cawte vseci.
kamos stava G1 16v- a dostali sme sa ktomu najhlavnejsemu - vyfuku.Chceli by sme nechat povodne vyfukove.Myslim ze LISTER to tak ma alebo mal?
mohol by prosim niekto dat nejaku fotku /asi ty LISTER/toho vyfuku ako to vyzera ked je to pozvarane.
Dalsia otazka je na tu prirubu s ktorej vedu hadice na olejovy chladic.
niekto tu pisal ze s toho sa vyhadzuje nejaky termostat ,aby to malo lepsi prietok.
ako to vyzera?
dakujem
vw g1 16v - vyfuk
Moderátor: lister
- dedo
- Řidič
- Příspěvky: 115
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: TT - Bukova,Slovensko
vw g1 16v - vyfuk
- Přílohy
-
- tak by to malo vyzerat
- DSC04271.JPG (39.44 KiB) Zobrazeno 1206 x
-
- DSC04272.JPG (49.59 KiB) Zobrazeno 1208 x
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Tak puvodni vyfuk - vidim karburatory, nebude ti stacit. Ja mam svody 2 * 48mm trubku od puvodniho zbernyho potrubi, tak jak to ma lister, pak spojeny do 60mm trubky a vedeny az dozadu, koncak origo 16V.
co se tyce toho termostatu, odsroubujes ty 4 sroubky na prirube a termostat vytahnes, ale ten motor se nebude chtit zahrat.
co se tyce toho termostatu, odsroubujes ty 4 sroubky na prirube a termostat vytahnes, ale ten motor se nebude chtit zahrat.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
taky mám 2 trubky 48mm, nad stabilizátorem se spojujou do jedný - 55mm v tom spoji je lambda (tu asi nebudete potřebovat ) dál je vlnovec, rezonátor a hlavní tlumič jetta 16V.
nevím jestli se olejovej termostat vyhazuje, každopádně,, já ho vyhodil, protože nefungoval a novej za 2300 mi nepřipadal jako dobrá investice
místo termostatu mám vložku, je to trubka která přesně pasuje do prostoru po termostatu, má cca 2mm stěnu a po obvodu díry kterejma jde olej jen do kanálu k chladiči.
nevím jestli se olejovej termostat vyhazuje, každopádně,, já ho vyhodil, protože nefungoval a novej za 2300 mi nepřipadal jako dobrá investice
místo termostatu mám vložku, je to trubka která přesně pasuje do prostoru po termostatu, má cca 2mm stěnu a po obvodu díry kterejma jde olej jen do kanálu k chladiči.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..