Dlouhá 5-ka do TD

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Žížal »

Protože TD má krátkou převodovku a VW je jedno velké lego, tak mě napadlo přehodit kolečko pro 5-ku. Teď je jen otázka jak složité to je a z čeho sehnat zubaté kolečko... Pětka je na konci převodovky, takže by mělo stačit shodit dekl od kola a přehodit ho (jen je otázka jak) a druhý problém je z které převodovky ho vzít - protože TD-čka mají klasickou 020 převodovku neměl by to být až tak problém si myslím.
Pěkně by to snížilo spotřebu a na zrychlení by to nevadilo, kvalty jsou blízko seba a 4-ka se dá potáhnout celkem daleko.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Lukaash »

dobry dotaz...
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od lister »

problém to není vůbec, největší drbačka je s olejem ktrej ikdyž ho z převodovky vypustíš, tak ti pořád nějkde odkapává.

jestli chceš měl bych 5ku 0,711 což je nejdelší co se pro 020 dělalo, vyměním ho za 0,745 jestli máš (nevím co máš za typ převodovky)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Lukaash »

lister píše:problém to není vůbec, největší drbačka je s olejem ktrej ikdyž ho z převodovky vypustíš, tak ti pořád nějkde odkapává.

jestli chceš měl bych 5ku 0,711 což je nejdelší co se pro 020 dělalo, vyměním ho za 0,745 jestli máš (nevím co máš za typ převodovky)
kam se tyhle pomery montovaly? diky ... kdybych mel (v garazi se jedna GTD spajska vali) tak vymenim :-)
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Žížal »

lister píše:problém to není vůbec, největší drbačka je s olejem ktrej ikdyž ho z převodovky vypustíš, tak ti pořád nějkde odkapává.

jestli chceš měl bych 5ku 0,711 což je nejdelší co se pro 020 dělalo, vyměním ho za 0,745 jestli máš (nevím co máš za typ převodovky)
Zkouknu tip převodovky a dám vědět - je to standart 1,9TD
Olej je fuj, ale přežiju ho, spíš je problém že do převodovky jsem se nikdy nedíval tak nevim co by to byl za problém vyměnit.
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od lister »

http://www.brokevw.com/020ratios.html

jinak kdyby se někomu doma válela horší převodovka ASF,ACN,ACL, ACH nebo AON, tak beru jak 0,745 pětku, tak i 1,032 čtyřku :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od napster »

Žížal píše:Protože TD má krátkou převodovku a VW je jedno velké lego, tak mě napadlo přehodit kolečko pro 5-ku. Teď je jen otázka jak složité to je a z čeho sehnat zubaté kolečko... Pětka je na konci převodovky, takže by mělo stačit shodit dekl od kola a přehodit ho (jen je otázka jak) a druhý problém je z které převodovky ho vzít - protože TD-čka mají klasickou 020 převodovku neměl by to být až tak problém si myslím.
Pěkně by to snížilo spotřebu a na zrychlení by to nevadilo, kvalty jsou blízko seba a 4-ka se dá potáhnout celkem daleko.

jojo chtělo by to pětku,někdy dávam 5tku až při 100km/h :lol:
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od LiborG3 »

Říkám si že by nebyl špatnej 6-kvalt.....Dal by se dát ke mně do Tdička???A hlavně z jakýho auta??? :D
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od KaCzaba »

LiborG3 píše:Říkám si že by nebyl špatnej 6-kvalt.....Dal by se dát ke mně do Tdička???A hlavně z jakýho auta??? :D
treba z Fabie RS...ale asi te nemine i nakup spojky se setrvakem,starter a predelani poloos.zadna levna vec to neni.az sem vleze lukaash tak ti povi co to bezne stoji,on uz to delal
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Lukaash »

jj, delal :-) je jedno, z ceho to pouzijes, stejne te nemine vyroba drzaku prevodovky, predelani predniho drzaku motoru a vypodlozeni zadniho drzaku motoru + vymena spojky za 240mm, vymena starteru, predelani ovladani spojky na hydro (tzn. i vymena pedalu), vyroba poloos a uprava nebo vymena radicich lanek ... :D neni to spatny, ale na bezny jezdeni ti staci (pokud mas odpovidajici kone) pouzit 5q z AFN G3, usetris si dost problemu a penez :-)

jo, vsechny maji elektronicky vystup rychlomeru a Fabie ma jiny obal a uchyceni oproti zbytku aut (G4 apod...)
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KaCzaba
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Scania 620psů
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od KaCzaba »

