REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Zdravim, prosim radu, nikde jsem to tady nenašel . . .
Original konektor FAKR s CAN BUS - potrebuji can bus zapojit do ISO konektoru . . . která pozice "originál" je can bus?
Nemá někdo schéma? Prosím . . .
Original konektor FAKR s CAN BUS - potrebuji can bus zapojit do ISO konektoru . . . která pozice "originál" je can bus?
Nemá někdo schéma? Prosím . . .
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
k jakymu radiu a autu je to potrebas? i MFD uz melo myslim QuadLock, ne? pokud se jedna o redukci na cinsky autoradia, je nutny hledat primo na radiu (ci v manualu) popisek, jak je to zapojeny v tom konkretnim radiu...
QL napriklad tu: http://i252.photobucket.com/albums/hh5/ ... pinout.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
QL napriklad tu: http://i252.photobucket.com/albums/hh5/ ... pinout.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Ahoj, dík za odpověď, hrabu se v tom už 2 týdny, dohledal jsem schéma origo MDF2 (ten podporuje can) dokonce na něm bylo nalepený schéma zapojení - takže co kterej drát na origo FAKR kostce už vím.
Jo čína - ´taman mi neposlal schéma a i když jsem mu už 20x psal, že potřebuji schéma radia co mi poslal...
Radio jako takové funguje, tuner dobrý, možná lepší než origo, co se týče zvuku nepoznal jsem rozdíl... - ale po čase se vypne a lze ho zapnout pouze rozpojenim, nebo připojit červenej dráatek přes spínač k trvalemu napětí, pak ale zase běží immer - v tomto druhém případě nefunguje CAN- BUS - což mně pěkně sere, protože nejdou kamery a ani ty ostatni kravinky . . . (na origo obrázku je červený drát nezapojen.
Taky jsem dostal jenom redukci FAKR - ISO, kterou jsem musel předělat, aby to alespoň jelo. Neposlal mi žádný příslušenství co se týká CAN BUS. Chápu to správně, že pokud je origo vyveden CANBUS do FAKR kostky pro mdf2, tak prostě musí jít i na jiném radiu bez dalšího "bastleni"??? Čtu fora, ale nikde jsem přesně nenašel . . .
VW Touran
Jo čína - ´taman mi neposlal schéma a i když jsem mu už 20x psal, že potřebuji schéma radia co mi poslal...
Radio jako takové funguje, tuner dobrý, možná lepší než origo, co se týče zvuku nepoznal jsem rozdíl... - ale po čase se vypne a lze ho zapnout pouze rozpojenim, nebo připojit červenej dráatek přes spínač k trvalemu napětí, pak ale zase běží immer - v tomto druhém případě nefunguje CAN- BUS - což mně pěkně sere, protože nejdou kamery a ani ty ostatni kravinky . . . (na origo obrázku je červený drát nezapojen.
Taky jsem dostal jenom redukci FAKR - ISO, kterou jsem musel předělat, aby to alespoň jelo. Neposlal mi žádný příslušenství co se týká CAN BUS. Chápu to správně, že pokud je origo vyveden CANBUS do FAKR kostky pro mdf2, tak prostě musí jít i na jiném radiu bez dalšího "bastleni"??? Čtu fora, ale nikde jsem přesně nenašel . . .
VW Touran
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
CAN by se mel pripojovat do CAN Low, ale nechal bych si to jeste potvrdit nekym zkusenejsim auto je jaky? muze byt problem, ze u novejsich radii a starsich aut (na touranovi to bylo nekdy do r. 2008) nebude spravne komunikovat s GateWay a bude vybijet baterku... nektery GW jednotky jdou prehrat pouze SW a pak uz nevybiji... zkuste poslat alspon nazev radia, ci odkaz na to radio na netu a napsat typ auta...
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
VW Touran, 1,9 tdi 74kw highline - r.v.2003
RAdio Mekede,
https://www.aliexpress.com/item/HD-9inc ... 4c4dIO2R2F" onclick="window.open(this.href);return false;
Rad si nechám poradit. . .
Mám CAN Low i CAN High, ale tvoji radu vyzkousím, horší už to nebude. . .
