tak po vyreseni blikani mazani se mi objevil dalsi problem
kdyz se motor vic ohreje (merak ukazuje tak 3/4) a chvilku pred tim nez sepne vrtule na chladici - nejcasteji pri poskakovani v prazskych kolonach -
tak to neudrzi volnobeh a chcipa
Ono kdyz se motor dostane do nejaky pracovni teploty (rucicka meraku je kousek za kontrolkou) tak otacky volnobehu jsou nekde kolem 500
Zacalo to delat zniceho nic
G1 cabrio 86, motor EX,
karburator na muj vkus trosku slozitej (vsude samej podtlak) takze nemam sajn co kde jak
rozdelovac- vicko+palec v pohode, svicky taky celkem slusny
vzduchovej a palivovej filtr novej takze si myslim ze zrada je v karburatoru
nejaka rada nebyla by ?
Chcipani EX motoru pri vetsim ohrati
Moderátor: lister
- Herbie
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Chcipani EX motoru pri vetsim ohrati
Naposledy upravil(a) Herbie dne 27.04.2007 14:22, celkem upraveno 1 x.
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- Herbie
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
takze uz sem zkusil vsecko mozny a porad jsem tam kde sem byl
Motor EX 1.8, r.v.86, karburator Pierburg 2E2
Motor se chova uplne normalne az do doby nez se hodne ohreje (treba stani v kolone), pak najednou karburator cvakne (preskoci to na pravy strane u ovladani klapek, pri pohledu do motorovyho prostoru) a chcipne.
Jakmile se motor trosku ochladi (delsi jizdou po rovine nebo zapnutim ventilatoru) zase je to v poradku a volnobeh drzi
Zacalo to delat najednou z niceho nic, do ty doby se to chovalo normalne
Karburator sem kvuli tomu i vyndal, vycistil a zrevidoval ale zadnou zasadni zradu nenasel, chova se to furt stejne
Mohl by mi nekdo rict co presne delaji soucastky cislo
4
16
17
34
Motor EX 1.8, r.v.86, karburator Pierburg 2E2
Motor se chova uplne normalne az do doby nez se hodne ohreje (treba stani v kolone), pak najednou karburator cvakne (preskoci to na pravy strane u ovladani klapek, pri pohledu do motorovyho prostoru) a chcipne.
Jakmile se motor trosku ochladi (delsi jizdou po rovine nebo zapnutim ventilatoru) zase je to v poradku a volnobeh drzi
Zacalo to delat najednou z niceho nic, do ty doby se to chovalo normalne
Karburator sem kvuli tomu i vyndal, vycistil a zrevidoval ale zadnou zasadni zradu nenasel, chova se to furt stejne
Mohl by mi nekdo rict co presne delaji soucastky cislo
4
16
17
34
- Herbie
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
tak sem zase laboroval a zjistoval
a ....
soucastka ktera je na obrazku oznacena cislem 5 je jakejsi termostat ktery ovlada skrtici klapku jednoho z difuzoru
Kdyz se roztahne, nastavi tu skrtici klapku tak ze se druha skrtici klapka (ta co je na plynovym lanu) nema o co zarazit, a tim padem se uzavre a pak motor uplne chcipne
proc se tak deje ?
co vlastne zajistuje volnobeh kdyz jsou obe klapky zavreny ?
JE tam nejaka volnobezna tryska ?
a co na to Jan Tleskac ?
a ....
soucastka ktera je na obrazku oznacena cislem 5 je jakejsi termostat ktery ovlada skrtici klapku jednoho z difuzoru
Kdyz se roztahne, nastavi tu skrtici klapku tak ze se druha skrtici klapka (ta co je na plynovym lanu) nema o co zarazit, a tim padem se uzavre a pak motor uplne chcipne
proc se tak deje ?
co vlastne zajistuje volnobeh kdyz jsou obe klapky zavreny ?
JE tam nejaka volnobezna tryska ?
a co na to Jan Tleskac ?
- Herbie
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.02.2006 21:02
takze nakonec se mi podarilo problem odstranit
a to diky dobre rade ziskane od uzivatele zdejsiho fora
takze aby tento topic nebyl k nicemu
reseni zde :
modrej krouzek = z termostatu se vysouva tycka co ovlada mechanismus klapky
zelene oznacenej dil = nastavovací mechanismus, který lze pomocí imbus sroubku posunout, aby to nezdechalo.
To zelený se musí dostat o něco výš... Ale jenom o kousíček, je to dost citlivý. Kdyby to bylo málo, tak zase kousíček přidat atd...
a to diky dobre rade ziskane od uzivatele zdejsiho fora
takze aby tento topic nebyl k nicemu
reseni zde :
modrej krouzek = z termostatu se vysouva tycka co ovlada mechanismus klapky
zelene oznacenej dil = nastavovací mechanismus, který lze pomocí imbus sroubku posunout, aby to nezdechalo.
To zelený se musí dostat o něco výš... Ale jenom o kousíček, je to dost citlivý. Kdyby to bylo málo, tak zase kousíček přidat atd...