Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Vtipy, zajímavosti, kuriozity...

Moderátor: Moderátoři

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Hammer »

Zdarec bando!

Kolegům motoristům bych ve vzácné chvilce volna chtěl ozřejmit po čase zase některé věci zevnitř Policie České republiky, což je složka mající chránit vnitřní bezpečnost státu a což je složka placená z daní každého z nás. Kdo nepracujete, pro vás nic. :D Celý systém je až obludný a je přesně tím, co chce tato společnost, protože kdyby toto nechtěla, tak by se to samozřejmě nedělo. Policisté jsou jen lidi z tohoto národa prolezlí celou jeho výchovou stejně jako politici. Nároky na anděly v policii ve společnosti plné šejdířů, zlodějů a ochcávačů všech pravidel jsou od těcto individuí pak naprostým alibismem. Kdybychom se podívali na jednoho každého z nás, jak si vede v práci i jinde, nedostali bychom nic jiného než tohle, mnou níže popisované svinstvo. Takže co si přečtete, za to každý z vás můžete svým dílem.

Takže o co jde:

Dopravní služba PČR nakoupila za peníze daňových poplatníků řadu nových vozidel vybavených unikátním zařízením (unikátních asi tím, jak si odporuje s platnými předpisy pro provozovování modrých "majáků"), které řdič v běžném provozu pozná až "když je pozdě" a policisté u něj zjistili a patřičně zdokumentovali nějaký přestupek. Schválně píšu zatím obecně, vydržte se svými komentáři ještě. :D

U běžně fungující policie by byla tato vozidla využita k tomu, aby byly pokryty nebezpečné úseky, kde dochází k řadě nehod nebo která jsou potenciálně nebezpečná, aby byli odhalováni s ze silnic vypakováváni darebáci, kteří nezvládají svoje emoce a volantem.

Policie ČR však v žádném případě není běžný policejní sbor a její metody práce jsou založeny na jediném obecně sledovaném ukazateli: kvantitě čehokoliv. Už rudý zákonodárce dal před opravdu mnoha desetiletími policistům jasně na srozuměnou, co po policii on i společnost chtějí: čím větší bordel mají v rajónu, tím větší peníze mají na výplatě. Ta složka platu ale úplně každého policajta v Česku se jmenuje rizikový příplatek a je přímo úměrně závislá na množství čárek, které policie eviduje a vytváří. Jak je asi těm bystřejším již zřejmé, nemá to nic spojitého s tím, že by se snad měla snižovat zločinnost. Pokles počtu mrtvých na silnicích si policejní méněžerové přičítají tím více a častěji, čím více jejich podřízení tahají naprosto nesmyslných čáreček z terénu.

K tématu dopravní služby:

PČR nemá a nikdy neměla žádný skutečný plán na snížení nehodovosti, vše jde mimo její skutečnou snahu o honění čárek. Vedení PČR dělá jedinou věc: shromažďuje co nejvíce jakýchkoliv čáreček a za tyto si pak čtvrtletně rozdávají statisícové odměny a to již od nejnižších velitelských stupňů. Protože jsou to gauneři, řadovým v terénu se nedostává nic mimo neustálé buzerace. Jak mnozí již víte, v roce 2007 za působení ultragaunera Ivana Langera ve funkci ministra vnitra z celkového počtu 18 000 policistů pracujících v terénu odešlo od policie 12 500 policistů a v roce 2010 dalších šest tisíc. Íčko tomu říkal generační špunt, ve skutečnosti byla nabrána osmnáctiletá tvárná poslušná děcka místo vzpurných starých mazáků, kteří se na čárečkovém systému hrubě odmítali podílet.

No a těmto Langerovým děckám, my staří mazáci jim říkáme mladí úslužní blbečci, dali nyní do rukou nové Octavie schopné skutečně zbuzerovat lidi jedoucí do práce (tak jak nás k tomu nutili před rokem 2007) nebo z práce do tvaru šestibokého hranolu. Zapomeňte na to, že tito klučíčci budou hlídkovat na nebezpečných místech. Tam se totiž dá hnedka narazit na všelijaké VIP řidiče nerespektující ale lautr vůbec nic a z toho hrozí naprosto zbytečné stížnosti na samotné policisty ale hlavně na jejich vedení a to, prosím vás, po těch těžce přeplácených, líných a tupých méněžerech, nikdo z vás snad chtít nemůže. Pokud máte nad sebou gaunera, který kamarádí s dalšími gaunery všude možně a jeden na druhého něco vědí, můžete být čestní jak chcete, mít snahu jakou chcete, ale budete chytat důchodce za stovku za lékárničku, ti si stěžovat nebudou a když, tak marně, páč nemají žádný vliv.

