Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 30.06.2009 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2009

Příspěvky:

1749

Bydliště:

PRAHA neni jenom most a hrad, PRAHA je matka měst a nálad

kebliam píše:
Mám Touran 1,9Tdi r.v.2005 najeto 135.000km.Koupeno v Německu před dvěma lety.Za tuto dobu měněna spojka,před třemi týdny v Rakousku měněna vačka a dva ventily,vodní pumpa a nahlášena nefunkční klima,toto vše VW servis!!Původní závadu jsem hlásil,jako tech.nula-netáhne turbo!!Po třech dnech mi místní odborníci auto s tím,že je v naprostém pořádku za 1.489euro vrátili s tím,že na najítí závady na klimě je třeba více času,potřeboval jsem se vrátit do ČR a že počítač neukazuje žádnou závadu,na upozornění,že někdy při teplejším motoru špatně startuje mi bylo řečeno,že opravou je i toto vyřešeno!Při zpáteční cestě několikrát se opakující STOP překontrolujte chladící systém!!Dolil jsem dest.vodu,po 40km znovu!Takže momentálně stojí auto v servisu v Jihlavě kde mi měnili kompresor v klimě,natlakovali-vše v pořádku a vynesena další diagnoza-těsnění pod hlavou,přebrousit.Takže další týden bez auta o dalších nákladech nemluvě!!Toto je moje 46té auto,z toho asi šest VW a z výše uvedených problémů snad právem,značně skeptický přístup ke značce VW TOURAN!!!!

tak to se ti ani nedivim že si lehce skeptickej ale to bude asi tim že to auto už mělo něco nalítáno a buh vi kdo a jak se v tom hrabal když si ho ještě neměl......

_________________
Jednou jsem čuměl na jednu ve vlaku a pak jsem se jí zeptal, proč mlčí. Řekla, že mlčí, protože chce.

Chápete to? Ona chce a mlčí? :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 09.07.2009 07:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

19

Tak jsem se dozvěděl ve VW (žere chladící kapalinu):
Prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou.
Motor 2.0 TDI - 100kW,najeto 160 tis.
Myslím,že ty VW jsou stejný střepy jako ostatní, lepší už to asi nebude.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 14.07.2009 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

613

Bydliště:

sever Čech

nevim, co čekáš, ale u většiny aut ve 150-180tis. rupne těsnění pod hlavou. :D

_________________
Obrázek
dObRi dEN!

_________________
Originální alu kola VW, Škoda, Audi, Seat a další na www.ALUSADY.cz


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 14.07.2009 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2009

Příspěvky:

1749

Bydliště:

PRAHA neni jenom most a hrad, PRAHA je matka měst a nálad

Repetálek píše:
Tak jsem se dozvěděl ve VW (žere chladící kapalinu):
Prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou.
Motor 2.0 TDI - 100kW,najeto 160 tis.
Myslím,že ty VW jsou stejný střepy jako ostatní, lepší už to asi nebude.


jo ty první motory prý nestaly za moc a stávalo se to........

_________________
Jednou jsem čuměl na jednu ve vlaku a pak jsem se jí zeptal, proč mlčí. Řekla, že mlčí, protože chce.

Chápete to? Ona chce a mlčí? :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, PROBLÉMY - Žere chl.kapalinu, ztrácí výkon, cuká
PříspěvekNapsal: 27.07.2009 04:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.03.2009

Příspěvky:

19

Rudi píše:
nevim, co čekáš, ale u většiny aut ve 150-180tis. rupne těsnění pod hlavou. :D

Mám ještě T4 2,5 TDi 75kW najeto 320 Tis.km a žádný těsnění jsem neměnil. :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 30.08.2009 19:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.10.2008

Příspěvky:

93

Bydliště:

Mělník

Zdar Touraňáci,včera jsej zaparkoval Tourana po 1200km v kuse.Dnes jsem do něj skočila a maxidot na mě řve ,,Stop není chladící kapalina'' ,zkontrolujte nádrž na chladicí kapainu,voda byla na minimu.Pod autem žádná kaluž není,kapalinu jsem dolil a jezdim bez problemu dál.Je to normální,že se odpařuje?Najel jsem s ním zatím 20000 km bez potíží.V současné době má najeto 103500 km.Po odšroubování víka oleje také žádné známky po vodě,výfuk také nekouří.Díky za odpovědi.

