MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.09.2011 15:12
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Čau, měl jsem stejný problém ale na GV, zvyšování otaček a spínání ventilátoru. Mě to dělala zatuhlá volnoběžka na altíku, po výměně volnoběžky vše ok. Třeba to někomu pomůže.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 07.01.2010 10:00
- Bydliště: Sezemice, okr. Pardubice
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Dělalo mi to u Tourana, 1,9 tdi. Měnil jsem čidla teploty a stále stejné. Otáčky do 1 min. od studeného startu vzrostly a sepnula sahara. Někdy se to stávalo i několikrát denně. Dočetl jsem se, že by to mohla dělat baterka. Dal jsem jinou a bylo to v pohodě. Starou baterku jsem tam měl 2 roky a startovala bez problémů. Nevím, co se na ní pokazilo, ale s jinou je to OK.
- mates-v
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20.02.2013 08:10
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Ahoj.
Už někdo vyřešil tento problém? Mám motor 2.0 TDI, AZV, a už asi měsíc se mi stále zvyšují volnoběžné otáčky a při tom spínají oba ventilátory. Dělá to vždy po chvíli když běží motor na volnoběh.
Už někdo vyřešil tento problém? Mám motor 2.0 TDI, AZV, a už asi měsíc se mi stále zvyšují volnoběžné otáčky a při tom spínají oba ventilátory. Dělá to vždy po chvíli když běží motor na volnoběh.
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 22.12.2013 10:52
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Zdar,
taky jsem to vypozoroval, ale v mém případě se jedná o regeneraci DPF. Zvednou se otáčky z volnoběhu na cca 1000 - 1100 a spustí se po chvíli sahary. Nastává to po cca 350 najetých km. Takže to přikládám ke správné činnosti DPF.
taky jsem to vypozoroval, ale v mém případě se jedná o regeneraci DPF. Zvednou se otáčky z volnoběhu na cca 1000 - 1100 a spustí se po chvíli sahary. Nastává to po cca 350 najetých km. Takže to přikládám ke správné činnosti DPF.
_____________________________________________________
VW Touran 1.6 TDI CR, 77kW - Už není.
VW Touran 1.6 TDI CR, 77kW - Už není.
- mates-v
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20.02.2013 08:10
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Mě to ale dělá v podstatě pořád, jak po startu, tak i když zastavím a nechám běžet na volnoběh, tak do cca. 30 sekund se otáčky zvýší a na na chvíli se spustí obě sahary.
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 22.12.2013 10:52
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Zdar Mates, ještě mne napadá, jak je na tom autobaterie ? Její zdravotní stav. (Předpokládám, že zvyšování otáček probíhá i s vyřazenou klimou).
_____________________________________________________
VW Touran 1.6 TDI CR, 77kW - Už není.
VW Touran 1.6 TDI CR, 77kW - Už není.
- mates-v
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20.02.2013 08:10
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Autobaterie je stará rok a čtvrt, dával jsem jí novou v březnu 2014. Startuje v pohodě, ale i tak jsem jí včera dal na přezkoumání do reklamace. Tak uvidím jak to dopadne. Blbě ale na mě koukali, když jsem jim řekl, že by autobaterie měla dělat uvedenou závadu.
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS
- peta.smich
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2012 23:13
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Mohu potvrdit že můj problém zvyšování otáček /1050/a spouštění větráku byl také v nefunkční volnoběžce na alternátoru jak píše i Milousek,který to měl na GV.
Už to mám po výměně asi dva měsíce a stále dobrý.Po 4 letech stálého zvyšování otáček docela uspěch
Už to mám po výměně asi dva měsíce a stále dobrý.Po 4 letech stálého zvyšování otáček docela uspěch
VW TOURAN 2.0 TDI Highline
- mates-v
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20.02.2013 08:10
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Jak poznám, že je v alternátoru volnoběžka nefunkční?peta.smich píše:Mohu potvrdit že můj problém zvyšování otáček /1050/a spouštění větráku byl také v nefunkční volnoběžce na alternátoru jak píše i Milousek,který to měl na GV.
Už to mám po výměně asi dva měsíce a stále dobrý.Po 4 letech stálého zvyšování otáček docela uspěch
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS
- alesino
- Moderátor
- Příspěvky: 2998
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: HavířOff
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
sudnej řemen a zkus s ní zatočit ve směru otáček a pak zkus protipohyb ... měla by fungovat podobně jako na kole " cvrček "
VW Touran 1,9 TDI DSG 105 kW / 350 Nm chip by TDIfun
- mates-v
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20.02.2013 08:10
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Díky za radu, vyzkouším to
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS
- peta.smich
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05.04.2012 23:13
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Přesně jak říká Alesino.Já si ale musel opatrně zablokovat alternátor šroubovákem,protože ta volnoběžka jde docela ztuha i když je funkční.
Každý kdo měl zatuhlou tuhle řemenici tak mu strašně vibrovala ta šponovací kladka na Altík.Mě se šponovací kladka ani nehla a stejně jsem měl volnoběžku KO.
Každý kdo měl zatuhlou tuhle řemenici tak mu strašně vibrovala ta šponovací kladka na Altík.Mě se šponovací kladka ani nehla a stejně jsem měl volnoběžku KO.
VW TOURAN 2.0 TDI Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 205
- Registrován: 15.02.2010 01:51
Re: MOTOR, PROBLÉMY - zvyšování otáček a spínání větráků
Pánové, podívejte se pod baterkou na tři uzemňovací body na nosníku. Vedou k nim hnědý dráty s očkama a jsou zašroubovány na pecky matkou s čepičkou (podložky a pérovky tam nepatří). Ještě je jeden nad baterkou to je hlavní mínus pol z baterky na kostru, tam nebývá problém. Takže ty na tom nosníku odšroubujte a nejspíš uvidíte to co já...bordel, kentus, rez a oxidace. Pořádně očistěte šrouby co čumí z nosníku - dosedací plochy, všechny očka a matky...smirkem, nastříkat nějakým konzervantem...konkor, wd a pod a ušetříte si spoustu probémů a pátrání a drahých pokusů o výměnu čehokoliv, co si myslí v servisu že by to tak asi mohlo být. Mimochodem to co píšou z fabriky, že zvyšování otáček je normální stav, je blbost, mam 2005 a 10let to nedělalo (nemam PDF) a ted mne to již tři roky trápilo, už mam tímto vyřešeno a normální to fakt není.
Odstraníte tím : Zvyšování otáček volnoběhu, zvýšenou spotřebu, cukání na volnoběh, blikání osvětlení v interiéru, nesmyslné spínání větráků a určitě spoustu dalších neduhů --- špatný země jsou prostě svině.
Ušetříte spoustu nervů a peněz...hodně štěstí a hurá do práce .
Odstraníte tím : Zvyšování otáček volnoběhu, zvýšenou spotřebu, cukání na volnoběh, blikání osvětlení v interiéru, nesmyslné spínání větráků a určitě spoustu dalších neduhů --- špatný země jsou prostě svině.
Ušetříte spoustu nervů a peněz...hodně štěstí a hurá do práce .