Nečekejte nic jiného než podpásové zářezy za cokoliv, neboť ti hošíci a slečinky musejí podle plánu svých loupežnických nadřízených přinést nějaký ten lup službu co službu a víte, jak jim to starý Lotrando sděluje? Ta auta něco stála, váš plat něco stojí, tak musíte vykazovat nějaké výsledky!!!!

Přitom peníze za pokuty:
- nejdou do rozpočtu policie
- jdou do rozpočtu státního a nemají žádnou návratovou logiku do rozpočtu policie

Pravdou mnou ověřenou je, že řešením padni komu padni a sekej to, co je nebezpečné, jsem měl pokut sice méně, ale zato všecko tisícové částky. Ale bohužel, samé VIP nebo kamarádíčky vedoucího. Ti totiž měli od těchto gaunerů slíbeno, že se to když tak nějak vyřeší. A ono neé.
Desetiminutový dialog vedoucího na pokutu 5000,-Kč pro ředitele místního ČSAD začal tím, že kdyby si třeba stěžoval... a končil tím, proč si dělám nepřátele. Když jsem odpověděl, že jsem šel k policii darebáky stíhat a místo toho je musím poslouchat a že jsou pro mě větším nebezpečím než nějaký ředitýlek ČSAD, že to je zrada přísahy, kterou složili, měl jsem jednu jistotu: žádné odměny ani žádné osobní hodnocení. Na toto jsem ještě měl průpovídky, že bych se cítil uražen od takových pobírat odměny. No a tak nás Ivánek tím generačním špuntem vylil.

Užijte si to, co sami trpíte, chcete, volíte a tolerujete. Ti mladí úslužní blbečci budou docela nechutní. Oni si totiž nikdy neužili v práci zač je vydělaná tisícovka, oni byli nabráni jako děcka v osmnácti letech. Máte přesně to, co chcete, myslím jako celá společnost.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od 11mAjA11 »

Tak s tim souhlasim do posledni tecky, bohuzel Cesi (obecne) jsou tak mali a malicherni ze se nedokazou vzeprit jako celek a jdnotlivci to nezachrani.
Ti jsou naopak perzekuovani za svou aktivitu.
Vidim to dnes a denne v nadnarodni spolecnosti-fabrice-tam kam chodim pro penize..
Vsichni vedouci (at uz z nizsiho nebo vyssiho managmantu ) jsou majitelum (asijskym) zalezli doprdele az po kotniky a v podstate uz ani nevylezaji..
Odnasi to delnicka vrstva, radoby odbory jsou bezzube munky..

Bohuzel to tu speje do riadnej rite..

PS: sem zvedav jak dlouho jim (Prisluhovacum a obiracum) budou slouzit SUV ktere nakoupili nedavno a nekolik jich odeslali do Hungarova..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od skacel99 »

Řekl bych,že všechny slovanský národy jsou tak nějak hovada,není to otázka jenom čechů. Ono je ale otázka,když člověk odtáhne jinam,bude to tam lepší?
Jinak soused je policajt a na Hjondé po měsíci ježdění docela dost nadává.

Uživatelský avatar
chemlon
Profík
Profík
Příspěvky: 928
Registrován: 08.01.2010 12:56

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od chemlon »

..no u nas to same :gun:pre porovnanie s Finskom :wow:
Přílohy
2153278_statistika-policia-vedci-finsko-slovensko.jpg

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od cheetah »

To Hammer : Jako úslužný mladý blbeček, nastoupivší za Íčka jsem se přečtením prvního příspěvku fakt pobavil. :D Jen se mi ověřila, jak píšeš vlastní zkušenost, že člověk, který z té naší super povedené firmy odejde, během 2-3 let absolutně ztratí pojem o tom, jak to funguje, případně se to mění. Samozřejmě neříkám, že vše k lepšímu, ale tebou popisovaný stav je součet špatností Policie v době, kdys jí opouštěl a ne reálný, natož AKTUÁLNÍ OBJEKTIVNÍ popis stavu PČR. Pro Vaši větší zlost upřesním, že výše uvedený nákup byl realizován z finančních zdrojů fondu na prevenci dopravní nehodovosti (z toho, do kterého každý motorista přispívá v rámci svého povinného ručení). Komentovat zbytek tvých smyšlených domněnek a popis aktuální situace u PČR by asi dalo na knížku a to stejně nikdo neocení.

