MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Moderátoři: Chozin, alesino

Odpovědět
tlada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 06.01.2012 20:21

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od tlada »

obavam se ze tesneni pod hlavou nebo praskla hlava

Petr Luk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 16.09.2013 15:35

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Petr Luk »

To jsem zrovna nechtěl slyšet. Na kolik vyjde těsnění pod hlavou a nakolik výměna prasklé hlavy?

Langi8
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 28.11.2007 21:30
Bydliště: Pěnčín u LBC

Re: Praskání hlavy motorů BKD a AZV 2003-2006

Příspěvek od Langi8 »

tomas28.1 píše:
tomas28.1 píše:Zajímá mě kolik z Vás již řešilo prasklou hlavu u těchto motorů, píše se tady že to praská, ale jaká je procentuální úpěšnost, že nepraskne. Mě se to chová tak, že po jízdě cca 50 km, pokud odtaluji nadobku, tak se voda vrátí do původní hladiny, a tak to drží, když to neudělám schází ráno v nádobce cca 0,5 cm kapaliny a poku to neodtlakuji tyden cca 300 - 500 km tak jsem pod minimální hladinou vody v nádobce a řve to na mě dolít kapalinu. Jedná se o motor AZV r.v.2004 najeto cca 170 tis. Tomu nerozumím, poradí někdo co s tím muže být??
Vyřešeno, oprava stála 170,-kč a voda se neztrácí :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Jak se ti povedlo to opravit za 170,-kč???

Langi8
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 28.11.2007 21:30
Bydliště: Pěnčín u LBC

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Langi8 »

Petr Luk píše:To jsem zrovna nechtěl slyšet. Na kolik vyjde těsnění pod hlavou a nakolik výměna prasklé hlavy?

Zrovna jsem to absolvoval - hlava 19tis., těsnění 1500,-, ale nepomohlo to. Řešíme to dál a ted je to momentálně ve fázi, kdy měníme výměník k AEG ventilu, ten pro změnu stojí okolo 7tis.......příznaky jsem měl úplně stejné jako ty, hlava prasklá, těsnění fouklé - po opravě, tak cca 200km se závada objevila znovu. Osobně bych začal tím výměníkem, vyndat, natlakovat a dát do vody tak na 10min a uvidíš

Langi8
Řidič
Řidič
Příspěvky: 121
Registrován: 28.11.2007 21:30
Bydliště: Pěnčín u LBC

Re: Problém s chladící kapalinou

Příspěvek od Langi8 »

Petr Luk píše:Zdravím vás,
před 10 dny jsem si pořídil vw touran 2,0tdi z roku 2005. Mám problém s chladící kapalinou. Hladinu mám normálně na maximální hodnotě, po zhruba 30 km se za jízdy rozsvítí na displeji STOP, zkontrolujte chladící kapalinu. Tak zastavím a v nádobce nic není nebo je tam jenom minimum. Povolím víčko nádržky a ono v tom zasyčí a zabublá a vody je obět na max. Teplota se drží neustále na 90°C. Čím to může být? Díky za radu. Petr

Ještě lepší bude, když to vrátíš tam, kde jsi to koupil.............asi to bylo pro tu závadu prodávané.....pokud to máš 14dní, tak to vrat

Petr Luk
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 16.09.2013 15:35

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Petr Luk »

Tak jsem udělal nový rozvody, včetně výměny vodní pumpy a termostatu + srovnání hlavy a výměnu těsnění pod hlavou.
Celková částka 15 000Kč včetně práce. Zatím po opravě najeto 600 km a kapalina se neztrácí. Musím to zaklapat na dřevo.

hulinsky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 28.12.2009 17:44
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od hulinsky »

Zdravím všechny turanaky mam takovy problem straci se mi chladici kapalina najedu 1000km a z maxima mi sleze na minimum kdyz to za tepla odtlakuji tak se vratí spatky ma maximum a jezdim dal.prosim vas o rady předem děkuji.

hulinsky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 36
Registrován: 28.12.2009 17:44
Bydliště: Karlovy Vary

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od hulinsky »

hulinsky píše:Zdravím všechny turanaky mam takovy problem straci se mi chladici kapalina najedu 1000km a z maxima mi sleze na minimum kdyz to za tepla odtlakuji tak se vratí spatky ma maximum a jezdim dal.prosim vas o rady předem děkuji.
Tak už to mam zasebou praskla hlava na 1valci zavařeno.

