TDI Syncro - problém se zpátečkou
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
TDI Syncro - problém se zpátečkou
Mám golfa III tdi syncro 66kw rok 96 nejde mě synchro na spátečku co stím děkuji moc za pomoc
Sharan tdi afn 81kw
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro
nic s tim neuděláš ,couvat na zpátečku umí až 5tkovej golf,je to daný kontrukcí
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 26.02.2010 21:24
- Bydliště: Brno
Re: Syncro
Má to fungovat tak, že přes spinač spátečky se zablokují volnoběžky v zadní nápravě.
Pokud budeš mít zájem tak to popíšu detailněji.
Pokud budeš mít zájem tak to popíšu detailněji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 26.02.2010 21:24
- Bydliště: Brno
Re: Syncro
Ventil volnoběžky (je umístěný na rozvodovce zadní nápravy a vede k němu káblík) je ovládán přes spínač světel spátečky, který je umístěný na převodovce shora.
V plastovém krytu je spinač, který je aktivován plechovým výliskem s prolisem. Těžko se mi to popisuje, jednoduší je to demontovat (já tam mám dva šrouby na 9ku klíč, nejlepší je nástrčák) a podívat se na to.
V létě mi po zařazení spátečky světla problikávaly, ale jak napadl sníh, tak to přestalo fungovat uplně (předpokládám, že je to způsobeno nízkou teplotou a teplotní dilatací materiálu nebo je to prostě vyběhané). V sobotu se snad už k tomu dostanu a zkusím lehce vyhnout ten plechový výlisek.
V plastovém krytu je spinač, který je aktivován plechovým výliskem s prolisem. Těžko se mi to popisuje, jednoduší je to demontovat (já tam mám dva šrouby na 9ku klíč, nejlepší je nástrčák) a podívat se na to.
V létě mi po zařazení spátečky světla problikávaly, ale jak napadl sníh, tak to přestalo fungovat uplně (předpokládám, že je to způsobeno nízkou teplotou a teplotní dilatací materiálu nebo je to prostě vyběhané). V sobotu se snad už k tomu dostanu a zkusím lehce vyhnout ten plechový výlisek.
- pavelmarek
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sokolov, Praha
- pitrsss
- Jezdec
- Příspěvky: 419
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: klášterec nad ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Syncro
nic ve zlým ,ale nadpis jeho problém docela vystihujepavelmarek píše:Co takhle pojmenovat to téma pořádně panáčku?!
- pavelmarek
- VWagenista
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Sokolov, Praha
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
Protože jsem to přejmenoval. Název topicu jen "syncro" jak byl vystihuje ale hodně věcí, pak to třeba bude někdo hledat a když mu vyjede 100x jen "syncro" a bude to muset všechno pročítat, tak už nikdy hledat nebude a já budu mít zase zbytečnou práci. A když už nic, tak jsou tu pravidla ALe v pohodě od toho tu jsem
RS6 C6, E60 530d daily
- magnetm
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
mám stejnej problém, ale způsobil jsem si ho sám. v zimě jsem to rval na zpátečku přez ručku a od tý doby nic. do předu máká to by mělo makat věčně. oprava je za draho.
levný řešení je stát čumákem do kopce a vyjedeš všechno.
levný řešení je stát čumákem do kopce a vyjedeš všechno.
VW GOLF IV Pacific
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 21.09.2010 08:56
- Bydliště: VW Stadt Marienbad
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
panove, nechtel jsem kvuli tomu zakladat nove vlakno a cist si jen stizosti moderatoru, tyka se to taky revolucni technologie spolecnosti Steyr - syncro. Prosimvas, byl by tak nekdo hodnej a popsal mi, jak to syncro vlastne funguje, jak jsou tam poskladany soucastky od prevodovky az do zadu, na co je treba si dat pozor, jak predejdu tomu, nez se to rozflaka uplne, kde sezenu olej do zadniho diferencialu, jakej to je, kolik stoji? Je to syncro stejny krom delky kardanu na dvojkovym a trojkovym golfu? Vim jen jedno, ze to neni sranda se o to starat, rozlitla se mi hardy spojka a i s praci me to vyslo na 5000. Chci v tom mit jasno a nemam naladu to po neprijemnym uraze hlavy hledat mezi nekolika tisici topicy, ve kterych je napsano syncro jen v nekterym podpisu, diky vsem za odpovedi. EDIT: tak sem dnes v podvecer, kdyz bylo manipulovano s mym vozem zjistil, ze syncro na zpatecku proste nefunguje, zacalo to pri vycouvavani mirneho kopecku prokluzovat vpredu a zadek trucoval. Takze sem bohuzel zavital do tohohle topicu.
bejvávalo syncro Variant, bude G3 GTI
- magnetm
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Děčín
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 21.09.2010 08:56
- Bydliště: VW Stadt Marienbad
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
jo, diky, dalsi odpovedi, treba, jakym zpusobem se ten zadek pripne nebo jakej je olej v tom diferaku, po kolika km se musi menit a dalsi mnou polozene otazky? Dik panove
bejvávalo syncro Variant, bude G3 GTI
- martinsyncro
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 29.10.2007 13:26
- Bydliště: Jezdovice
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
Olej SAE 75W90. Množství je 0,7 l. Před výměnou ale určitě ještě mrkni na gufera u poloos a kardanu. Pokud prolínají, vyměň je. Jedno stojí kolem 50 max 80 kč. Ten olej se v závislosti od výrobce pohybuje od 250 kč/litr.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 21.09.2010 08:56
- Bydliště: VW Stadt Marienbad
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
Jo, tak díky moc, kouknu na to. Mam příručku od dvojky golfa doma, tam je to řekl bych stejný ten systém...martinsyncro píše:Olej SAE 75W90. Množství je 0,7 l. Před výměnou ale určitě ještě mrkni na gufera u poloos a kardanu. Pokud prolínají, vyměň je. Jedno stojí kolem 50 max 80 kč. Ten olej se v závislosti od výrobce pohybuje od 250 kč/litr.
bejvávalo syncro Variant, bude G3 GTI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 08.12.2007 13:09
- Bydliště: okr. Nový Jičín
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
Ahoj, syncro funguje dozadu normálně přes uzávěrku volnoběžky. Taky jsem s tím měl problém, zkontroloval jsem podtlakové hadičky a elektriku a vše fungovalo. Zkusil jsem po volnoběžce jemně poklepat a někdy se to rozběhlo. Sundal jsem z diferencialu uzávěrku a uvnitř je kovová tyčinka (asi na elektromagnet), která byla trošku od oleje a špíny. Stačilo ji očistit a už mi to dva roky funguje bez problémů.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.11.2016 17:50
Re: TDI Syncro - problém se zpátečkou
Zdravím. Mám stejný problém u golfa mk 2 dá se s tím něco dělat?