RAdio Mekede,
https://www.aliexpress.com/item/HD-9inc ... 4c4dIO2R2F" onclick="window.open(this.href);return false;
Rad si nechám poradit. . .
Mám CAN Low i CAN High, ale tvoji radu vyzkousím, horší už to nebude. . .
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Tak to nepomohlo
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Prý existují nějaký převodníky, nevím. Podle mne to nepozná že je zapnutý klíček. Vysvětlil by mi někdo jaký typ can bus mám? Pomůže převodník?
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
nejde o to, jaky typ tam je (sou tam oba ), ale po jednom nejak myslim komunikuji jednotky a po dalsim zase jiny prostredky (sbernice ma jiny napeti)... GW ma jaky cislo? na radiu by mela byt nalepka, kde bude zapojeni alespon rozsypanym cajem popsano
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Právě, že na něm není nic. Už jsem to hledal. a v krabici nebyl návod. .. do ISO konektoru jde dratek z original FAKRA konektoru z pozice CAN/L na pin 6 a CAN/H na pin 8mělo by to fungovat bez červeného (spínané napětí, ale z fakry jde z konektoru "SAFE") , dle prodejce ma být červený rozpojeny. kdyz to tak bylo, radio reagovalo na spínací skřínku, ale po chvíli se vypnulo a muselo se odpojit a znova zapojit. Takže jsem to zapojil jako obyč radio s tim že spínané napětí spínám tlačítkem, CAN BUS funguje jenom po prvním sepnuti spinaci skrinky, pak se zasekne a u ikony je celou dobu červený vykričník. musí se to odpojit od baterky a pak to zase funguje deset minut, takže na to kašlu přepínám tlačítkem ale CAN nenaběhne. . Podle mně je špatná redukce, pomohlo by mi kdyby mel nekdo radio MKD a fungovalo to.
Jsem telekomunikační technik ne automechanik, neznám přesnou funkci CANU ani rozdily mezi 1.6 a 2.0, neverim, že by nebyla zpětná kompatibilita. . .
Nikdy to neukazalo zataženou ručku, ale rychlost, kolik litru poh. hmot., ujete km, voda do ostr, rezerva paliva to fungovalo, než se to zaseklo.
Jsem telekomunikační technik ne automechanik, neznám přesnou funkci CANU ani rozdily mezi 1.6 a 2.0, neverim, že by nebyla zpětná kompatibilita. . .
Nikdy to neukazalo zataženou ručku, ale rychlost, kolik litru poh. hmot., ujete km, voda do ostr, rezerva paliva to fungovalo, než se to zaseklo.
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
prikladam navod, co sem dostal k RCN210... tam se zapojoval jak CAN/H, tak i CAN/L... jinak v navodu je to napojeny na CLIMATRONIC, ale CAN/HL by mel byt i v tom QUADLOCKU
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Dík, nemám se tady moc čeho chytit . . . Právě ze Redukci mam asi spatnou, bez pin outu radia s tim moc nenadelam. Přepinování není problém
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
POsílám nějaké foto
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Takhle origo nefungovala
(mam maxidot a radio MDF2 doted na displeji zobrazovalo, multifunkcni volant nemám)
(mam maxidot a radio MDF2 doted na displeji zobrazovalo, multifunkcni volant nemám)
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2875
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
co toto? : https://www.stualarm.cz/z2696-antenni-a ... -21155-iso" onclick="window.open(this.href);return false;
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 05.07.2016 09:46
Re: REDUKCE AUTO RADIA FAKR KONEKTOR do ISO
Tak pánové, dnes jsem to vzdal, zabalil do krabice a poslal zpět . . .
Zároveň jsem objednal jiné, všem kdo na to v budoucnu narazí, doporučuji si přečíst, doufám, že jsem se ponaučil.
https://forum.octaviaclub.cz/index.php? ... y/&page=11
Zároveň jsem objednal jiné, všem kdo na to v budoucnu narazí, doporučuji si přečíst, doufám, že jsem se ponaučil.
https://forum.octaviaclub.cz/index.php? ... y/&page=11