Problém s DPF 2.0 TDI 125kw

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
vally
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.10.2010 12:08

Problém s DPF 2.0 TDI 125kw

Příspěvek od vally »

Zdravim ,mam problém s filtrem pevných částic.Auto padalo do nouzáku ale po vypnutí a nastartování motoru auto znova jelo. Navštívil sem servis a bylo mi řečeno že je filtr ucpaný.Domluvili jsme se na jeho vyčištění ultrazvukem. Po vyzvednutí auta bylo vše v pořádku autu se snížila spotřeba a dokonce i jelo líp od nízkých otáček. Problém nastal když se rozsvítila kontrolka... Vzal sem auto na dálnici a místo zhasnutí kontrolky se v autě rozsvítila ještě kontrolka motoru a začlo blikat hžavení a auto padlo do nouzáku....Zajel sem opět do servisu kde mi filtr vypálili přes diagnostiku.Problém se ale stále opakuje dokola a servis neví co s tím.. Bylo mi řečeno že rekuperace filtru se nedokončuje a nikdo neví proč. Přitom vyvolaná rekuperace přes diagnostiku funguje.A žádné jiné chyby než filtr pevných částic řídící jednotka nevykazuje.

Uživatelský avatar
HONEY
Pilot
Pilot
Příspěvky: 781
Registrován: 08.03.2009 17:29
Bydliště: K.VW. kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s DPF 2.0 TDI 125kw

Příspěvek od HONEY »

To už bude filtr kaput. Vypalování přes diagnostiku už nepomůže. Nechat to vyčistit firmou, která se tím zabívá nebo novej.

Uživatelský avatar
dibla
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Sekeřice

Re: Problém s DPF 2.0 TDI 125kw

Příspěvek od dibla »

Tak mám ten samej motor a měl jsme ten samej problém. Nakonec se mi filtr uplně vypálil, až kontrolky vůbec nezhasli. Když mi ho rozdělali, tak zjistili, že už tam nejsou mřížky a že je uplně průchozí. Tak jsem koupil novej. Replika za 15tis., jelikož 40tis. za originál jsem ve VW dávat nechtěl. Od té doby bylo také pár problémů. Začal jsem poslouchat kdy čistí, auto začne více hučet a hůř jede. Nuluju si tachometr, čistí mi pravidelně po 430km, takže se na to můžu připravit, hlavně jet plynule a nedávat hodně plynu a otáčky držet okolo 2tis.. Od té doby žádný problém. Když čistí, tak nesmím dát plyn naplno, třeba po dálnici mám zaplý tempomat, zapne čištění a když ze 130km/h zpomalím na 90km/h a pak tam zase šoupnu tempomat, tak se snaží vystřelit na 130 a šoupne tam plnej plyn a už je tam chyba, žhavení a motor do dílny. Takže už vím, že jak zapne čištění filtru, vypnu tempomat a 15km se snažím držet konstantní rychlost a moc nešlapat na plyn.

Uživatelský avatar
abcd
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problém s DPF 2.0 TDI 125kw

Příspěvek od abcd »

Když jsme u tohoto tématu, mohl by mi někdo napsat postup vynulování (reset) množství zaplnění DPF? Diagnostika VCDS. Díky.

Odpovědět

Zpět na „Motor“