Lukaash píše:jj, delal :-) je jedno, z ceho to pouzijes, stejne te nemine vyroba drzaku prevodovky, predelani predniho drzaku motoru a vypodlozeni zadniho drzaku motoru + vymena spojky za 240mm, vymena starteru, predelani ovladani spojky na hydro (tzn. i vymena pedalu), vyroba poloos a uprava nebo vymena radicich lanek ... :D neni to spatny, ale na bezny jezdeni ti staci (pokud mas odpovidajici kone) pouzit 5q z AFN G3, usetris si dost problemu a penez :-)

jo, vsechny maji elektronicky vystup rychlomeru a Fabie ma jiny obal a uchyceni oproti zbytku aut (G4 apod...)
tak pokud ma TDI,tak nemusi resit pedaly a tacho..h¨jinak se asi jinym vecem nevyhne
motor?to je ta vec co ma vic jak 4 valce?

Uživatelský avatar
Lukaash
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Lukaash »

KaCzaba píše:
Lukaash píše:jj, delal :-) je jedno, z ceho to pouzijes, stejne te nemine vyroba drzaku prevodovky, predelani predniho drzaku motoru a vypodlozeni zadniho drzaku motoru + vymena spojky za 240mm, vymena starteru, predelani ovladani spojky na hydro (tzn. i vymena pedalu), vyroba poloos a uprava nebo vymena radicich lanek ... :D neni to spatny, ale na bezny jezdeni ti staci (pokud mas odpovidajici kone) pouzit 5q z AFN G3, usetris si dost problemu a penez :-)

jo, vsechny maji elektronicky vystup rychlomeru a Fabie ma jiny obal a uchyceni oproti zbytku aut (G4 apod...)
tak pokud ma TDI,tak nemusi resit pedaly a tacho..h¨jinak se asi jinym vecem nevyhne
:| nekoukal jsem do podpisu :)
stolen : G2 mTDi 6° (5.8.2007) B3 Variant 1,9TD (8.4.2008)

prodám http://picasaweb.google.com/LukaashCR/WheelsForSale#" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od LiborG3 »

Já mám právě AFNko ale problém je to že pokud závodím s benzíňákem tak on podrží trojku do 150 kdežto já tam mezítím musím nacpat i 4 i 5 a počkat než se to vytočí...... :roll:
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Uživatelský avatar
Tomášek
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9666
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovčovice u Jemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od Tomášek »

ja mam B3 passata a motor 1.9D... a uz pri 120kmh motor dostava na pr**l a pral by si dalsi rychlostni stupen.. :( taky nevim co s tim, ale spotreba by sla urcite dolu...

Uživatelský avatar
LiborG3
Pilot
Pilot
Příspěvky: 729
Registrován: 16.12.2007 15:53
Bydliště: Brno

Re: Dlouhá 5-ka do TD

Příspěvek od LiborG3 »

Tomasek píše:ja mam B3 passata a motor 1.9D... a uz pri 120kmh motor dostava na pr**l a pral by si dalsi rychlostni stupen.. :( taky nevim co s tim, ale spotreba by sla urcite dolu...
Přesně tak já jedu po dálnici a mám spotřebu 5.5 a jedu přez město svižně a mám 4.8 tak je pro mě už výhodnější jezdit do práce přez ucpaný město než po dálnici.....
DieselPower
I like Turbo :mrgreen:

Na náhrobní kámen mi vytešte: Místo srdce sem měl motor...!

Odpovědět

Zpět na „Převodovka-spojka-řazení“