Vačka

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
Lucas
Závodník
Závodník
Příspěvky: 535
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Vačka

Příspěvek od Lucas »

Tady prodava nekdo vacku na 8V motory http://aukro.cz/ostra-vacka-newman-276- ... 56797.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

jojo uz sem na to koukal ;) na jednom miste se zda orezla, ale to by nebyl takovej problem...jen by to chtelo vedet, v jakym je stavu, zmerit ji.
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Vačka

Příspěvek od robil1.6gti »

Mám dotaz na ty, co tomu opravdu rozumí: v čem je rozdíl mezi vačkou pro hydroštely a mech. zdvihátky ?
-----

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

rozdil je v tom, ze kdyz das vacku "ostrejsi" tak od urciteho uhlu vacky se ti pri vysokych otackach nemusi hydra stihat vracet - proto se pak predelava na mechaniku, kamarad to tak ma treba u Nissana Sunny GTi, ma tam vacky neco kolem 290, snizenou hlavu a toci neco kolem 8900 rpm,
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
golfjednicka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: g1 dl.loučka

Re: Vačka

Příspěvek od golfjednicka »

ja mam hydra co myliš jak by to fungovalo s tou vačkou ? :lol:

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

myslim ze 276 je v pohode, navic nebudes tocit nad 7500 ne? :)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

jde hlavne o otacky, v 5000 se ti bude vracet i kdyz tam budes mit 310, akorat to nepojede no :D
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
George
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1468
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od George »

Thomas: ten dotaz byl směřován na ty , co tomu opravdu rozumí, tak co se sem cpes? :D :P
Chceš kvalitní služby autoservisu? Kontaktuj mě:)
http://www.autoservis-vilnesa.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
golfjednicka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: g1 dl.loučka

Re: Vačka

Příspěvek od golfjednicka »

jaka je tak rozumna mira stazene hlavy uvažuju ze ji necham stahnout.a ta vačka se nastavuje uplně stejně?

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

George: sorry :D
G1: rozumna je takova, kterou vydrzi tesneni atd :D tezko rict, ja mel na 8V vyzkouseno 0,4 do pohody... 276 bych nastavil na stred uhlu nejakych 107 stupnu, 300 a vic sem daval na 104 - 105, ale ideal je stavitelny rozvodovy kolo, nastavit zaklad a pak za behu doladit ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
golfjednicka
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: g1 dl.loučka

Re: Vačka

Příspěvek od golfjednicka »

to už je ve vyrobě.. :lol:

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Vačka

Příspěvek od robil1.6gti »

Thomas, děkuji za odpověď. O tom že hydroštely ty otáčky nad 7-8tis. neberou jsem slyšel. Na 1.6 mám záznam 8150 ot. bez poškození. Někde bylo psáno že hydroštel při těchto velkých ot.nedokáže sledovat povrch vačky a při odskočení se napumpuje olejem a ventil se potom docela neuzavře . Proto ta přestavba na na mechaniku. Spíš mě šlo o porovnání v rozměru základní kružnice, strmosti boků a zdvihu vačky. Tyto údaje jsou ale asi těžko dostupné. Na stránkách Schricku teda pár ůdajů je - zdvih.
-----

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vačka

Příspěvek od Thomas »

Jasny, NZ. Jo to je v podstate co sem psal, akorat to neumim vysvetlit :D znamymu se to stalo, ventil nedovrel a potkal se... Udaje si muzes zmerit kdyz mas vacku, kdyz ne tak je to horsi... Taky jsem ty udaje hledal, nakonec sem vzal nekolik vacek a meril. Jinak jeste k otackam, dalsi problem je v ojnicich, seriovy byvaji staveny na hodnotu nekde kolem 7500 rpm, ale je to jak kde, u neceho ti odejdou v 7800 a u neceho ti vydrzi 9... kazdopadne bych ale neriskoval a nad 8 bych tam dal nejaky lepsi ;)
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

robil1.6gti
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 409
Registrován: 11.10.2008 19:23
Bydliště: ROSICE u brna

Re: Vačka

Příspěvek od robil1.6gti »

No ,sériovku moc točit se nemusí vyplatit. Mám takovej větší 4 válec OHV 1bod (2,5L) a předělal jsem to na K-jetronic. 1bod vypínal palivo na 5500 ot.Při zkouškách rozjezdu se dívám na otáčkoměr a ono je tam 6500. \tak mi trochu zatrnulo, nic se ale nestalo. Bylo to jenom na okamžiky. Motor má hydroštely s kladičkama - věc docela těžká, ale po vačce se odvaluje kladička, tak pro opotřebení jistě dobrá věc. Na závody to ale není.
Ale k VW. Pokud mi teda budou pasovat rozměry vačky - uložení, nebude teda problém zaměnit vačku z motoru s hydro - např. PF za vačku z mech. - EG.
Nijak jsem to zatím neporovnával , ale zkusím to.
-----

Uživatelský avatar
Petřík
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3894
Registrován: 22.04.2008 20:21
Bydliště: LoW Ride City

Re: Vačka

Příspěvek od Petřík »

for thomas jak je napriklad nakladny predelat hydra na mechaniku u 16v KR ?
GTI16v / OEM+ / VWgroup ♥

Odpovědět

Zpět na „Motor“