To chemlon: zjevně jsi dobrý v tabulkách, hoď sem pro porovnání poměr vysokoškolsky vzdělaných obyvatel proti zbytku. Dokreslí to tvůj graf.

Howg a do mě, pěkný zbytek dne, klidné prožití Vánoc a šťastný Nový rok Všem.

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Hammer »

Představ si, že ještě pořád jsem ve styku s kolegy, který stav, kdy jsem odešel, komentují jako ještě zlatý.
Mimo toho, že jsi mě napadl, jsi ale neuvedl ani jednu věc, která by moje tvrzení vyvracela. Ony se přestaly u policie dělat čárečky? A prosím tě, kdy to bylo?

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od 11mAjA11 »

Hlavně je trapárna nakupovat auta jedněm a druhým předepisovat kolik km tím autem můžou za den-týden najezdit (samo krzeva palive že).

Pak nastane neskutečně komická situace, kdy jedno obvodní oddělení obecní PČR má pod sebou rajón 20minut jízdy (svižné), navzdory tomu, že dojezd sousední jednotky je do 5min. (ano namítnete že se jedná o jiné, dejme tomu po staru okresy) ale vždyť sme sakrapráce jeden kraj ne?..
Pak se netřeba divit, že se tam hlídka neobjeví jak je týden dlouhý a tím kriminalita stoupá..

Nemám nic proti nikomu když dělá svou práci pořádně a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, ale co je moc to je moc..

Ano budeme buzerovat lidi na dálnicích, na druhou stranu budeme hlásat jek se chceme rovnat v rámci EU se všemi okolo, ale nějak se nic pro to neděje..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
chemlon
Profík
Profík
Příspěvky: 928
Registrován: 08.01.2010 12:56

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od chemlon »

..no tabulku som nenašiel ale v r.2013 ich bolo 11000 ks a keďže kopec ich robi bežne manualne prace napr. aj Tesco...a pod tak to asi nebude smerodatne u nas je vysokoškolak každy blbec čo ma peniaze na študium :roll:

Uživatelský avatar
Zezi
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6227
Registrován: 03.10.2009 15:21
Bydliště: U manželky v baráku

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Zezi »

je to smutný,ale musím souhlasit s Hammerem

nedávno Jsem byl s kolegy na obědě jako dycky a potkali Jsme tam 3 příslušníky,jeden z nich byl semnou na vojně,je mu sice už 2x 18let,ale je to přesně ten poslušnek tip,kterýmu řeknou budeš vybírat za lékárničky stovku,tak to bude dělat......po cestě na firmu Jsme je potkali schované za bukem,číhající kdo nezastaví na uplně nesmyslně umístěné stopce,kde je na každou stranu do křižovatky vidět kilometr už zdálky
metal my life-Zezi Obrázek




Moje DOKA - TADY

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Hammer »

Jo, práce typu loupežníka Lotranda. Zastavovat lze jen někde, těch míst je strašně málo, každou opravou silnice jich ubývá, management absolutně dodneška nereflektuje že má možnost říci si kde chce zálivy na silnicích kde by mohla policie stavět auta. A protože borci musejí přinést čárečky, holt stopka je super věc.

Jinak že je vidět na obě strany doširka dodaleka neznamená, že ta stopka je tam nesmyslně. Známe spousty míst, kde je doširoka dodaleka vidět a krev tam teče čučůrkem. Něco je jiné je za nic neodpovídat a myslet a plácat a něco jiné je myslet a muset odpovídat za značení křižovatek atd.

Na druhou stranu 90% značek práce na silnici je více než 75% doby, kdy jsou umístěny, nepotřebných, nebo jak to říct, neefektivních. Žádné práce se tam nedělají, chlapi mají po práci nebo firma dělá někde jinde. Ale značky stojí, nařizují třicítky, semafory zpomalují provoz, řidiči to vědí a pak se holt takové ptákoviny nerespektují. Policie má i v tomto případě nařízenu součinnost a policisté mají postupovat svoje připomínky k dopravnímu značení: jednou sem se o to pokusil, kua to byla tlama!!!! To není žádná správná slewdovaná čárečka, kterou si vedení vymyslelo. Ty správné čárečky jsou pokuty, chlasty, objasněné trestné činy ale jen od určitých do určitých procent abychom na sebe neupozorňovali, nesmí jich být ani málo ani moc a podle toho se drbani buď nechávají plavat nebo naopak se přišívá kdeco slušným lidem, případně průjezdy, hodiny strávené naprosto zbytečným postáváním u silnice na DBA atd atd.

