Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
walentyno
Řidič
Řidič
Příspěvky: 146
Registrován: 05.04.2008 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od walentyno »

Mám prosbu nenajde se někdo z okolí hradce králové kdo rozumí váze vzduchu tento týden ji budu mít seřízenou,ale nevěřím že je to jen váhou.Střílí to do výfuku,bouchá ve váze žere tak 30litrů,nejde do otáček,a po 10km černý svíčky a pak už to ani nenastartuji.Děkuji za každou pomoc či radu.

Uživatelský avatar
DaveG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlin

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od DaveG60 »

Rozdelej opatrne rozdelovnik paliva a podivej se na ten drik co ti zavira a otevira pres vahu vzduchu privod paliva.Muze byt pridreny...ale nic moc s tim nejde delat.Zkusit zalestit.U ,K,acek se tomu vyhnes pravidelnou vymenou paliv filtru.Skoro nikdo to nedela a pak to jde do kopru.Veskere plochy jsou lapovane s minimalni vuli a pak staci malinke smitko a je to :wink:
VW Forever

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od robil1.6gti »

Tipoval bych regulátor tlaku co je na bloku motoru. Při startu dává nízký tlak pro pístek co popisuje Dave a tím je obohacena směs pro studený chod. Po nastartování se vyhřívá el. proudem a tlak je plynule zvyšován až na provozní hodnotu pro teplý chod. Chce to zapojit manometr pro kontrolu.
Zjistit zda přes ohřev bimetalu v regulátoru teče proud - za chodu motoru - cca 0,5 A .
A může to být netěsný 5 tzv. sytičový vstřik a ještě plno dalších věcí.
Přílohy
P4212343.JPG
Naposledy upravil(a) robil1.6gti dne 21.04.2009 20:05, celkem upraveno 1 x.
-----

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od lister »

jak píše robil1.6gti, kontrola tlaku jak systémovýho ,tak řídícího je základ.
Přílohy
další možnost jak připojit tlakoměr..
další možnost jak připojit tlakoměr..
a takhle by to mělo vypadat, systém 4,8-5,2baru, řídící 3,4-3,8baru
a takhle by to mělo vypadat, systém 4,8-5,2baru, řídící 3,4-3,8baru
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od robil1.6gti »

Zrovna jsem myslel nato jak to dopadlo s tím dvojitým manometrem - a už je tam - moc pěkný :D
-----

walentyno
Řidič
Řidič
Příspěvky: 146
Registrován: 05.04.2008 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od walentyno »

Už se v tom vrtat nebudu nechám to na někom kdo tomu rozumí,jediná věc ve které jsem se hrabal je šroubek bohatosti zvrchu na váze.O té doby to pořádně nejezdí.Vyzkoušel sem 2 jiný váhy které fungovaly někde jinde u mě furt to samé proto nevěřím že to je jen váhou.Napadá vás nějaká další věc mě napadl rozdělovač .Díky za info.

Uživatelský avatar
Marus
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 405
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou

Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu

Příspěvek od Marus »

robil1.6gti píše:Tipoval bych regulátor tlaku co je na bloku motoru.
taky bych si tipnul,že to bude ono - to není složitý vyměnit

Odpovědět

Zpět na „Motor“