Ahoj všem
Motor 2.0tdi 103kw BKD 240tis poctivého servisu dsg převody
mi dnes při běžné jízdě do kopce bez výstrahy na palubce spadl do nouzaku a začala růst spotřeba. Po zastavení a znovu nastartování vse ok...po dojezdu domu a zamknutí auta zůstal u maxidotu svitit panel asi deset vteřin a pak zhasl...
Máte někdo obdobnou zkušenost a jaké bylo reseni?
Naftu beru jen vervu....
u sharana 00 mi to vyresilo prestesneni čerpadla...dávalo malej tlak...
MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM
- JOSEFFEFE
- Člen klubu
- Příspěvky: 46
- Registrován: 03.05.2013 12:26
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM
zdarec, diagnostiku a načíst závady? jinak je to věštění z kři....... ,pokud nic nenapíše tak test akčních členů a číst hodnoty v grafech
VW golf1 kabrio KARMAN,VW golf4tdi,Š.YETI tdi,Š.favorit silver line,Š 130GL,Š.octavia1958,Š.fel.pick-up,VWgolf2naND.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 20.01.2012 00:27
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM
AHOJ
tak dnes jsme to napíchli a ukázalo se jako chyba nedostatečné tlakování paliva...
snad čidlo nebo hadice......uvidíme....
tak dnes jsme to napíchli a ukázalo se jako chyba nedostatečné tlakování paliva...
snad čidlo nebo hadice......uvidíme....
- JOSEFFEFE
- Člen klubu
- Příspěvky: 46
- Registrován: 03.05.2013 12:26
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM
VW golf1 kabrio KARMAN,VW golf4tdi,Š.YETI tdi,Š.favorit silver line,Š 130GL,Š.octavia1958,Š.fel.pick-up,VWgolf2naND.