MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Moderátoři: Chozin, alesino

vlad.licko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 13.12.2013 11:02

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od vlad.licko »

alesino: mam klimu. Bezi mi oba dva
Ta ridici jednotka je v tom velkym? U klokocky mi rikali ze mam vadnou tu jednotku.
Ten s koncovkou CM jsem videl jen tady:
http://www.amd-autodily.cz/elektricka-v ... ara-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

VWagenista - dik za tip. Povzbudivy co se tyce samovymeny. Vypada to ze bych to mohl zvladnout taky. Zkusim tedy nejake vrakoviste.
Jinak pro zajimavost, jak jsem psal, u klokocky si rekli za praci 5tis, tedy za 4 hodiny

Uživatelský avatar
mates-v
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 20.02.2013 08:10
Bydliště: Praha

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od mates-v »

Jo jo, řídící jednotka je v tom velkým ventilátoru. No a pokud jsi z Prahy, můžu Ti kdyžtak s výměnou pomoci. Nechápu za co si chtějí v servisu říci 5.000,- Kč......
VW Touran 2.0 TDI, 100 KW, 2004, Highline, EGR Off / BMW F800 GS

vlad.licko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 13.12.2013 11:02

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od vlad.licko »

dik moc, az budu mit vrtuli ozvu se pm

Netopa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 22.11.2014 17:20

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od Netopa »

Zdravím všechny, mám také problém u Tourana 1,6 75 kW s LPG s ventilátorem, který mi sepne několik sekund po nastartování studeného motoru a běží ve vysokých otáčkách.Po ohřátí motoru a vypnutí zapalování a opětovném startu už nesepne až zase do úplného vychladnutí.Diagnostika hlásila vadné čidlo, ale i po výměně se závada opakuje.Nemáte někdo schéma zapojení elektriky na zmíněné vozidlo.Dík Pavel

rabin1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 16.02.2015 10:51

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od rabin1 »

Čau, já měl taky ten problém a konečně vyřešeno. Lapálie jak cip, po několika diagnostikách, kdy mi bylo měněno snad každé čidlo teploty atd, dále zkoušky klimatizace a okruhu topení a přeměřování, byla závada identifikována, konečně a to, kdy po startu jsem měl otáčky cca 850 a do minuty cca 1150 otáček + se sepl ventilátor. Elektrikář zjistil, že mám zbytečně dobrou baterii na Tourana a to Vartu Silver 74 Ah-750A, vyměnil ji za standartní a to za Starline 74 Ah-680A, kdy u Varty alternátor dobijel 13,8 A a u Starline 14,2 A. Po obyčejné výměně baterie se otáčky neustále drží kolem 850 a bez sepnutého ventilátoru, hluku atd. Podotýkám, že obě baterie jsou nové a v pořádku, elektrikář to vysvětlil citlivosti elektroniky vozu. Takže pokut to někomu pomůže, bude to fajn, závěrem zkuste vyměnit baterii a uvidíte, u kámoše to bylo také baterii, tak dejte vědět jak jste pochodili.

pavelGalaxy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 14.06.2015 19:49

Schema Pojistek

Příspěvek od pavelGalaxy »

Zdravim mame problen s jednim touranem nevim na jake tema se obratit tak pisu na schema pojistek chci se zeptat setkali jste se z problemem ze se ventilator klimatizace sam spusti pri vypnutem motoru a vytazenem klicku ze zapaloanim jo klima nam vubec nechodi my si myslime ze by to bylo spatnem osazeni pojistek u motoru prosim o radu dekuji

kofi.touran
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 03.11.2014 21:12

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od kofi.touran »

Zdravím,
nechci zakládat nové vlákno, tak používám to původní, které už trochu zapadlo. Jako mnoho jiných mám problém s (malým) ventilátorem, který se občas točí i několik hodin po vypnutí motoru. Zatím se vždy sám vypnul a baterku to nevybilo, ale je to o nervy... hlavně třeba na dovolené. Napadla mě jako dřívějšího majitele Š120 taková věc... U Š120 býval opačný problém, tj. ventilátor vůbec nespínal, což se dalo vyřešit domontováním spínače. Nešlo by to zde udělat na podobném principu, tj. domontovat nějaký vypínač (místo odpojování baterky), který by prostě a jednoduše ventilátor deaktivoval, přičemž ráno bych si jej znovu před jízdou zapnul? Co si o tom myslíte? Budu rád za vaše názory...

tomkula
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 10.06.2014 05:29

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od tomkula »

Nevíte někdo kde se nachází relátko které spíná malý ventilátor??

kat38
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 205
Registrován: 15.02.2010 01:51

Re: MOTOR, VENTILÁTOR - Problémy, pořád běží

Příspěvek od kat38 »

Pánové, podívejte se pod baterkou na tři uzemňovací body na nosníku. Vedou k nim hnědý dráty s očkama a jsou zašroubovány na pecky matkou s čepičkou (podložky a pérovky tam nepatří). Ještě je jeden nad baterkou to je hlavní mínus pol z baterky na kostru, tam nebývá problém. Takže ty na tom nosníku odšroubujte a nejspíš uvidíte to co já...bordel, kentus, rez a oxidace. Pořádně očistěte šrouby co čumí z nosníku - dosedací plochy, všechny očka a matky...smirkem, nastříkat nějakým konzervantem...konkor, wd a pod a ušetříte si spoustu probémů a pátrání a drahých pokusů o výměnu čehokoliv, co si myslí v servisu že by to tak asi mohlo být. Mimochodem to co píšou z fabriky, že zvyšování otáček je normální stav, je blbost, mam 2005 a 10let to nedělalo (nemam PDF) a ted mne to již tři roky trápilo, už mam tímto vyřešeno a normální to fakt není.
Odstraníte tím : Zvyšování otáček volnoběhu, zvýšenou spotřebu, cukání na volnoběh, blikání osvětlení v interiéru, nesmyslné spínání větráků a určitě spoustu dalších neduhů --- špatný země jsou prostě svině.
Ušetříte spoustu nervů a peněz...hodně štěstí a hurá do práce :).

Určitě to nevyřeší problém pokud je někde opravdu jiná závada, ale tímhle bych začal....

Odpovědět

Zpět na „Motor“