Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
Moderátor: Moderátoři
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
a už je to zase tady
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- C3
- Závodník
- Příspěvky: 561
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
kup si Lupo 3L spotrebou je asi nejuspornejsi (v dieslu) ... ) a az odejde, vzal bych ho na dily
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!
- Laďa
- Pilot
- Příspěvky: 823
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Blansko
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
S E85 jsi na slepé koleji ušetříš jen pár korun oproti provozu na benzín... mám v GIV 1,6 16V řídící jednotku na E85 už pár let najeto několik desítek tisích km na čistý E85, i na různé kombinace a finančně si o moc nepolepšíš jelikož rozdíl ceny E85 a benzínu není moc velký a spotřeba se průměrně zvýšila o 1,5-2l / 100km (spíše 2l), mírné zlepšení bylo s ohledem na výkon o 6kW oproti Naturalu 95 (který má ovšem snížený výkon na motoru, doporučován je N98) meřeno na brzdě. Dále horší provoz a startování v zimě byť s jednotkou, bez které by to nestartovalo vůbec... No než se ti vrátí investice do jednotky, bez které to sice také může jet, ale problém bude se startováním při menších teplotách a v zimě vůbec... Možností je dále kombinace E85+N95 bez jednotky, ale dle zkoušení bych řekl, že to vyjde nastejno jelikož čím více E85 tím vyšší spotřeba, ale dá se tím korigovat startování. Svíčky většinou postačí normální a ty stávající tzv. pulzní co někde popisují jsou naprd jejich charakteristika je jen o trochu lepší při vysokých otáčkách a s ohledem na jejich cenu...
Momentálně většinou využívám otcovu novou dáčii bo více jezdím... už z výroby na LPG, pohodlí sice nic moc vleze se tam ale spouta věcí a peněženku tankování o dost méně bolí (najel jsem s ní za rok 20 tis, koupena minulý)
cena na LPG je u dáčie cca 1,6-1,8kč/1km - samo se to různě mění dle spotřeby a ceny (toto mě vychází z dlouhodobého zapisování a je tu zohledněno i startování na benzín tedy beňo za 1000kč/ cca 5000km-automaticky si to pak přepne na LPG, není tu tedy problém se startováním v zimě apod... a výkonově se rozdíl provozu na to či ono nepozná)
cena na E85 je cca 2,3-2,6 kč/1km - samo se to různě mění dle spotřeby a ceny (toto mě vychází z dlouhodobého zapisování)
Přestavbu na E85 jsem u Golfa dělal v r. tuším 2008 a po čase mi bylo jasné, že by byla daleko lepší přestavba na LPG pokud bych chtěl šetřit, byť dražší...
Dále:
Neřešíš možná ovšem podstatnou věc, po jakých silnicích a jakým stylem budeš do práce jezdit - jestli i po dálnici, nebo tam kde můžeš 130.. tak na malé obsahy 1,4, 1,6 zapomeň budou se šíleně točit a 1,6 v GIV točí 4tis při 130km/h a je to samozřejmě znát i na spotřebě - ostatní auta výrobců dle mých zkušeností s 1,6 apod... jsou na tom úplně stejně (blbě spřevodována)... dále jsou tyto obsahy naprd do města, taky to šíleně žere, když se jezdí couráky, zastavuje se... jediné kde to jakš takš jde jsou okresky, kde výkon i spotřeba celkem jde, ale na předjíždění to moc není což až tak nemusí vadit... tabulkové hodnoty spotřeby auta jsou celkem sci-fi tedy ty nejmenší a tvoje požadovaná spotřeba 4,5-5,5 u benzínu a tvých vybraných je taktéž mimo pokud necheš půlku cesty tlačit .
Až budu řešit zas další auto, tak to bude vyšší obsah (výkon) na LPG kde se nebudu bát něco předjet a s autem se bude dát jezdit i na dálnici, naložené, do kopců bez toho, aby to žralo a šíleně točilo... u ceny na LPG ta vyšší spotřeba při sportovnější jízdě taktéž moc nebolí... Jinak já beru auto jako kus plechu mě sloužící a peníze radeji utrácím jinde než za pohoné hmoty...
Momentálně většinou využívám otcovu novou dáčii bo více jezdím... už z výroby na LPG, pohodlí sice nic moc vleze se tam ale spouta věcí a peněženku tankování o dost méně bolí (najel jsem s ní za rok 20 tis, koupena minulý)
cena na LPG je u dáčie cca 1,6-1,8kč/1km - samo se to různě mění dle spotřeby a ceny (toto mě vychází z dlouhodobého zapisování a je tu zohledněno i startování na benzín tedy beňo za 1000kč/ cca 5000km-automaticky si to pak přepne na LPG, není tu tedy problém se startováním v zimě apod... a výkonově se rozdíl provozu na to či ono nepozná)
cena na E85 je cca 2,3-2,6 kč/1km - samo se to různě mění dle spotřeby a ceny (toto mě vychází z dlouhodobého zapisování)
Přestavbu na E85 jsem u Golfa dělal v r. tuším 2008 a po čase mi bylo jasné, že by byla daleko lepší přestavba na LPG pokud bych chtěl šetřit, byť dražší...
