Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28.01.2015 17:53
Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem?
Díky
Díky
VW Touran 2.0Tdi 103Kw
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
Mně motor "cuká" jen na volnoběh (850-900 ot.) a když je studený.
Otáčky nehoupou a jakmile se zvedne ručička teploměru tak pohoda.
Aktuálně to řeším. Podle diag. je vše v pořádku - vstřiky, dávka paliva ...
Zatím jsem vyměnil pal. filtr a všechny ostatní filtry a nechal vyčistit
pal. soustavu. Uvidím jak se to bude chovat nadále. Ještě zkusím přidat
aditiva do nafty, ale stejně už jsem rozhodnutý pro jistotu zkusit vyměnit
i gumičky pod vstřiky a znovu nastavit rozvody.
Jinak motor mám 2.0 TDI, 125 Kw, BMN
Otáčky nehoupou a jakmile se zvedne ručička teploměru tak pohoda.
Aktuálně to řeším. Podle diag. je vše v pořádku - vstřiky, dávka paliva ...
Zatím jsem vyměnil pal. filtr a všechny ostatní filtry a nechal vyčistit
pal. soustavu. Uvidím jak se to bude chovat nadále. Ještě zkusím přidat
aditiva do nafty, ale stejně už jsem rozhodnutý pro jistotu zkusit vyměnit
i gumičky pod vstřiky a znovu nastavit rozvody.
Jinak motor mám 2.0 TDI, 125 Kw, BMN
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
Zkus to pročíst tady -> http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=258&t=152180" onclick="window.open(this.href);return false;
- lipa
- Závodník
- Příspěvky: 504
- Registrován: 26.07.2010 12:10
- Bydliště: Třebíč
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
fanda 46
Jestli máš PDčko, tak zahřátej motor pod 1.500ot/min-1 nejede, duní a dost mu to "nevyhovuje". Tedy alespoň mě tak motor pracuje.
Je to dáno naladěním motoru.Protože CR motory jedou už od cca 1.200ot/min-1. Řeč je o VW motorech.
Jestli máš PDčko, tak zahřátej motor pod 1.500ot/min-1 nejede, duní a dost mu to "nevyhovuje". Tedy alespoň mě tak motor pracuje.
Je to dáno naladěním motoru.Protože CR motory jedou už od cca 1.200ot/min-1. Řeč je o VW motorech.
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
lipa-> no tak je pravda že u tourana (PD 100kW) motor pod 1500 duní, ale že by nejel bych neřekl, mám tam chip a už od 1400 se to pěkně sbírá takže nevím jak série, ale když vezmu passata 96kW PD tak ten ani při 1500 neduní a řekl bych že mu to i celkem vyhovuje, když nepotřebuješ předjíždět ...
je pravda že sousedova caddy 103kW CR jezdí v klidu od těch 1200ot ... takže v tom souhlasim.
je pravda že sousedova caddy 103kW CR jezdí v klidu od těch 1200ot ... takže v tom souhlasim.
- jasan
- Jezdec
- Příspěvky: 355
- Registrován: 26.08.2013 17:18
- Bydliště: LnS
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
ja myslim ze vseobecne by se nemely motory ,,podtacet". At ten ,,sajrajt" lita ven. Ja jsem zastancem toho, ze to musi motat min 1500, nejlip okolo 2000.
- lipa
- Závodník
- Příspěvky: 504
- Registrován: 26.07.2010 12:10
- Bydliště: Třebíč
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
centriFUGA
Psal jsem o svým motoru. Jinak TDI motory od VW se chovají každý trochu jinak i když mají stejný/přibližný výkon.
Např. motor v Tčku rok 05-06 16V 103Kw zabírá jinak než můj 8V 103Kw. 16V má strmější nárůst výkonu, kdežto 8V
má nárust točivého momentu lineární.
Když jedu 90Km/h na 6q a šlápnu na to, tak nic. Pokud chci akcelerovat, podřadím min na 4q, v 80Km/h i na 3q a pak
je to zajímavý až do 200Km/h.
Psal jsem o svým motoru. Jinak TDI motory od VW se chovají každý trochu jinak i když mají stejný/přibližný výkon.
Např. motor v Tčku rok 05-06 16V 103Kw zabírá jinak než můj 8V 103Kw. 16V má strmější nárůst výkonu, kdežto 8V
má nárust točivého momentu lineární.
Když jedu 90Km/h na 6q a šlápnu na to, tak nic. Pokud chci akcelerovat, podřadím min na 4q, v 80Km/h i na 3q a pak
je to zajímavý až do 200Km/h.
-
- Řidič
- Příspěvky: 81
- Registrován: 04.08.2010 18:04
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
Zkusil bych jeste k tomu cukani trouchu napnout piny u vstryku, mne to delalo taky, potom casem zacalo nekdi rano vynechavat 1 valec, diagnostika ukazala ze je preruseny obvod, - napnul jsem piny a bylo OK.
- pitukes
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 18.02.2008 18:05
- Bydliště: I´m from exit
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
Ked na to budes slapat na 6-tke pri 90 kde nema motor ani 2000 ot. tak ta za to zotrvacnik velmi nepochvali.
- Kwapo
- VWagenista
- Příspěvky: 1368
- Registrován: 26.07.2008 22:19
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru při 1100-1400tis.ot/min.
V pondělí jsem byl ve VW na kompletní prohlídce a kontrole auta.
Vozidlo absolutně bez závad (kromě levé zadní stahovačky, ale to jsem věděl).
Dělali kontrolu vstřiků, turba, tlaky ve válcích, kontrola DPF, synchronizace vačky.
Vše bez závad, ale cukání na volnoběh stále přetrvává. Ranní starty horší plus
sem-tam to cukne za jízdy pod plynem, když výrazně zrychluji nebo tak.
Každopádně nikdo na nic zatím nepřišel.
Všichni říkají že tomu mám dát čas, ale mně to nedá.
Takže v pondělí jde auto na přetěsnění všech 4 vstřiků, výměnu žhavičů, napružení
kontaktů na vstřikovačích a vyčištění EGR ventilu. Tak jsem zvědav, ale opět pevně
věřím že tohle už pomůže
Vozidlo absolutně bez závad (kromě levé zadní stahovačky, ale to jsem věděl).
Dělali kontrolu vstřiků, turba, tlaky ve válcích, kontrola DPF, synchronizace vačky.
Vše bez závad, ale cukání na volnoběh stále přetrvává. Ranní starty horší plus
sem-tam to cukne za jízdy pod plynem, když výrazně zrychluji nebo tak.
Každopádně nikdo na nic zatím nepřišel.
Všichni říkají že tomu mám dát čas, ale mně to nedá.
Takže v pondělí jde auto na přetěsnění všech 4 vstřiků, výměnu žhavičů, napružení
kontaktů na vstřikovačích a vyčištění EGR ventilu. Tak jsem zvědav, ale opět pevně
věřím že tohle už pomůže