Pavel 1974
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.03.2012 08:01
Bydliště: Habrek Ledeč nad Sázavou

Cukání motoru

Příspěvek od Pavel 1974 »

Zdravím , chtěl bych se zeptat zda někdo nemá zkušenost s cukáním motoru. Jedná se o motor 2.0 tdi BMM rok výroby 2008 . Najeto necelých 200 tisíc. Motor poměrně často cukne a to v otáčkách okolo 1950. Dělá to jak studený tak teplý. Přirovnal bych to k zacpavání sání. Motor je po výměně všech filtrů. Nafta Verva od Benziny. Děkuji za případnou odpověď Pavel.

Uživatelský avatar
CentriFUGA
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2574
Registrován: 23.03.2013 23:28
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru

Příspěvek od CentriFUGA »

A nehulí ti auto?

Mě to takhle pocukávalo když jsem měl ruplou hadici od turba (sání), ale jako druhý "efekt" bylo to že mi z motoru lítaly saze.

Pavel 1974
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.03.2012 08:01
Bydliště: Habrek Ledeč nad Sázavou

Re: Cukání motoru

Příspěvek od Pavel 1974 »

Nn vůbec nekouří a jede normálně.

Uživatelský avatar
alesino
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2998
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: HavířOff

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od alesino »

BMM je s DPF , nemáš pricpany filtr ? diag něco vypsala ? může to dělat i kabeláž ke vstrikum ... to jsou jen tipy , zkusil bych vag a uvidis
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun

Pavel 1974
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.03.2012 08:01
Bydliště: Habrek Ledeč nad Sázavou

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Pavel 1974 »

Děkuji za radu . Jak se poznám zanesený DPF ? Na přístrojovce je kontrolka , ale ta nesviti. S autem jezdí hodně žena ja jsem stále mimo domov. Na diagnostiku mam problém se dostavit. Cukání je ale častější tak to musím nějak vyřešit.

šianz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 23.02.2014 14:16

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od šianz »

možná vám to pomůže možná ne .. mám tourana AZV 100kW chip 130 kW + - najete 380 XXX km a tedka mi hoši měnily kabely ke vstřikum a vyměnily komplet šrouby které ty vstřiky drží motor jede bez cukání hladce proste krása :) a taky mám problém s tou chladící kapalinou a jak to měli chlapci u hellera na zvedáku tak přes noc jsem měl jemně mokrý kryt motoru a byla to chladicí kapalina tím chcu říct že mám špatný chladič no jakož dobrý ale už netěsní jak má a řekli mi že tyto motory měly vždycky problem s chladičema že tam někde rezaví a pak to netěsní takže mě to vyšlo kabely šrouby na cca 3500 i s prací a tedka koupím chladič za 2000 kč a je to v pohodě tak snad to pomuže :)

Uživatelský avatar
Tauič
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 232
Registrován: 19.09.2008 20:28
Bydliště:

Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká

Příspěvek od Tauič »

Tak jsem si procetl toto vlakno a jsem z toho nejakej spatnej. Mam tourana 6let najeto mam ted 203 tisic a zacalo mi to kolem 2500 -3500 ot. cukat a prijde mi, ze uz netaha, tak jako drive. Voda se mi nestraci. Hlava dle historie u vw byla jiz menena. 2 vstriky na vagu hlasi horsi hodnoty. Nejaka rada?
Škoda Superb 3 combi 2,0 TDI L&K 2017, 140kw
VW Golf VI 1,2 TSI 2012, 63kw
VW Golf I cabrio 1,8i1991, 72kw

Odpovědět

Zpět na „Motor“