rozdelani poloosy 2.0 16v abf
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 10.09.2010 15:09
- Bydliště: teplice
rozdelani poloosy 2.0 16v abf
ahoj potreboval bych poradit jak rozpulit vnejsi kloub poloosy na ridicove strane abych mohl nasadit manzetu
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
dej si jí za hřídel do svěráku,stáhni manžetu a sraz kloub dolů-za tu část která je nasazená na hřídeli,ať nezničíš kuličky
- Přílohy
-
- kloub.png (22.18 KiB) Zobrazeno 1677 x
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
Jde to velice dobře i na autě. Hlavně to nedělej podle obrázku to je špatně. Musíš klepnout po tom vnitřním kroužku a ne vnějším toho kloubu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 10.09.2010 15:09
- Bydliště: teplice
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
dekuji moc hned to zkusim,ale jeste sem se chtel zeptat zda nevite oznaceni matice poloosy pac je uplne kaput
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
Kup si ji z octávie1 to je stejné.
- myrek
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09.11.2007 02:55
- Bydliště: Dundalk (irl) Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
na obrazku je to spravne...voni ve vw nedelaj elsu jen tak pro srandu...
ale je na Tobe jestli das prednost mlatit do tvrzenyho litinovyho kose(unasece) valivejch kulicek loziska nebo do mekkyho tela homokinetickyho kloubu...
ja mam na to stahovak a posudte samy za co ze to "srazim" z osy?
ale je na Tobe jestli das prednost mlatit do tvrzenyho litinovyho kose(unasece) valivejch kulicek loziska nebo do mekkyho tela homokinetickyho kloubu...
ja mam na to stahovak a posudte samy za co ze to "srazim" z osy?
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
ale odporuje to logice,protože bys srážel kloub přes kuličky ložisek,což je nesmysl,takže já si dám jedno kladivo na tu část co je nasazená na tisícihranu a druhým kladivem do něj lupnumyrek píše:na obrazku je to spravne...voni ve vw nedelaj elsu jen tak pro srandu...
- myrek
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09.11.2007 02:55
- Bydliště: Dundalk (irl) Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
no,ja v tom problem nevidim,mam tam nejakou ztratu ucinnosti pusobeni kdyz du prez kulicky ale aspon se ta sila rozlozi...ze byvh tim neco kurvil bych nerek...rozhodne se me ale kdyz sem zacinal parkrat povedlo rozlousknout prave tu vnitrni klec kdyz sem srazel kladivem a to sem si rikal presne to sami co ty...jenomze ja se tim tak trochu zivim a delam to tak jednou tejdne a ryskovat ze vodjebu kloub pri vymene manzety fakt nehodlam
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
Na tom obrázku to správně není. Asi toho moc neděláš já dělám v servisu a nikdy v životě nikomu nepraskla vnitřníklec kloubu to se jich vyměnily stovky. tak se drž Elzy ale obrázek je špatně. Nikdo tady neříká at do toho mlátí kladivem. Pěkně přez mědenou tyčku. Mlátit do toho přes kuličky to je na hlavu a tak se to dělá asi jen u vás.
- myrek
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09.11.2007 02:55
- Bydliště: Dundalk (irl) Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
ja do niceho nemlatim,mam stahovak a timse to stahuje i tak prez kulicky...
kdyz mas ten kloub rovne zaroven s osou,vsechny koule sedej rovnomerne v kleci a chova se to jako celek
to bych musel bejt chobotnice abych si drzel poloosu v protitahu a aby me nevyjela u prevodovky,potom drzet kloub v rovine s osou,drzet medenou trubku a este kladivo.....
kdyz mas ten kloub rovne zaroven s osou,vsechny koule sedej rovnomerne v kleci a chova se to jako celek
to bych musel bejt chobotnice abych si drzel poloosu v protitahu a aby me nevyjela u prevodovky,potom drzet kloub v rovine s osou,drzet medenou trubku a este kladivo.....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 47
- Registrován: 10.09.2010 15:09
- Bydliště: teplice
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
tak jsem to rozpulil bez problemu diky moc za rady
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
Tak to se stává asi jen u vás že kuličkový kloub vyjede z převodovky. Co říkáš na topurko na jehož konci místo kovu je měd tím klepneš a jednou rukou držíš poloosu. Netuším na co je ti stahovák a ještě takový uplně pitomý. DO TOHO KLOUBU STAČÍ UPLNĚ LEHCE KLEPNOUT DO STŘEDU A ZESKOČÍ SÁM. Aby se rozsypal kloub vnitřní musel by jsi ho vyhnout alespon o 90stupnů aby vyskočila kulička což musíš vědět když se tím živíš . Ale každý tady vyměnil už nějaký kloub,nebo manžetu a myslím že všem stačili dvě ruce a trošku přemýšlení u práce že. Na kloub nepůsobí žádné axialní síly pokud nepočítám tvůj stahovák tedy!
