G1 a VR6
Moderátor: lister
- fr0d0
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ružomberok - SK
- Kontaktovat uživatele:
G1 a VR6
Co na to hovorite, myslim najmä odbornici, je to tazsie prisposobit ako v G2 ??? a co vsetko treba prisposobit ???
jeden nadherny kusok z worthersee06, ktory je dokazom, ze sa to da
[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 39copy.jpg[/img]
[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 40copy.jpg[/img]
jeden nadherny kusok z worthersee06, ktory je dokazom, ze sa to da
[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 39copy.jpg[/img]
[img]http://www.mkippen.com/SlideShow.aspx?p ... 40copy.jpg[/img]
niet čo dodať...Aus Liebe zum Automobil...Not for beginners...........
- freek
- Jezdec
- Příspěvky: 374
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Hele to je otázka peněz. Nic víc, nic míň.
No smoke No Fun with my Golf one.
http://www.speedtest.net/result/686588987.png" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.speedtest.net/result/686588987.png" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Taaaaaaaak:
Musis vyresit drzaky motoru, musi se prevarit, dal nechat zkratit poloosy, nevim jak je to s kloubama a unasecama na prevodovce, nejak jsem to nestudoval, takze nevim jak to u vr6 vypada+predelat razeni. Brzdy+napravy, nejjednodussi je pouziti naprav z gti a brzd z g60 nebo 16v (golf 2), s tim pouziti sportovniho podvozku, prevareni vsech kritickych mist na kastli. Ad- technicka... 2 valce navic neukecas. Motor je podstatne tezsi nez cokoliv co se tam dopredu davalo, bude dostavat zabrat kastle, musis ji vyztuzit - taky zalezi do jake g1 to budes davat. Rozlozeni hmotnosti se zmeni, budes mit vic kg na predku(pretacivost v zatackach). Nevim jestli jsi nekdy videl zavodit nekoho v MiniCooperu(v podstate zadek za predkem jen vlaje)
Pouziti vetsich brzd znamena vetsi kola, a to me se zminovanou vetsi hmotnosti na predku privadi k nutnosti pouzit servo rizeni.
No a to vsechno samozdrejme vyzaduje kastli ve 120% kondici a zapocital bych do toho i ram. Takze tak nejak bych to videl ja...
Musis vyresit drzaky motoru, musi se prevarit, dal nechat zkratit poloosy, nevim jak je to s kloubama a unasecama na prevodovce, nejak jsem to nestudoval, takze nevim jak to u vr6 vypada+predelat razeni. Brzdy+napravy, nejjednodussi je pouziti naprav z gti a brzd z g60 nebo 16v (golf 2), s tim pouziti sportovniho podvozku, prevareni vsech kritickych mist na kastli. Ad- technicka... 2 valce navic neukecas. Motor je podstatne tezsi nez cokoliv co se tam dopredu davalo, bude dostavat zabrat kastle, musis ji vyztuzit - taky zalezi do jake g1 to budes davat. Rozlozeni hmotnosti se zmeni, budes mit vic kg na predku(pretacivost v zatackach). Nevim jestli jsi nekdy videl zavodit nekoho v MiniCooperu(v podstate zadek za predkem jen vlaje)
Pouziti vetsich brzd znamena vetsi kola, a to me se zminovanou vetsi hmotnosti na predku privadi k nutnosti pouzit servo rizeni.
No a to vsechno samozdrejme vyzaduje kastli ve 120% kondici a zapocital bych do toho i ram. Takze tak nejak bych to videl ja...
Naposledy upravil(a) pov dne 24.09.2006 22:56, celkem upraveno 1 x.
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- fr0d0
- Jezdec
- Příspěvky: 245
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ružomberok - SK
- Kontaktovat uživatele:
mno dobre tak myslim, ze tam vklude bude stacit neaky motor zo serie G1, 1,8 T nemam moc v laske... a chcel som 6 valcov, mno tak budu len 4 a motorovy priestory vyprazdneny, mno dobre
to pov: diki za kompletne rozobratie problemu, inak aky motor by si ty potom odporucil ???
to pov: diki za kompletne rozobratie problemu, inak aky motor by si ty potom odporucil ???
niet čo dodať...Aus Liebe zum Automobil...Not for beginners...........
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
fr0d0 píše:to pov: diki za kompletne rozobratie problemu, inak aky motor by si ty potom odporucil ???
Abych pravdu rekl tak podle me je nejrozumnejsi volba 1,8 16V, 2,0 16v, 1,8 20v s ITB... bezici na megasquirtu... Asi nejlepsi co muzes udelat 1,8T ... pro me se to zacina rysovat jako vychodisko zapeklite situace situace
Ale po pravde, porad premyslim o karburatorech, v hlave to mam celkem rozvrzeny, ale na jednu stanu je i nechci, protoze vykon je dost omezeny jen do urcitych otacek. Takze rozhodne elektronika a minimalne 16 ventilu...
Ale vsechno je to o penezich... stacit by ti mohl i 1,6 16V z G4
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- Oncek
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele:
- Oncek
- Řidič
- Příspěvky: 134
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
- jarys
- Profík
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: melnicko
- Kontaktovat uživatele: