Problém s řazením Golf iii

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Odpovědět
zunacek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 11.10.2012 12:32

Problém s řazením Golf iii

Příspěvek od zunacek »

Dobrý den,
Asi tak před týdnem jsem vyjel s golfem 1.6 55 kw r.v.1993 ABU ven po 100km jsem slyšel při zařazeni menši lupnuti ve spojce po te nešli zařadit rychlosti musel jsem je tlačit aby zapadli pak jsem zastavil a zkoušel jsem přitáhnout lanko a furt to šlo špatně ale o něco lip, tak jsem s tím jel a po 10 km mi prasklo lanko, tak že jsem to asi přitahnul moc, tak mam objednaný lanko ale netuším co s tím muže byt.Když jsem volal známému mechanikovi, tak říkal že se bude muset podívat do spojky ale že nemá čas tetka a že tak za 3 týdny.Nevíte někdo co s tím muže byt?Hledal jsem ve forum ale nic podobneho jsem nenašel..:( Předem děkuju.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Problém s řazením Golf iii

Příspěvek od 11mAjA11 »

Možná si prošláp packy na přítlačáku spojky.
Těžko takhle soudit na dálku.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
patrik007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 24.12.2013 22:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s řazením Golf iii

Příspěvek od patrik007 »

Řešili jste někdy, že vám jdou ztuha ražadit nektere kvalty??? 1,3,4???
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Golf III 1.9 D 1997 motor TDI 1Z

yarynek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 26.03.2014 21:44

Re: Problém s řazením Golf iii

Příspěvek od yarynek »

zdravicko chlapci, chci se zeptat. mam G3 1,6 55kw a dnes sem auto vzal poprve do zavodu, jezdim amatersky rallly.