Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Špatné studené starty, 1.4 TSI 103kW
PříspěvekNapsal: 07.02.2018 18:21 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

07.02.2018

Příspěvky:

1

Zdravím, mám Tourana z roku 2012, motor 1.4 TSI 103kW 7st. DSG. Nájezd 90tis., jezdím nejčastěji 2x denně trasu 15-20 km.

Můj problém spočívá v tom, že auto špatně startuje, když je studené. Průběh startu vypadá většinou takto:
(auto stojí na rovině, venkovní teplota okolo 0°C)

1) Dám klíček do polohy I, chviličku počkám, až se začne hýbat ručička paliva (cca. 1 vteřinu)
2) Dám kliček do polohy II a točím, cca. 3-4 vteřiny. Na první točení to naskočí ojediněle.
3) Dám zpět klíček do polohy 0 a opět do polohy II a točím. Většinou po 1 vteřině začne naskakovat a klíček pustím. Po cca. 2 vteřinách naskočí normálně a najede i ručička otáčkoměru. Asi 30 vteřin jsou zvýšené otáčky (1200) a zní to jako by byl děravý výfuk, poté otáčky klesnou na 800 a motor tiše brumlá, ale toto je asi vlastnost. Většinou je cítit zápach benzínu, úměrný délce točení.

Diagnostika nic. Jízda po té absolutně v pohodě, po zahřátí se nechá vytočit a výkon neztrácí. Když je motor zahřátý, startuje v na první otočení. Teplota na to nemá moc vliv, i když při vyšší teplotě se mi zdá, že startuje lépe. Připadá mi to, jakoby se při delším stání (několik hodin) zavzdušnilo vysokotlaké čerpadlo, nebo hadice před ním. Zkoušel jsem (zatím pouze jednou) nechat auto stát čumákem dolů. Výsledek byl takový, že motor ihned naskočil, ale zase hned chcípnul jako by ve vysokotlakém čerpadle zůstalo trochu paliva.

Prosím o radu co s tím, resp. na co se nejvíce zaměřit.

Děkuji, Petr

P.S.: nemáte někdo servisní manuál (Touran, r.v.2012, motor 1.4 TSI 103kW, 7st. DSG), děkuji.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatné studené starty, 1.4 TSI 103kW
PříspěvekNapsal: 09.02.2018 17:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

545

Bydliště:

Brno

zkuste nekolikrat dat klicek do polohy jedna, ale zase ho vratit zpet... nevim, jak je to u benzinu, ale u dieselu se timto mohl natlakovat okruh (u Fabie II benzin to zase bylo otevrenim dveri u ridice)... meli sme stejny problem pri stani cumakem do kopce u dieselu, ale tam to byly nakonec vymackany vstriky v ulozeni...

_________________
1T2, 1,9TDi, 77kW, BLS, 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group