Pokud se to změnilo, jak to teda, že slouží stále stejní hajzlové ve vedení?

Čita nám jistě sdělí, jaký plán má dopravní policie, nebo obecně policie v dopravě, jak snížit nehodovost a nebude to finta, kdy se prostě posune hranice škody nahoru, takže se počty policií evidovaných případů sníží, že? Velmi mě zajímá, s jakou strategií líné tupé a úplatné vedení policie od mých dob, roku 2007, kdy jsem odtud zbaběle prchnul, přišlo, hahaha! Jak se změnilo to plánování od stolu.... To chování vedoucích připomínající tak leda potulného psa a další věci.

Jo, každý polda po svém odchodu přestane mít klapky na očích a chtě nechtě si musí přiznat, že to, co tam vyváděl, stálo za pendrek. Že to s policejní prací má skutečně hodně málo co společného. Nikdo z kolegů, co jsou pryč, neřekne na tu firmu slušného slova.

Ještě bych Čitu poprosil, kdyby nám sdělil, jaká jsou pravidla pro vyplácení rizikového příplatku nově, jestli už se změnil systém: čím větší bordel v rajónu a mizerněji odvedená práce, tím víc na rizikovém.

cheetah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 30.12.2008 19:49
Bydliště: Vlašim

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od cheetah »

Myslel jsem, že jeden příspěvek stačí, ale když ta tragikomedie pokračuje, tak proč ne.
Ad Hammer: Jsem tě napadl? :laugh: To se velmi omlouvám, já jsem byl "poctěn", když jsem si přečetl, že jsem "mladý úslužný blbeček" jako tisíce kolegů, kteří nastoupili v letech 2007-2009. Dá se to analogicky přirovnat k výroku Stallina za II. světové války "Smrt jednotlivce je tragédie, ale smrt tisíců je statistika.", tedy "Napadení tebe je hrůza, ale urážka tisíců je v pohodě."
Jestli chceš znát aktuální koncepci policie pro řešení dopravní nehodovosti, případně koncept rozdělování tzv. rizikového příplatku, obrať se na Policejní prezidium, určitě ti odpoví. Já neprezentuji názor celé PČR a proto se omlouvám, že tyto informace neposkytnu. Ve svém předchozím příspěvku jsem reflektoval to, že vytrhuješ věci z kontextu a dle mého názoru podle toho co píšeš UŽ NEMÁŠ přehled o aktuální situaci u PČR (i přes hordy kolegů, kteří ti podávají určitě objektivní informace) a tvůj příspěvek je zavádějící a dezinformační pro lidi, kteří u PČR nikdy nepracovali.
Tzv. čárkový systém u PČR nikdy neexistoval, takže "nevím" o čem píšeš.
Ad nákup Octavií: Ty auta o kterých píšeš nejsou určeny na dálnice, ale budou přidělovány na jednotlivé Dopravní inspektoráty Územních odborů, tedy jsou určeny pro dohled mimo hlavní tahy.
Ad dopravní značení: Nebudu vysvětlovat způsob schvalování dopravního značení, případně připomínkování ze strany PČR, co za sebe mohu říct, že když někdo nerespektuje zrovna DZ Stůj, dej přednost v jízdě, tak si ten flastr zaslouží.

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Hammer »

