Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 31.12.2012 00:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2998

Bydliště:

HavířOff

dívám se že máš motor AZV takže 2,0 TDI 100 kW 16V , tady je teda fakt reálná šance na ruplou hlavu ...
jedině sundat , natlakovat a uvidíš jestli je KO nebo ne ...

_________________
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 01.01.2013 22:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

A co pak? kolik szojí asi svaření?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 09:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2998

Bydliště:

HavířOff

bud zavařit ,nebo zkusit koupit z novějšího modelu / 2007 a výš /, který tímto už netrpěl , ale byl na 16V ...
AZV pro Tourana 02/2003 -05/2010 , jinak i v GV , G+ , Jetta ...
netuším jestli pasují i hlavy z jiných 16V motorů pro tvůj kod motoru ...

_________________
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.06.2008

Příspěvky:

666

Bydliště:

WHITE CASTLE

Ahoj, AZV mám já. Už to mám za sebou. Svaření stojí v Rasoškách http://www.opravarenstvi.cz/ cca 10is bez DPH ale záleží v jakém místě to máš. Né všechno jde svařit.
Nebo jak píše Aleš, koupit jinou hlavu z new modelu ( všechny 16V stejný ). Mě stále holá 8tis zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=86038. Což ale je, vše přeházet atd.. Dále počítej cca 3tis sřouby + těsnění pod hlavu. Taky je dobrý, když to budeš dělat, nechat o kousek slíznout hlavu kuli rovině na dosedací ploše...

_________________
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem :velo: + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda

_________________
VOLVO GROUP TRUCKS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 17:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

Kde jsi ji měl prasklou. Ten Krejč´ík má ty hlavy skladem? Jaké jsou v motoru AZV vstřikovač? BOSCH nebo SIEMENS??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 17:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.06.2008

Příspěvky:

666

Bydliště:

WHITE CASTLE

No, kde jsem ji měl prasklou a zdali ubec jsem neřešil. Prostě si mi statila asi 3x během roku voda a tak jsem to udělal. Preventivně. Zdali jich má víc, nevim. Zkus mu napsat-zavolat a uvidíš. Jinak, tu původní hlavu mám doma schovanou...

_________________
EX: Audi A4 cabrio mit H&R sportfahrwerke + 19" bentley felgen, Černá ležící plechovka s obrovským límcem :velo: + Audi A4 Avant 2.5 TDi V6 S-Line, Fiat, Škoda

_________________
VOLVO GROUP TRUCKS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 20:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2998

Bydliště:

HavířOff

AZV/BKD by měly mít Bosche ...

_________________
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 02.01.2013 20:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

Alespon jediné pozitivum, i když nevím?? Jsou Bosche poruchové??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR, PROBLÉMY - CUKÁ
PříspěvekNapsal: 04.01.2013 15:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2011

Příspěvky:

3

Zdravím, nedávno jsem řešil problém s cukáním motoru při otáčkách cca 2500-3200/min.
----------Touran 2.0 TDI 103kW r.v.2005----------
Konzultace s vw mechanikem v Praze vzešlo toto:
-Výměna elektrické lišty u hlavy válců
-Výměna těsnění u vstřikovačů ( tyhle 2 věci mi pomohli vyřešit můj probém - oprava cca 7000kč včetně práce)
další možnosti:
-Výměna pulzní pumpy u hlavy válců - dodává naftu vstřikovačům
-Výměna samotných vstřikovačů ( velice nákladné )
Snad někomu pomůžu :) omlouvám se pokud jsem něco vysvětlil nepřesně, termíny znám pouze jako lajk.

_________________
VW Touran TDi 2.0 103kW HighLine


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 04.01.2013 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

Zeptám se jako upný laik, je normální, že při nastartovaném motoru AZV na volnoběžné otáčky, když otevřu dolívací víčko na olej, tak mi z něj po kapkách vystříkává olej?? Nebo to má souvislost s tou ztrátou vody patrně z prasklé hlavy??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Praskání hlavy motorů BKD a AZV 2003-2006
PříspěvekNapsal: 18.03.2013 18:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

Zajímá mě kolik z Vás již řešilo prasklou hlavu u těchto motorů, píše se tady že to praská, ale jaká je procentuální úpěšnost, že nepraskne. Mě se to chová tak, že po jízdě cca 50 km, pokud odtaluji nadobku, tak se voda vrátí do původní hladiny, a tak to drží, když to neudělám schází ráno v nádobce cca 0,5 cm kapaliny a poku to neodtlakuji tyden cca 300 - 500 km tak jsem pod minimální hladinou vody v nádobce a řve to na mě dolít kapalinu. Jedná se o motor AZV r.v.2004 najeto cca 170 tis. Tomu nerozumím, poradí někdo co s tím muže být??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Praskání hlavy motorů BKD a AZV 2003-2006
PříspěvekNapsal: 29.06.2013 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.06.2012

Příspěvky:

30

tomas28.1 píše:
Zajímá mě kolik z Vás již řešilo prasklou hlavu u těchto motorů, píše se tady že to praská, ale jaká je procentuální úpěšnost, že nepraskne. Mě se to chová tak, že po jízdě cca 50 km, pokud odtaluji nadobku, tak se voda vrátí do původní hladiny, a tak to drží, když to neudělám schází ráno v nádobce cca 0,5 cm kapaliny a poku to neodtlakuji tyden cca 300 - 500 km tak jsem pod minimální hladinou vody v nádobce a řve to na mě dolít kapalinu. Jedná se o motor AZV r.v.2004 najeto cca 170 tis. Tomu nerozumím, poradí někdo co s tím muže být??

Vyřešeno, oprava stála 170,-kč a voda se neztrácí :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 23.07.2013 23:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.07.2013

Příspěvky:

1

Kde byl tedy problém a čím to bylo poléčeno? Také mi vzniká v chladícím systému podtlak a ztrácí se kapalina...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Olej ve vodě Touran 2.0 BKD
PříspěvekNapsal: 15.09.2013 17:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.04.2013

Příspěvky:

2

Ahoj, při dnešní výměně žárovky a všeobecné kontrole, jsem si všimnul u expanzní nádobky olejového ,,filmu,, po stěnách nádobky. Olej je v motoru černý a zdá se ho být správné množství. (cca 5 tis.km. po výměně). Voda také neubyla, je na horní rysce. Když jsem strčil prst do nádobky nahmatal jsem olejové kapky. Víčko na motoru je suché.

Co se mi začíná dít v motoru? Je to obávaná hlava? popř těsnění?. Na jízdě, startování, spotřebě se nic nezměnilo.
Děkuji za rady a zkušenosti.

Motor 2.0 BKD 103 KW 16V.
Auto Touran r.v. 2007 stav. tacho 217000 - koupen na 210000km :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Problém s chladící kapalinou
PříspěvekNapsal: 16.09.2013 16:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2013

Příspěvky:

4

Zdravím vás,
před 10 dny jsem si pořídil vw touran 2,0tdi z roku 2005. Mám problém s chladící kapalinou. Hladinu mám normálně na maximální hodnotě, po zhruba 30 km se za jízdy rozsvítí na displeji STOP, zkontrolujte chladící kapalinu. Tak zastavím a v nádobce nic není nebo je tam jenom minimum. Povolím víčko nádržky a ono v tom zasyčí a zabublá a vody je obět na max. Teplota se drží neustále na 90°C. Čím to může být? Díky za radu. Petr


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group