http://www.chip.cz/testy/archiv-testu/2 ... p3-do-autapratonda1 píše:Zase jsem chytřejší, díky.
JAK JSME TESTOVALI
Hlavním kritériem, které jsme u FMT hodnotili, byla pochopitelně kvalita zvuku. K dispozici jsme měli čtyři zcela odlišné vozy (a to jak z hlediska rozměrů, tak umístění antény): Ford Galaxy (MPV, anténa integrována v zadním okně); Hyundai Sonata (limuzína, automaticky vysouvaná anténa až na konci karoserie); Peugeot 406 (sedan, anténa na střeše); Volkswagen Touran (miniMPV, anténa v horní části čelního skla). Dalo by se říci, že především umístění antény hrálo v kvalitě zvuku hlavní roli. Ve Fordu Galaxy vydávala většina FMT jen zoufalý šum, ta nejlepší zařízení se zmohla na úroveň chrčícího rádia z dvacátých let minulého století. S výjimkou TakeMS, které hrálo skvěle i zde. Ještě hůře se zařízení chovala ve voze Hyundai Sonata, u kterého je anténa zcela mimo karoserii a signál musí urazit vzdálenost téměř tři metry. Naopak ve VW Touran předvedly všechny FMT dokonalou reprodukci - hlavním důvodem je zde vzdálenost od antény, která nepřesahuje jeden metr. Při použití zásuvky zapalovače u prostřední řady sedadel se totiž kvalita skokově zhoršila. Pokud jste tedy vlastníkem podobných vozů, nemusíte si lámat hlavu s výběrem. U velkých MPV s anténou vzadu je FM transmiter nepoužitelný, naopak v případě řešení použitého ve VW Touran můžete zvolit jakýkoliv výrobek. Při hodnocení kvalit reprodukce jsme tedy brali v úvahu pouze výkony, které transmitery předvedly ve voze Peugeot. Také je však nutné dodat, že kvalita reprodukce závisí i na kvalitě autorádia a antény a na stabilitě elektroinstalace.