cheetah píše:Myslel jsem, že jeden příspěvek stačí, ale když ta tragikomedie pokračuje, tak proč ne.
Ad Hammer: Jsem tě napadl? :laugh: To se velmi omlouvám, já jsem byl "poctěn", když jsem si přečetl, že jsem "mladý úslužný blbeček" jako tisíce kolegů, kteří nastoupili v letech 2007-2009.
Mladý úslužný blbeček je každý mladý četník, který nemá od koho brát zkušenosti a na slovo poslouchá vedení, tato formulace pochází od pár starých kusů, co u policie zůstali, jakožto reakce na chování "Langerových děcek". Každý, kdo k policii kdy nastoupil, nastupoval jako úslužný blbeček. Četník se z něj stal, až když začal používat rozum.
cheetah píše: Jestli chceš znát aktuální koncepci policie pro řešení dopravní nehodovosti, případně koncept rozdělování tzv. rizikového příplatku, obrať se na Policejní prezidium, určitě ti odpoví. Já neprezentuji názor celé PČR a proto se omlouvám, že tyto informace neposkytnu.
Neslyšel jsem nikdy o názoru celé PČR. Od toho je ta firma rozdělena na vedení a dělné, vedení by mělo na základě poznatků z terénu od dělných reagovat a vytvořit nějaký plán, případně ho upravovat, jak na silniční provoz i další problémy. Neslyšel jsem nikdy o tom, že by vedení někdy dbalo připomínek sdola a příkladně DBA se nedělaly tak, aby hlídka stála dvě až tři hodiny na jednom místě, neboť by si sám méněžer mohl ráčit všimnout, že po prvních 45 minutách na stanovišti už nejsou žádné výsledky a je třeba změnit místo. Nechat stát draze placené policisty na místech, kde se dá zastavovat (a o tom, že to tam nebezpečné není si nemusíme vůbec nic říkat), systémem napíšu to od stolu, nebyly tam výsledky včera, nebudou ani dnes, to promiň, ale tohle by zvládla cvičená opice.
Policie ČR neměla nikdy žádnou koncepci k žádné práci ať už se jedná práci na silnici nebo práci pořádkové, mimo požadavek vedení na čárky. Ano, čárkový systém nikdy neexistoval, proto od roku 1948 byly u SNB plány na počty objasněných, zatčených prostistátních živlů, počty pokut atd. a po roce 1989 se v tom ale už bez těch plánů pokračovalo a pokračuje dosud.

Plán dopravní policie mají možnost běžní řidiči vidět dnes a denně na tom, kde stojí hlídky a za co pokutují a koho furt dokola celá léta zastavují - a komu se taky řadoví v terénu už omlouvají za buzeraci nařízenou shora. Došlo to tak daleko, že je vedení v přestrojení v montérkách na žebříku u sloupu sleduje, zda dostatečně dlouho kontrolují zastaveného řidiče... Ráno pak při konfeře následovala hádka, že to je člověk, co denně jezdí do práce a poslali jsme vedoucího do pr**le, co následuje dnes skutečně netuším, ale počítám s tím, že ho mladí do pr**le nepošlou. Tyto dohady končily vždy na tom, že jsme požádali o slyšení před ředitelem a vedoucí sklapnul.

Plán dopravní policie není vůbec žádný a nikdy nebyl, mimo pořádání Kryšotů a dalších akcí, kdy si vedení jako vždy udělá čárečky Že byla akce k prdu, nikoho z nich nezajímá. Že klukům leží díky těmto nesmyslným akcím práce v budlinách už vůbec ne.
cheetah píše:Ve svém předchozím příspěvku jsem reflektoval to, že vytrhuješ věci z kontextu a dle mého názoru podle toho co píšeš UŽ NEMÁŠ přehled o aktuální situaci u PČR (i přes hordy kolegů, kteří ti podávají určitě objektivní informace) a tvůj příspěvek je zavádějící a dezinformační pro lidi, kteří u PČR nikdy nepracovali.
Tzv. čárkový systém u PČR nikdy neexistoval, takže "nevím" o čem píšeš.
Jasně, rozumíme si. Nemám přehled o aktuální siuaci, ale jsem polda. Pokud slyším, že se na poradách nesmí kluci už ani ozvat, pokud slyším, že dělají zadara a pokud slyším, že se nesmí vrátit bez čárek ze šichty, pokud slyším, že se ven už ani mimo ty DBA nedostanou a není benzín vůbec na nic, tak nejsem asi blbý a velice snadno si to srovnám s tím, co jsem zažíval já = jde to z kopce přesto, že nechápu, kam ještě? Plat patnáct čistého pro začínajícího poldy a do dvacíky pro běžného sloužícího, co to jako je? Já jako řadový měl v roce 2006 pětadvacet až šestadvacet čistého, bez koruny odměny a osobního. Tomu se říká rozvoj firmy. Na o nemusím být u sboru, abych viděl, jak to je. Abych viděl, kdo tomu furt velí, když všecky znám.