_________________
VW Touran 2,0 TDi, 103 kw.DSG


Naposledy upravil janhelebrant dne 30.08.2009 23:11, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta vody.
PříspěvekNapsal: 30.08.2009 20:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

985

Bydliště:

Žilina

Chladiaca kvapalina by nemala len tak ubudat. Prve by som pod to vliezol, zdemontoval spodny kryt motora a dobre poprezeral na netesnosti - cervena G12 zvykne zanechavat ruzove stopy.

Kvapalina sa dokaze pomaly stracat tak, ze kaluzu to neurobi - posteka kade-tade a stihne sa odparovat.

A este - ochutnal by som prstom vodu z vyfuku - ak bude sladka...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta vody.
PříspěvekNapsal: 30.08.2009 23:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.10.2008

Příspěvky:

93

Bydliště:

Mělník

když bude sladká tak co?

_________________
VW Touran 2,0 TDi, 103 kw.DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 31.08.2009 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

985

Bydliště:

Žilina

Tak je v nej chladiaca kvapalina - tesnenie pod hlavou - ale to nepredpokladam, nechcem strasit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 01.09.2009 15:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.10.2008

Příspěvky:

2659

Bydliště:

Praga

S timhle se potykam taky. Uz asi 10tisic km. Nikde zadny naznak vetsiho uniku, v oleji nic, ale ztraci se a pri jizde ve vyssich otackach - 160kmh na dalnici, zacne stoupat teplota. Prst na vyfuku jsem nezkousel, protoze stejnak sazim na tesneni pod hlavou. Bohuzel.
Musi ven cela hlava, navarit, nove tesneni, s tim samozrejme nove rozvody, pokud je nemas vylozene zanovni.

_________________
VW Sharan II AUY-ex; BMW X5 E53-ex; VW Multivan T5; Sachs SpeedJet 50; Yamaha YFZ450 ; www.datova-likvidace.cz


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 14.09.2009 14:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.07.2008

Příspěvky:

305

Bydliště:

Agip - Ústí nad Labem a Praha a teď ještě Dresden :-)

Tohle jsem řešil po koupi Tourana,pořád se ztrácela voda,ale pod autem ani kapka. Nakonec jsem zahodil Webasto,ztrácení se zmírnilo,ale pořád to tam mírně bylo. Nakonec došlo na hlavu a teď mám klid...teď mám teda nakonec komplet novej motor tak doufám,že mě to opět nepotká... :( :( bylo to nepříjemný,nedalo se s tím vůbec nikam jet dál,člověk pořád někde stál a dolejval vodu jak u blbejch na dvorku. :mrgreen:

_________________
,, VW je můj život ,,
kontakt +420 777 800 000

Výroba reklamy na zakázku.

_________________
VW Golf VI GTI, Škoda Superb combi, Škoda Fabia RS, Aprilia :o)), winter wagen Caddy


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 14.09.2009 18:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2008

Příspěvky:

226

Bydliště:

I´m from exit

Ake mnozstvo si tam dolieval a motor preco menili ?

_________________
TOURAN TDI
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztráta chladící kapaliny.
PříspěvekNapsal: 17.09.2009 22:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.09.2009

Příspěvky:

1

mela jsem stejný prodlém U motoru jsou dve čidla podívej se jesti tam není pod nimi na motoru mapa tak vyměněň čidlo a podívej se na vývody u chladící nádržky byvají nalomené jde to špatně poznat. Chlap si lépe poradí. zdar

_________________
Volkswagen Pasat


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: problem s 2.00 l tdi
PříspěvekNapsal: 23.10.2009 23:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.10.2009

Příspěvky:

36

ahojte dufam ze mi niekto poradi mam tourana 2.00 l tdi rok vyroby 2004 model 2005 a mam takyto problem jazdi ok ale pri 2000-2500 otackach zacne cukat ako keby nedochadzala nafta bol som na diagnostike ale vsetko je v poriadku a to mi robi pri tych otackach je jedno ci mam pätku a ci sestku zaradenu pomozte ak viete caute


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: problem s 2.00 l tdi
PříspěvekNapsal: 24.10.2009 14:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.10.2009

Příspěvky:

22

Bydliště:

Moravskoslezský kraj

Co jsem četl tady na forku, může to být víc věcí - nejsem odborník, ale 2.0l měly problém s hlavou popřípadě s blokem motoru. Neztrácí se ti voda z chladiče?

_________________
Kůň je nebezpečný zezadu, vůl zepředu a blbec ze všech stran :D

_________________
MB V-Class, 2.8 V6, automat, full výbava v kůži :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group