přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
- paranek
- Jezdec
- Příspěvky: 469
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Ahoj,
nepomohly mi ani Google ani hledání zde v příspěvcích.
Potřeboval bych vědět kdy proběhl přechod z motorů PD (Pumpe-Dusse) na CR (CommonRail)?
Shánim Touran CR. Vim bezpečně že to je od faceliftu 2011, ale z důvodu omezeného rozpočtu bych vybíral i předfacelift modely. Ale hledám jen CR motor.
Díky
P.S. U Passata B6 je to jednoduchý, všechny od modelového roku 2009 jsou už jen CR. Ale Touran?
nepomohly mi ani Google ani hledání zde v příspěvcích.
Potřeboval bych vědět kdy proběhl přechod z motorů PD (Pumpe-Dusse) na CR (CommonRail)?
Shánim Touran CR. Vim bezpečně že to je od faceliftu 2011, ale z důvodu omezeného rozpočtu bych vybíral i předfacelift modely. Ale hledám jen CR motor.
Díky
P.S. U Passata B6 je to jednoduchý, všechny od modelového roku 2009 jsou už jen CR. Ale Touran?
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka"
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
- bnd
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 13.04.2018 15:33
- Bydliště: Košice, Slovensko
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Logicky by mali byť aj niektoré 2010 CR nakoľko tie posledné kusy určite dostali a CR motor. Prečo myslíš žeby to malo byť ináč u Touranu ako u Passatov ? Podľa mňa nájdeš možno CR už aj 2009 rok.
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
Odoslané z ONEPLUS A3003 pomocou Tapatalku
VW Passat B7 2.0 TDI Variant 2011 Trendline CFFB Urano Grey
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Raději 100x PD, než si vybrat CR když začínaly a to i nějaký rok po jejich příchodu.
Tak starý CR bude už v rozpadu, oproti PD.
Pokud se tu nebavime o TDI 16V, to je nejhorší varianta.
Tak starý CR bude už v rozpadu, oproti PD.
Pokud se tu nebavime o TDI 16V, to je nejhorší varianta.
- paranek
- Jezdec
- Příspěvky: 469
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Neotevírám diskusi PD/CR. Mám v tom jasno
Jediné co mně zajímá zda to někdo neví :-O
Když ne, budu muset sondovat ve VW...
Jediné co mně zajímá zda to někdo neví :-O
Když ne, budu muset sondovat ve VW...
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka"
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Tak snad není takový problém podle kódu motoru zjistit zda se jedná o PD nebo CR, to je před koupí základ. Hodně štěstí s prvními CR motory.
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Vsechny Tourany se starym ksichtem (do r.v.2010) jsou PD. Novejsi model (MR 2011) uz jen CR.
Vetsi picovinu jsem uz dlouho neslysel.JirkaVys píše:Raději 100x PD, než si vybrat CR když začínaly a to i nějaký rok po jejich příchodu.
Tak starý CR bude už v rozpadu, oproti PD.
Pokud se tu nebavime o TDI 16V, to je nejhorší varianta.
RS6 Performance 445kw
- paranek
- Jezdec
- Příspěvky: 469
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Třeba jedničkovej Sharan nikdy CR nedostal. Všechny motory jsou PD s filtrem DPF.
CR motor dostal až Sharan II v roce 2011.
Takže se ejdnotlivé produktové řady liší.
Audi A4 má CR od roku 2007, naproti tomu třeba škoda Fabia má motor 1.9TDI 77KW PD bez DPF až do roku 2009.
Takže je vidět, že se to liší dost....
CR motor dostal až Sharan II v roce 2011.
Takže se ejdnotlivé produktové řady liší.
Audi A4 má CR od roku 2007, naproti tomu třeba škoda Fabia má motor 1.9TDI 77KW PD bez DPF až do roku 2009.
Takže je vidět, že se to liší dost....
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka"
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
- paranek
- Jezdec
- Příspěvky: 469
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
[quote="denis.82"]Vsechny Tourany se starym ksichtem (do r.v.2010) jsou PD. Novejsi model (MR 2011) uz jen CR.
Super, díky moc!!!! Tohle je jediné info co mně zajímalo
On ten II. facelift (od 2011) se mi stejnak líbí víc...