- myrek
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09.11.2007 02:55
- Bydliště: Dundalk (irl) Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
rozsypal vnitrni klec po nespravnym jebnuti kladivem se stat muze-praskne nebo se odstipne nalitek(sedlo) pro kulicku...nemusis kroutit kloubem,leda ze bys ho chtel rozebrat jak jezka v kleci
uplne lehce klepnout a seskoci mozna tak ve 40% pripadu.....se stahovakem jenom dotahujes matici a ozve se "klik" a je...
ja proste nejsem zastance ruskyho sroubovaku..pred zakaznikem to nevypada esteticky.a palicku mam taky, co ma na jedny strane med a na druhy nylon,ale tvarove se na srazeni kloubu zrovna nehodi...
ja se nechci hadat,jenom pisu zkusenosti a rad si osvojim nove metody srazeni kladivem...kulovy cepy asi taky srazite kladivem... tady furt valis "u vas tohdle" "u vas tamhdleto"
a sorry za ot
uplne lehce klepnout a seskoci mozna tak ve 40% pripadu.....se stahovakem jenom dotahujes matici a ozve se "klik" a je...
ja proste nejsem zastance ruskyho sroubovaku..pred zakaznikem to nevypada esteticky.a palicku mam taky, co ma na jedny strane med a na druhy nylon,ale tvarove se na srazeni kloubu zrovna nehodi...
ja se nechci hadat,jenom pisu zkusenosti a rad si osvojim nove metody srazeni kladivem...kulovy cepy asi taky srazite kladivem... tady furt valis "u vas tohdle" "u vas tamhdleto"
a sorry za ot
-
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 05.12.2007 18:51
- Bydliště: Český Těšín
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
Ne ted je jiná doba, ted se používají stahováky na kulové čepy od té doby co mají auta jiné kola než dřevěné. Ale už jsem tady měl auto po Pražské opravě sice to byl opel což není auto byl to autorizovaný servis opel ted mi to vypadlo to jméno. Dělali rozvody a to co udělali to bylo strašné všechny kryty polámané, šroubky na co je dávat prostě vím že v praze prostě NE. Tím nemyslím tebe!!! jen říkám co jsem viděl a jak jsem na ně nadával. Ty jsi třeba odborník ale sám víš že to jde lehce dolů ten kloub. Ten stahovák Strašné a totálně padlé na hlavu. Viděl jsi někdy vnitřní kloub? to mi pověz jak do něho klepeš kladivem do klece když sundáváš vnější kloub?To fakt nevím no u vás máte asi jiné klouby a jiné auta Já bych řek že jsem ti řek novinku že vnitřní kloub jde rozebrat a že vyskočit opravdu nemůže protože nemá kam a netuším proč by měl někam skákat když do něj neklepu. Na většině aut která mají Gumové kola je na vnitřním kloubu manžeta tak nevím kde by jsi po něm klepal a hlavně proč
- myrek
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 09.11.2007 02:55
- Bydliště: Dundalk (irl) Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdelani poloosy 2.0 16v abf
ne vnitrni kloub u prevodovky,u kola,kdyz ho vyklonis a jebnes tak se rozskoci..uz me takhle pritahli g4 tdi a b5 tdi..vysypanej kulak,da se slozit zpatky a nebo ti muze prasknout jak sem psal vnitrni klec ktera je vevnitr v tom vnejsim kulaku(u kola) proste to neslo lehce,tak sem na to vzal poradny kladivo,jeb,a kulak kaput
vnitrni kloub u skrine, zalezi znacka od znacky,ale vysunout se muze,bud osa z kloubu kde to pak podrzi manzeta,nebo kloub z prevodovky a olej ven..prece si musis drzet osu v protitahu abys to srazil..
tyjo,a ja mel zato ze sou u nas jenom fachmani(myslim v cr),ja uz sem 5 let v irsku a to bys brecel..tady se moc neopravuje,spis se o to pokusej a pak si majitel koupi radsi novy auto..polamany nejenom plasty,sroubu po rozebrani na z5 polovina,olejovej filtr se tu nemeni,jenom olej,auta se tu strikaj ze se nic nerozebira,jenom oblepi se vsechno,i blbi kliky a pak se to cakne..nevadi ze se to za 2 roky zacne odlupovat,manzety na kolech se menej az kdyz se kulak zreznutim zasekne nebo rozskoci,jako dobry jety gumy tu prodavaj 2-3mm vzorek,nakupovat dily na auto kapitola sama,objednas,cekas mesic a pak prijde neco jinyho...
vnitrni kloub u skrine, zalezi znacka od znacky,ale vysunout se muze,bud osa z kloubu kde to pak podrzi manzeta,nebo kloub z prevodovky a olej ven..prece si musis drzet osu v protitahu abys to srazil..
tyjo,a ja mel zato ze sou u nas jenom fachmani(myslim v cr),ja uz sem 5 let v irsku a to bys brecel..tady se moc neopravuje,spis se o to pokusej a pak si majitel koupi radsi novy auto..polamany nejenom plasty,sroubu po rozebrani na z5 polovina,olejovej filtr se tu nemeni,jenom olej,auta se tu strikaj ze se nic nerozebira,jenom oblepi se vsechno,i blbi kliky a pak se to cakne..nevadi ze se to za 2 roky zacne odlupovat,manzety na kolech se menej az kdyz se kulak zreznutim zasekne nebo rozskoci,jako dobry jety gumy tu prodavaj 2-3mm vzorek,nakupovat dily na auto kapitola sama,objednas,cekas mesic a pak prijde neco jinyho...