Dále:
Neřešíš možná ovšem podstatnou věc, po jakých silnicích a jakým stylem budeš do práce jezdit - jestli i po dálnici, nebo tam kde můžeš 130.. tak na malé obsahy 1,4, 1,6 zapomeň budou se šíleně točit a 1,6 v GIV točí 4tis při 130km/h a je to samozřejmě znát i na spotřebě - ostatní auta výrobců dle mých zkušeností s 1,6 apod... jsou na tom úplně stejně (blbě spřevodována)... dále jsou tyto obsahy naprd do města, taky to šíleně žere, když se jezdí couráky, zastavuje se... jediné kde to jakš takš jde jsou okresky, kde výkon i spotřeba celkem jde, ale na předjíždění to moc není což až tak nemusí vadit... tabulkové hodnoty spotřeby auta jsou celkem sci-fi tedy ty nejmenší a tvoje požadovaná spotřeba 4,5-5,5 u benzínu a tvých vybraných je taktéž mimo pokud necheš půlku cesty tlačit .
Až budu řešit zas další auto, tak to bude vyšší obsah (výkon) na LPG kde se nebudu bát něco předjet a s autem se bude dát jezdit i na dálnici, naložené, do kopců bez toho, aby to žralo a šíleně točilo... u ceny na LPG ta vyšší spotřeba při sportovnější jízdě taktéž moc nebolí... Jinak já beru auto jako kus plechu mě sloužící a peníze radeji utrácím jinde než za pohoné hmoty...
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
Ještě bych chtěl vidět, jak se s tím svým dieselem jezdíš za 1,5-1,7...
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
to je na koho?
- Laďa
- Pilot
- Příspěvky: 823
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Blansko
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
ten fiat má cca o půl tuny méně než dáčia o které píši výše, tak by spotřeba mohla být možná... ale na dálnici těžko. U E85 bys musel mít spotřebu cca 4 litry a to je nesmysl....Jettik píše:Tak dneska jsem nasel fiat seicento na LPG pry jezdi za 1kc/km neco takovyho hledam,ale jestli to je tak ve skutecnosti,vychazi to zhruba 6l LPG na 100km aby to bylo za cca 1kc/km jinak jak pisete 1,4-1,6kc/km to moc LPG usporny neni s mojim dislakem jezdim za 1,5-1,7kc/km pokud nesezenu neco co jezdi kolem 1-1,3kc/km tak si muzu koupit rovnou nejaky G3/4 tdi 66/81kw.Takze co tu pisete tak nevidim v LPG nejaky extra uspory nemluve o prestavbe kdyz nekdo jde z benzinu na LPG.Jednoduse hledam neco kolem 1kc/km i kdyby to melo jezdit na fritovaci olej.S E85 toho dosahnu jen pri spotrebe okolo 6/100.
- Bastard
- Moderátor
- Příspěvky: 9884
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
Na zakladatele...Vecernicek píše:to je na koho?
Ať počítám jak počítám, tak mi vychází spotřeba 4,2 až 4,8 při ceně 35,5/l, a to mi přijde dost nereálná spotřeba. Dobré je podívat se na http://www.spritmonitor.de/en" onclick="window.open(this.href);return false; kde je dost rozsáhlá databáze tankování, ze které si člověk může udělat obraz. Průměr u Jetty je 5,5 litru. A jen pár skalních šetřílků se dostalo pod 5 s 1,9TDI... Takže proto se tomu divím...Jettik píše:... s mojim dislakem jezdim za 1,5-1,7kc/km pokud nesezenu neco co jezdi kolem 1-1,3kc/km tak ...
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
co nová oktávka na CNG když jí představovali v sobotu na primě v Autosalonu tak tvrdili pod 1kč za kilometr
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
Taky sem se dival a pousmal jsem se zas chcou navnadit lidi na cisla. Myslim si ze tyhle data plati pri idealnich podminkach ktery nikdy v provozu nenastanou. To by melo nejak 5l/100 to mi prijde utazeny za vlasy.
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
no tak jelikož mám jednu zkušenost s roomstrem 1,4kou tak mohu směle říct že ten palubní počítač pěkně kecá. Počítá všechno tak aby vždycky udával spotřebu o 2l menší. Prostě natankuju za 14 litrů, podle palubního počítače bych měl najet 240km, průměrná spotřeba 6,9l/100km a najednou stojím u pumpy, najel jsem okolo 160km. Takže spotřeba někde u 9ti litrů.
- Dandim
- Jezdec
- Příspěvky: 275
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
S octavkou tu cenu za 1 km celkem věřím. Jelikož já s CADDY momentálně jezdím za nějakých 1,3 Kč (aktuální cena CNG). Ale je třeba si uvědomit, že je to dodávka, starý dvoulitr, pětikvalt....
Takže Octavka/Golf/Leon by mohly být krásná auta na CNG
Takže Octavka/Golf/Leon by mohly být krásná auta na CNG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 392
- Registrován: 11.11.2008 17:13
- Bydliště: Brno
Re: Jaky motor pri najezdu 50tkm rocne na e85?
Přestavbu na E85 přidavnou krabičkou bych neřešil: Když bych chtěl jezdit na E85, tak bych nechal rovnou přehrát řj a tam uspora už je vyšší protože už dokaže využít vyšší octanovy číslo což ta přídavna zazračná krabička neumí a proto spotřeba stoupá nahoru.
Co se týče cng, tak spotřebu kolem 5kg věřím. Ono jedno kg cng se rovná cca 1,3-1,4litrů
Co se týče cng, tak spotřebu kolem 5kg věřím. Ono jedno kg cng se rovná cca 1,3-1,4litrů
Seat Exeo ST 2.0TDI