G1 a VR6

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
fr0d0
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ružomberok - SK
Kontaktovat uživatele:

G1 a VR6

Příspěvek od fr0d0 »

Co na to hovorite, myslim najmä odbornici, je to tazsie prisposobit ako v G2 ??? a co vsetko treba prisposobit ???

jeden nadherny kusok z worthersee06, ktory je dokazom, ze sa to da :)
[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 39copy.jpg[/img]

[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 40copy.jpg[/img]
niet čo dodať...Aus Liebe zum Automobil...Not for beginners...........

Uživatelský avatar
freek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 374
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od freek »

Hele to je otázka peněz. Nic víc, nic míň.
No smoke No Fun with my Golf one.

http://www.speedtest.net/result/686588987.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Taaaaaaaak:

Musis vyresit drzaky motoru, musi se prevarit, dal nechat zkratit poloosy, nevim jak je to s kloubama a unasecama na prevodovce, nejak jsem to nestudoval, takze nevim jak to u vr6 vypada+predelat razeni. Brzdy+napravy, nejjednodussi je pouziti naprav z gti a brzd z g60 nebo 16v (golf 2), s tim pouziti sportovniho podvozku, prevareni vsech kritickych mist na kastli. Ad- technicka... 2 valce navic neukecas. Motor je podstatne tezsi nez cokoliv co se tam dopredu davalo, bude dostavat zabrat kastle, musis ji vyztuzit - taky zalezi do jake g1 to budes davat. Rozlozeni hmotnosti se zmeni, budes mit vic kg na predku(pretacivost v zatackach). Nevim jestli jsi nekdy videl zavodit nekoho v MiniCooperu(v podstate zadek za predkem jen vlaje) :lol:
Pouziti vetsich brzd znamena vetsi kola, a to me se zminovanou vetsi hmotnosti na predku privadi k nutnosti pouzit servo rizeni.

No a to vsechno samozdrejme vyzaduje kastli ve 120% kondici a zapocital bych do toho i ram. Takze tak nejak bych to videl ja...
Naposledy upravil(a) pov dne 24.09.2006 22:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Na ty kila malej výkon a moc problémů.Řešil bych to spíš 1.8T

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

GTI1 píše:Na ty kila malej výkon a moc problémů.Řešil bych to spíš 1.8T
Tak tak... v*sral bych se na to 8)

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Taky sem vymejšlel VR6 a vybodl sem se na to.

Uživatelský avatar
fr0d0
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 245
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ružomberok - SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fr0d0 »

mno dobre tak myslim, ze tam vklude bude stacit neaky motor zo serie G1, 1,8 T nemam moc v laske... a chcel som 6 valcov, mno tak budu len 4 a motorovy priestory vyprazdneny, mno dobre :)

to pov: diki za kompletne rozobratie problemu, inak aky motor by si ty potom odporucil ???
niet čo dodať...Aus Liebe zum Automobil...Not for beginners...........

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

fr0d0 píše:to pov: diki za kompletne rozobratie problemu, inak aky motor by si ty potom odporucil ???

Abych pravdu rekl tak podle me je nejrozumnejsi volba 1,8 16V, 2,0 16v, 1,8 20v s ITB... bezici na megasquirtu... Asi nejlepsi co muzes udelat :) 1,8T ... pro me se to zacina rysovat jako vychodisko zapeklite situace situace :lol:

Ale po pravde, porad premyslim o karburatorech, v hlave to mam celkem rozvrzeny, ale na jednu stanu je i nechci, protoze vykon je dost omezeny jen do urcitych otacek. Takze rozhodne elektronika a minimalne 16 ventilu...


Ale vsechno je to o penezich... stacit by ti mohl i 1,6 16V z G4

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

pov copak 16v pl nechces?? :lol:
ND G2

zatim ještě žiju

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

jarys píše:pov copak 16v pl nechces?? :lol:
nikdy nemuzes vedet kam te vitr zavane :hul:

Uživatelský avatar
Oncek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oncek »

pov: a co ta tvoje 1.8? jsem slysel od Liona ze te nejak zlobi :roll:

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Oncek píše:nejak zlobi :roll:

da se rict :lol:

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

skrome receno :cry2:
ND G2

zatim ještě žiju

Uživatelský avatar
Oncek
Řidič
Řidič
Příspěvky: 134
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oncek »

pov: co se s ni stalo? :lol:

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

nechce se ji vrcet jinak vypada dobre :D
ND G2

zatim ještě žiju

Odpovědět

Zpět na „Motor“