zastavba motoru 1,8 GTi 16V do G1

benzin i diesel

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
diego
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

zastavba motoru 1,8 GTi 16V do G1

Příspěvek od diego »

Zdravim vsetkych
Akonahle dostavam garaz co nebude uz tak dlho trvat planujem vec nasledovnu:
Polozit motor 1,8 GTi 16V al 8V z golfu II do golfu I
jasne ze najprv pojde z golfu vsetko dole, karoseria sa vyvari, posilnia(vystuzia) sa kriticke miesta da sa do laku, repasnu sa napravy a vsetko ostatne a potom pride to hlavne dat nove srdiecko.
Nebojim sa nicoho len tej elektriky, je to velky problem? Precital som si tu mnozstvo prispevkov a tem ale nenasiel som nikde nieco kde by ste tuto operaciu podrobnejsie rozoberali.
Urcite mate niektori v golfoch taketo motory a sami ste si to robili tak vas prosim o rady, o postrehy, na co ste prisli pocas prestavby a tak vsetko no, aby som sa vedel na vsetko pripravit
Vopred dakujem
Aj fotky pomozu, proste vsetko

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

napis Listerovi.... ten presne o tomhle asi vi nejvic

Uživatelský avatar
diego
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od diego »

LeeBa píše:napis Listerovi.... ten presne o tomhle asi vi nejvic
jo, dik, ale myslel som skor aby sa to tu rozbehlo a bolo to viditelne aj pre inych ludi
ale nemam mu problem ani napsiat

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jajgt1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klíčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajgt1 »

Dával jsem 1.8GTI 8v/RD/ do GI ,ale elektriku jsem dával komplet z dvojky ze který jsem bral motor a nemam s ní problém.Řešil jsem akorát čerpadlo ,dlouhou poloosu/příruba na převodovce/,dodávku paliva a výfuk.

Uživatelský avatar
diego
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od diego »

lister dakujem, fakt som to prehliadol

jajgt1 pravdaze by som chcel pouzit elektriku z 2ky a mal si s tou elektrikou nejaky vazny problem?

Uživatelský avatar
jajgt1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klíčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajgt1 »

Co se týká elektriky ,vzhledem k tomu ,že jsem dával i palubovku z G II tak jsem akorát napojoval svazek ,kterej jde do zadní části na původní.Barevné značení jednotlivých kabelů bylo stejné ,dvojka měla o pár kablíků víc.Dával jsem to do cabria takže mi tam zbyl na zadní stěrač ,centrál a tak. :roll:

Uživatelský avatar
diego
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od diego »

takže odporúčaš dať aj dnu palubovku z 2 ky aby som predišiel zbytočným nedorozumeniam a trápeniu?

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

diego píše:takže odporúčaš dať aj dnu palubovku z 2 ky aby som predišiel zbytočným nedorozumeniam a trápeniu?
není potřeba, z kabelovýho svazku ř.j. jsou na zbytek auta napojený max 3 nebo 4 dráty, jestli bys měl problémy s jejich napojením na origo GI elektriku, tak se radši sám nepouštěj ani do dolívání vody do ostřikovače :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
jajgt1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 45
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Klíčany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jajgt1 »

je to tak jak píše Lister,já jsem to dával komplet protože jsem tam neměl ani kousek kabelu/pojistkovou ,nic/a ani palubovku. :roll:

Uživatelský avatar
diego
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od diego »

lister píše:jestli bys měl problémy s jejich napojením na origo GI elektriku, tak se radši sám nepouštěj ani do dolívání vody do ostřikovače :wink:
:ura1: neviem, co vsetko zozeniem preto sa radsej pytam do predu ci zhanat elektriku z II alebo staci z I, to som chcel pocut
a vodu mi doleju v servise, toho sa nebojim :lol: :lol: :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motor“