Ano, máš pravdu, netušil jsem, že vedení bere čtvrtletně odměny v řádu desítek tisíc korun na toho nejblbějšího vedoucího. Když jsem na služebně řekl, že podle toho co dělají a jak se chovají, budou mít tak pět tisíc odměn měsíčně, všichni se mi vysmáli, že to přeháním. Dva roky po mém odchodu se provalilo, kolik berou skutečně a už se nesmál nikdo.
cheetah píše:Ad nákup Octavií: Ty auta o kterých píšeš nejsou určeny na dálnice, ale budou přidělovány na jednotlivé Dopravní inspektoráty Územních odborů, tedy jsou určeny pro dohled mimo hlavní tahy.
Tak ti znovu zopakuju, co platí, platilo a vždycky bude platit, co aspoň mě učili staří pardálové a co si musíš jako četník vždycky říkat: ty jsi, jakožto polda, placený z peněz daňového poplatníka. Jestli je to z peněz za daně nebo co se vybere od nebourajících řidičů na neoprávněně se zvyšujících povinných ručeních, je naprosto jedno a nechytej mě za slovo. Vy ty prachy prostě dostáváte, nevyděláváte. Auta jsou určeny na vedlejší silnice, no dobrá, i kdyby to byla storkát opakovaná lež, v praxi, kdy si každý šmudla vedoucí dělá lautr co chce, kdy všechny úkoly shora plní pouze formálně a v tom přebujelém systému není páky která by ho zkontrolovala, se ty auta budou používat všelijak, vsadím se s tebou o co chceš, že s nima bude řada vedoucích jezdit sama "aby je mančaft nezničil". Nebo na ně nebude benzín, nebo není možné jen jezdit po silnicích ale musí se taky dělat jinší věci (rozumějte čárky) nebo... a těch důvodů proč nechytat svoje kamarádíčky a gaunery na silniích vedoucí vymyslí přehršle.
Já ti přesně řeknu, jak policie odprezentuje tahle auta: zavolají se novináři ke dvěma akcím, kdy se dva týdny dopředu budou z jejich volna školit dva policajti z místňáku, aby dokázali ovládat ty hejblátka, chytí se dva řidiči nebo se s novináři projezdí šest hodin a tím sláva těch drahých aut končí. Přesně jako Renaultu Laguny, který měl bradavici a který stál pořád v garážích, bylo zakázáno s ním někoho pronásledovat - Felicie jaksi nestačily - a veškeré ty těžké prachy co to stálo, se tak prostě prošustrovaly. Kluci s tím strojem nesměli stát nikdo jinde, než jim vedení předepsalo a nic z těch předepsaných úseků nebyly nebezpečná místa. Vždy to místo muselo splňovat dvě věci: kam postavit radar a kam, do kilometru vzdálenosti, likvidační hlídku. Za nás ještě rudoch Huml nevymyslel odpovědnost provozovatele vozidla, takže se dnes již nemusí ani zastavovat, vždycky to někdo zaplatí a o postih piráta, to už ani nejde. Jen kasírovat. Loupežník Lotrando by se mohl učit.

Neskutečně neschopný management vymyslet a realizovat plán jak řidiče umravnit dostal v podobě prasárny pana Humla a pánů poslanců (které ovšem národ volí a dobře mu tak) zákon, kdy pokud se nezjistí konkrétní řidič, cáluje provozovatel. Přesně tak to dělali nacisti (zodpovědnost rodiny) a jejich kamarádi komunisti to převzali. A toto ty jako chceš hájit?
cheetah píše:Ad dopravní značení: Nebudu vysvětlovat způsob schvalování dopravního značení, případně připomínkování ze strany PČR, co za sebe mohu říct, že když někdo nerespektuje zrovna DZ Stůj, dej přednost v jízdě, tak si ten flastr zaslouží.
Schvalování dopravního značení vysvětlovat ne že nebudeš, ale ani nemůžeš, bo ho neznáš. A k čemu by tady bylo vykládat jaké rozměry má mít křižovatka, délka odbočného pruhu, průměr kruháče na silnici II nebo I. třídy atd?

Já se bavím o tom, že policie v rámci své denní činnosti v ulicích má podle zákona povinnost tohoto si všímat a toto hlásit. Dělá to? Nedělá! Kdyby někoho z těch líných méněžerských přeplácených kreténů napadlo udělat z tohoto další sledovanou čárečku, měli by jich hafo a policie by s těma svýma čárkama dělala něco záslužného. Jenže bohužel, mimo chlastů není další čárka smysluplná.