Super, díky moc!!!! Tohle je jediné info co mně zajímalo
On ten II. facelift (od 2011) se mi stejnak líbí víc...
Můj dětský sen: "GII mTDI Wintercar a GII 16V G60 limited Rally jako leštěnka"
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
Asistence při nákupu ojetého vozidla - více než 15let zkušeností http://www.auta-pocitace.cz/
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Také si říkám, když audi mělo CR ještě před rokem 2000, horší je že jine značky a začínající CR se nepovedly, stejně jako začínající TSI.denis.82 píše:Vsechny Tourany se starym ksichtem (do r.v.2010) jsou PD. Novejsi model (MR 2011) uz jen CR.
Vetsi picovinu jsem uz dlouho neslysel.JirkaVys píše:Raději 100x PD, než si vybrat CR když začínaly a to i nějaký rok po jejich příchodu.
Tak starý CR bude už v rozpadu, oproti PD.
Pokud se tu nebavime o TDI 16V, to je nejhorší varianta.
Až Touran II měl CR, tj od roku 2010, včetně 2.0 81 kW a 1.6 77 kW.
Naposledy upravil(a) JirkaVys dne 10.08.2018 15:55, celkem upraveno 1 x.
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Tvl asi nerozumim tve reci, ale 2.0TDI 81kw, 1,6TDI 77 ci 81kw jsou samozrejme CR. Nehlede na to, ze motor 2.0TDI 81kw se do Touranu nikdy nedaval.
RS6 Performance 445kw
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
To je fakt, u 1.6 jsem se spletl, navíc je to motor hrůzy, co také čekat od CR. 81 kW se do touranu samozřejmě ještě dával pokud je řeč o 2010 až 2015.
Taktéž se v tomto modelu najde i motor PD se 130 kW.
Pokud chceš nadále tvrdit že tyto modely už PD nemají, tak si to zkus nejdříve ověřit.
Taktéž se v tomto modelu najde i motor PD se 130 kW.
Pokud chceš nadále tvrdit že tyto modely už PD nemají, tak si to zkus nejdříve ověřit.
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Bud prestan fetovat nebo cist ty Bravicka.
130kw je samozrejme jen CR (daval se od 2013) a 2.0TDI 81kw v Touranu nikdy nebyl...kdyz uz, tak to byla 1.6TDI 81kw.
PD v modelech 2011+ opravdu nenajdes.
130kw je samozrejme jen CR (daval se od 2013) a 2.0TDI 81kw v Touranu nikdy nebyl...kdyz uz, tak to byla 1.6TDI 81kw.
PD v modelech 2011+ opravdu nenajdes.
RS6 Performance 445kw
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Touran je od 2010 do 2015.
A ano ano, dostal i první poruchove CR motory, kde byl problém s mazáním, chlastani oleje, praskání hlav atd a v případě DSG, které bylo při cca 130tis km na poněkud dražší opravdu.
A ano ano, dostal i první poruchove CR motory, kde byl problém s mazáním, chlastani oleje, praskání hlav atd a v případě DSG, které bylo při cca 130tis km na poněkud dražší opravdu.
- denis.82
- VWjunior
- Příspěvky: 1701
- Registrován: 29.01.2012 12:16
- Bydliště: Zlín
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Gratuluju ti - co veta, to nesmysl.
RS6 Performance 445kw
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: přechod z motorů PD na motory CR - ve kterém roce
Myslím si, že o těchto problémech je napsáno hodně všude a rozhodně to nejsou nesmysly, což ty posoudit ani nemůžeš pokud s danými motory nemáš zkušenosti. Ve firmě jsme pár prvních CR motorů měly a rozhodně se tyto problémy objevovaly často. Až po nějakém čase po nástupu novějších CR většina z nich zmizela, ovšem a tím zase přišly jiné problémy. Ale to už u těchto motorů tak bývá, ne každý se povede a někomu vydrží bez větších problémů a někomu se poměrně sype. Takže si nech svá moudra jen proto že máš náhodou ten starý typ motoru také, nicméně DSG u Touranu opravdu nevydrží 150tis km bez větších investic, jak je tomu u T5 netuším, těch zase tolik nejezdí.