Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Moderátor: lister
-
- Řidič
- Příspěvky: 146
- Registrován: 05.04.2008 14:49
- Bydliště: Hradec Králové
Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Mám prosbu nenajde se někdo z okolí hradce králové kdo rozumí váze vzduchu tento týden ji budu mít seřízenou,ale nevěřím že je to jen váhou.Střílí to do výfuku,bouchá ve váze žere tak 30litrů,nejde do otáček,a po 10km černý svíčky a pak už to ani nenastartuji.Děkuji za každou pomoc či radu.
- DaveG60
- Jezdec
- Příspěvky: 251
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlin
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Rozdelej opatrne rozdelovnik paliva a podivej se na ten drik co ti zavira a otevira pres vahu vzduchu privod paliva.Muze byt pridreny...ale nic moc s tim nejde delat.Zkusit zalestit.U ,K,acek se tomu vyhnes pravidelnou vymenou paliv filtru.Skoro nikdo to nedela a pak to jde do kopru.Veskere plochy jsou lapovane s minimalni vuli a pak staci malinke smitko a je to
VW Forever
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Tipoval bych regulátor tlaku co je na bloku motoru. Při startu dává nízký tlak pro pístek co popisuje Dave a tím je obohacena směs pro studený chod. Po nastartování se vyhřívá el. proudem a tlak je plynule zvyšován až na provozní hodnotu pro teplý chod. Chce to zapojit manometr pro kontrolu.
Zjistit zda přes ohřev bimetalu v regulátoru teče proud - za chodu motoru - cca 0,5 A .
A může to být netěsný 5 tzv. sytičový vstřik a ještě plno dalších věcí.
Zjistit zda přes ohřev bimetalu v regulátoru teče proud - za chodu motoru - cca 0,5 A .
A může to být netěsný 5 tzv. sytičový vstřik a ještě plno dalších věcí.
Naposledy upravil(a) robil1.6gti dne 21.04.2009 20:05, celkem upraveno 1 x.
-----
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
jak píše robil1.6gti, kontrola tlaku jak systémovýho ,tak řídícího je základ.
- Přílohy
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Zrovna jsem myslel nato jak to dopadlo s tím dvojitým manometrem - a už je tam - moc pěkný
-----
-
- Řidič
- Příspěvky: 146
- Registrován: 05.04.2008 14:49
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
Už se v tom vrtat nebudu nechám to na někom kdo tomu rozumí,jediná věc ve které jsem se hrabal je šroubek bohatosti zvrchu na váze.O té doby to pořádně nejezdí.Vyzkoušel sem 2 jiný váhy které fungovaly někde jinde u mě furt to samé proto nevěřím že to je jen váhou.Napadá vás nějaká další věc mě napadl rozdělovač .Díky za info.
- Marus
- Jezdec
- Příspěvky: 405
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: skoro Jablonec nad Nisou
Re: Vw golf 1 1.6gti problém s váhou vzduchu
taky bych si tipnul,že to bude ono - to není složitý vyměnitrobil1.6gti píše:Tipoval bych regulátor tlaku co je na bloku motoru.