K DZ "Stůj, dej přednost v jízdě" jsem u nejvyššího tuším že správního soudu prohrál spor s řidičem, který stopku volně projel na dvojku s tím, že prý lidské oko není schopno postřehnout, zda kola stála. Flastr si zaslouží, ale společnost toto postihovat nechce. Pan soudce na moji připomínku, že jsem v záznamu nepsal nic o tom, že řidič u Stopky přbrzdil nebo skoro stál, ale plynule rychle celou křižovatku projel, že je to tam jasně napsáno a že si budu stěžovat a ministerstvu spravedlnosti na jeho lempl práci koktal, že toho je moc a že není možné všecko číst... Je libo další příklad?

Doufám, že tu nechceš napsat, abych ti ukázal, co dává policii povinnost hlásit chyby v dopravním značení, závady ve sjízdnosti komunikace atd. když už čárky "neexistují". Sem pochopil jak to myslíš, ale je mi s podivem, když máš pocit, že jsi chytřejší než starý policejní pes vyškolený jinými starými policejními psy. Dovolím si tvrdit, na základě toho, co říkají kolegové, že by jsi nejenom ty u nás neuspěl se svými znalostmi ani provedením práce. Za nás se četník dělal pět let soustavného tváření ze strany starších zkušených psů a to musel mít o tu práci zájem. Za vás tam nemáte nikoho a tři roky sloužící jelito učí měsíc sloužícího blba. Není to tvoje vina, je to jen dokreslení toho, v jakém je policie srabu.

Nehodička, nehoďák vyšetřuje. Vůbec nedokumentuje polohu manuální řadící páky auta, vůbec nedokumentuje polohu sedačky, spoléhá jen na to, co mu řidič nabulíkuje. Načmárá všechno sprejem na zemi a vůbec mu nevadí, že to celé neodpovídá. Až to začne mít trhliny, už nikdy nic zpětně nezjistí.

Silniční kontrola: Langerovic děcko přijde k autu, opře se mi o něj rukou a stojíce před dveřma řidiče po mě kuňkáním žádá doklady. A já mu říkám: když tě teď šlahnu těma dveřma přes hnáty s tím, že mám papíry v kufru kam jdu, miminálně skončíš se špinavou uniformou, pokud ti prohnu koleno, nebude to ani pracovní úraz, protože ten je přesně definovaný a nedodržování bezpečnosti vylučuje tuto definici. To zaprvé. Zadruhé, mám auto špinavé, doklady ti nedám, leda si tu pracku utřeš, když už tě kdosi nenaučil co máš dělat. Zatřetí: máš něco s rukou? Že by jsi aspoň zasalutoval, když už máš uniformu, nebo je to na vás moc, švihnout rukou ke štítku čepice? Začtvrté: kdybych nevěděl co asi chceš, neslyšel jsem ani pozdrav, ne tak co ti mám dát.
(oni dneska už salutovat nemusí, mamánci totiž nebyli na vojně a mohli by si u toho vyrazit oko nejspíš, jak pravil instruktor z Brna) . Oni už nemají ani přísahu, oni mají slib! A slibem nezarmoutíš. :laugh: :laugh:

Skutečně nemám šajn jak to vypadá, protože osmnáctileté děcko jsem fakt sloužit za svého působení neviděl ani nezažil. Nedovedu si představit dva takové sople, jak jdou někam dělat pořádky. Klidně bych si na to divadlo zaplatil lístky do první řady. To máš, Čito, recht.

Uživatelský avatar
lumpo
Pilot
Pilot
Příspěvky: 864
Registrován: 05.05.2010 22:20
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužběj

Příspěvek od lumpo »

Amen...
BAZAR:

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=225&t=314046" onclick="window.open(this.href);return false;

Hammer
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1467
Registrován: 07.11.2007 19:46
Bydliště: Moravské Slovácko
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od Hammer »

Trochu jsem se prošel zákonem 273/2008 Sb. o Policii ČR, abych našel kam zákonodárce přemístil to, co říkám. Je to tady:

Spolupráce

§ 14

Policie při plnění svých úkolů spolupracuje s ozbrojenými silami, bezpečnostními sbory a dalšími orgány veřejné správy, jakož i s právnickými a fyzickými osobami.

§ 15

V rámci spolupráce policie zejména upozorňuje orgány a osoby uvedené v § 14 na skutečnosti, které se dotýkají jejich činnosti a mohou vést k ohrožení nebo porušení vnitřního pořádku a bezpečnosti, pokud tento zákon nebo jiný právní předpis nestanoví jinak.

