12:10
Bydliště: Třebíč

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od lipa »

:arrow: centriFUGA
Psal jsem o svým motoru. Jinak TDI motory od VW se chovají každý trochu jinak i když mají stejný/přibližný výkon.
Např. motor v Tčku rok 05-06 16V 103Kw zabírá jinak než můj 8V 103Kw. 16V má strmější nárůst výkonu, kdežto 8V
má nárust točivého momentu lineární.
Když jedu 90Km/h na 6q a šlápnu na to, tak nic. Pokud chci akcelerovat, podřadím min na 4q, v 80Km/h i na 3q a pak
je to zajímavý až do 200Km/h. 8)

vitezlav
Řidič
Řidič
Příspěvky: 81
Registrován: 04.08.2010 18:04
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od vitezlav »

Zkusil bych jeste k tomu cukani trouchu napnout piny u vstryku, mne to delalo taky, potom casem zacalo nekdi rano vynechavat 1 valec, diagnostika ukazala ze je preruseny obvod, - napnul jsem piny a bylo OK. :good:
:yahoo:

Uživatelský avatar
pitukes
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 18.02.2008 18:05
Bydliště: I´m from exit

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od pitukes »

Ked na to budes slapat na 6-tke pri 90 kde nema motor ani 2000 ot. tak ta za to zotrvacnik velmi nepochvali.

Uživatelský avatar
Kwapo
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1368
Registrován: 26.07.2008 22:19
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.

Příspěvek od Kwapo »

V pondělí jsem byl ve VW na kompletní prohlídce a kontrole auta.
Vozidlo absolutně bez závad (kromě levé zadní stahovačky, ale to jsem věděl).
Dělali kontrolu vstřiků, turba, tlaky ve válcích, kontrola DPF, synchronizace vačky.
Vše bez závad, ale cukání na volnoběh stále přetrvává. Ranní starty horší plus
sem-tam to cukne za jízdy pod plynem, když výrazně zrychluji nebo tak.
Každopádně nikdo na nic zatím nepřišel. :fool:
Všichni říkají že tomu mám dát čas, ale mně to nedá.
Takže v pondělí jde auto na přetěsnění všech 4 vstřiků, výměnu žhavičů, napružení
kontaktů na vstřikovačích a vyčištění EGR ventilu. Tak jsem zvědav, ale opět pevně
věřím že tohle už pomůže :baseball:

Odpovědět

Zpět na „Motor“