Únik oleje
Moderátor: lister
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
Únik oleje
Někde u druhého válce z prava mám motor od oleje a kolem vstřiku i kolem žhavící svíčky je sucho. Je to prasklé těsnění pod hlavou
- Přílohy
-
- olej.jpg (41.32 KiB) Zobrazeno 1169 x
-
- IMG_3164.jpg (50.58 KiB) Zobrazeno 1169 x
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
Ručička teploměru se většinou dostane kousek za diodu, jakmile je vidět dioda celá tak se pouští větrák a leze to hned dolů. Každopádně ještě 2 hodiny po jízdě je v chladícím okruhu tlak. Nevim jestli to tak má být nebo ne...
Kouř žádný a ve vyšších otáčkách lehce bílý a až při plném plynu trochu černý.
Kouř žádný a ve vyšších otáčkách lehce bílý a až při plném plynu trochu černý.
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak to na praskly tesneni pod hlavou nevypada Je mozny ze je tam nekde mala netesnost, unik oleje je u techhle motoru celkem beznej. Pokud to nepresahuje nejakou rozumnou mez tak bych to zatim neresil. V opacnym pripade bych vymenil tesneni a preventivne bych si nechal srovnat hlavu, kdyby byla nahodou lehce kriva. Sice to neni prilis pravdepodobny, ale ja sem to vzdycky na dieselu takhle delal, pac za srovnani das tak 300 a mas jistotu
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...