Chcipani EX motoru pri vetsim ohrati

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Chcipani EX motoru pri vetsim ohrati

Příspěvek od Herbie »

tak po vyreseni blikani mazani se mi objevil dalsi problem
kdyz se motor vic ohreje (merak ukazuje tak 3/4) a chvilku pred tim nez sepne vrtule na chladici - nejcasteji pri poskakovani v prazskych kolonach -
tak to neudrzi volnobeh a chcipa

Ono kdyz se motor dostane do nejaky pracovni teploty (rucicka meraku je kousek za kontrolkou) tak otacky volnobehu jsou nekde kolem 500

Zacalo to delat zniceho nic

G1 cabrio 86, motor EX,
karburator na muj vkus trosku slozitej (vsude samej podtlak) takze nemam sajn co kde jak :(

rozdelovac- vicko+palec v pohode, svicky taky celkem slusny
vzduchovej a palivovej filtr novej takze si myslim ze zrada je v karburatoru

nejaka rada nebyla by ?
Naposledy upravil(a) Herbie dne 27.04.2007 14:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Taky sem měl tyhle problémy s karbecem a lítal mi tam bordel z nádrže,tak bych typnul,že vyčištění pomůže.Jinak souhlas,že ten karbec je zbytečně složitej.

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

bordel by se tam snad nemel dostat
teda aspon doufam ze to ten palivovej filtr co je cestou vetsinu pochyta :)

kazdopadne dik za tip, rozeberu to a vycistim az budu mit pojizdny druhy auto :)

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Jestli dobře vzpomínám tak máš kábro z roku 85.Měl sem ten samej kus před pár rokama a ty samý problémy.Nakonec sem zjistil,že mám u nalévacího hrdla na benzín uhnilou trubku odvzdušnění nádrže a šel tam bordel od z. kola tak se zkus mrknout.

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

vzpominas dobre :)

proverim to, diky

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

takze uz sem zkusil vsecko mozny a porad jsem tam kde sem byl

Motor EX 1.8, r.v.86, karburator Pierburg 2E2

Motor se chova uplne normalne az do doby nez se hodne ohreje (treba stani v kolone), pak najednou karburator cvakne (preskoci to na pravy strane u ovladani klapek, pri pohledu do motorovyho prostoru) a chcipne.
Jakmile se motor trosku ochladi (delsi jizdou po rovine nebo zapnutim ventilatoru) zase je to v poradku a volnobeh drzi

Zacalo to delat najednou z niceho nic, do ty doby se to chovalo normalne

Karburator sem kvuli tomu i vyndal, vycistil a zrevidoval ale zadnou zasadni zradu nenasel, chova se to furt stejne

Mohl by mi nekdo rict co presne delaji soucastky cislo
4
16
17
34
Obrázek

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

tak sem zase laboroval a zjistoval
a ....

soucastka ktera je na obrazku oznacena cislem 5 je jakejsi termostat ktery ovlada skrtici klapku jednoho z difuzoru

Kdyz se roztahne, nastavi tu skrtici klapku tak ze se druha skrtici klapka (ta co je na plynovym lanu) nema o co zarazit, a tim padem se uzavre a pak motor uplne chcipne

proc se tak deje ?
co vlastne zajistuje volnobeh kdyz jsou obe klapky zavreny ?
JE tam nejaka volnobezna tryska ?

a co na to Jan Tleskac ?

Uživatelský avatar
Herbie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Herbie »

takze nakonec se mi podarilo problem odstranit
a to diky dobre rade ziskane od uzivatele zdejsiho fora

takze aby tento topic nebyl k nicemu
reseni zde :

Obrázek
modrej krouzek = z termostatu se vysouva tycka co ovlada mechanismus klapky
zelene oznacenej dil = nastavovací mechanismus, který lze pomocí imbus sroubku posunout, aby to nezdechalo.

To zelený se musí dostat o něco výš... Ale jenom o kousíček, je to dost citlivý. Kdyby to bylo málo, tak zase kousíček přidat atd...

Odpovědět

Zpět na „Motor“