Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 19.01.2016 11:27 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

20.10.2014

Příspěvky:

2

Mate nekdo zkusenost s hlavou z druhovyroby? V dlouhodobejsim horizontu? Je to bezpecna volba? Diky.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 13.02.2016 17:42 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

30.12.2015

Příspěvky:

2

ahoj mam podobný problém, 2,0 tdi 105kw při jízdě po dalnici Praha- Ustí předjíždím kamion asi 120 najednou zamnou manik co to valil asi 160 tak mu chci rychle uhnout a přidám plyn noha na podlaze a co se nestalo auto moc nezrychlovalo a navíc začalo něco skřípat v prostoru motoru. doufam ze neni nic s turbem, snad jsem chtěl jen po aute vic nez jsou jeho moznosti. Ale prece jenom kdy nekdo věděl co by to mohlo být byl bych rad za kazdou radu. diky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 14.03.2017 09:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.10.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Plzeň

Ahoj,
zkousel jsem najit stejny problem jak mam ja, ale nenasel. Mozna jsem i hledal blbe :-) Ztraci se mi chladici kapalina, ale ve vetsim mnozstvi pres leto. Pres zimu to je v pohode. Vodni pumpa je nova. Pod autem zadny flek. Nikde zadny viditelny unik. Chtel bych zkusit vymenu tesneni, ale mechanik si neni jisty ze to pomuze... Poradite? Diky

_________________
VW Touran BLACK 2.0 TDi 100 kW VW GOLF IV BLACK 1.9 TDi Variant 66 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 18.04.2017 09:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.07.2013

Příspěvky:

545

Bydliště:

Brno

ahoj, mel bych prosbu o tip, co muze byt za problem, kdyz: 1,9 TDi, 77kW, neupravovany, 2. valec dava "korekci" az "-1,2mg" hlavne za studena, ale obcas po delsi jizde napriklad po dalnici i za tepla, jinak bezne kolem "-0,4" - "-0,8" mg... ostatni obcasne max do "0,4" +-... kdyz se auto postavi motorem do kopce, tak se obcas stane, ze nejde nastartovat (nastartuje OK, ale pak zhasne a pak jen toci, ale nechytne)... po dlouhem toceni pak nakonec nastartuje... muze byt problem v cerpadlu, vstricich, obojim, elektrice? diky

edit: vymackany ulozeni vstriku, delana komplet repase hlavy, novy vstriky

_________________
1T2, 1,9TDi, 77kW, BLS, 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group