Zákon o provozu na pozemních komunikacích č. 361/ 2000 Sb. říká toto:

§78 (2) Dopravní značky, světelné a akustické signály, dopravní zařízení a zařízení pro provozní informace se smějí užívat jen v takovém rozsahu a takovým způsobem, jak to nezbytně vyžaduje bezpečnost a plynulost provozu na pozemních komunikacích nebo jiný důležitý veřejný zájem.
§78 (3) Přenosné svislé dopravní značky, přechodné vodorovné dopravní značky, světelné signály, dopravní zařízení a zařízení pro provozní informace smějí být užívány jen po nezbytně nutnou dobu a jen z důvodů uvedených v odstavci 2.

Tady všecky ty stavby, kde se celé týdny nejenže nic nestaví ale ani tam nic nejezdí, jsou sice trvale označeny přenosnými značkami omezujícími rychlost atd. či dopravními zařízeními zužujícími dva pruhy v jeden a tvořícími zcela zbytečné zácpy, procházejí zcela bez povšimnutí naprosto všech orgánů, které jsou z peněz daňových poplatníků placeny a je rovněž financována jejich činnost. Žvásty o nějakém plánu PČR na zajištění bezpečnosti a plynulosti (ta s bezpečností úzce jaksi souvisí) dokládá i naprostá nečinnost na tomto úseku denně přinejmenším otravujícím statisíce řidičů, pakliže nezpolupůsobí následně nehody, ekonomické ztráty atd. V následcích takovéto "práce" nejen policie pak spatřujeme skutečnost, že řidiči dopravní značení nerespektují ani tam, kde jim chrání jejich života a zdraví a to často v případech, kdy je oprávněně umístěné DZ zhotoveno ledabyle, nesrozumitelně (česká specialita, pokud místo neznáte, spoléháte jen na štěstí, že sde trefíte kam chcete, protože podle DZ to prostě není možné) nebo nedostatečně. To není maličkost, to jsou miliardové škody ročně na menší přepravní schopnosti už tak přetížených komunikací, na majetku, zdraví i životech.

Ale policejní méněžery zajímají jen jejich čárky a tam bohužel hlášení závad v DZ a sjízdnosti komunikace nefiguruje. Leda tak když je někde silnice naprosto zavátá, hlídka vysílačkou oznámí toto operačnímu a silnice se uzavře do doby zprůjezdnění.

No a do tohoto, abychom tedy drželi souvislost s nákupem drahých vozidel, se nefungující policii pořídí drahá auta. Uvedl jsem jen jedinou věc, kdy dokládám, že policie nepracuje jak má, prosím pěkně, věc, kterou denně máte možnost všichni vidět.

Když si vzpomenu na zbytek její (ne) činnosti, napadá mně tento příměr: línému praseti vyznačujicímu se statusem nezaměstnaný mající lopatou a smetákem uklízet krajnice od nánosů písku a různého svinstva a nechávajího po sobě skoro stejný svinčík který tam byl prvně, páč nepoužívá metlu ale jen to lopatou hrubě seškrábne, pořídíme bločky a necháme ho trhat pokuty majitelům domů, před kterýma na státní silnici leží svinčík. Lidi budou nadávat na toho metlaře ale nechápou, že ryba smrdí od hlavy. Přesně to udělal stát nákupem drahých vozidel pro policii. Ta si neplní nejzákladnější preventivní věci, ale jen kasíruje. K ničemu to nevede, neexistuje žádný plán jak snížit nehodovost mimo švindly se statistikama, ale klidně se pořídí takové vybavení. Představte si vaši firmu, kde by management nevěděl kde ho tlačí bota nakupoval by takto drahé vybavení, jak dlouho by fungovala. No nijak. Policie ČR taky nefunguje, jen je furt dotována.

Uživatelský avatar
C3
Závodník
Závodník
Příspěvky: 561
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

Re: Policie nakoupila nové Octavie - komentář policisty ve výslužbě

Příspěvek od C3 »

A nezapomeňte to těm "blbečkům" hned při první "buzeraci" připomenout.. Hlavně že jsou placení z vašich daní a mají stát někde, kde to je víc zapotřebí... A pak jim to zopakujte, tyhle informace se nutně potřebují dozvědět právě od schopných a zkušených řidičů...
Horky vzduch a velky tlak..k tomu kapka paliva..Síla velká tlaci pisty..kola hvízdaj..turbo krici..splodin dym+sila velka,nemas nic kdyz nemas diesla!

Odpovědět

Zpět na „Pokec & Zábava“